מכתב גלוי, ושאלה, לגדי ביטון:

אליק 31

New member
מכתב גלוי, ושאלה, לגדי ביטון:

אני נאלץ לפנות אליך הפעם, לא לכתובת של הארגון, כדרכי, אלא באמצעות הפורום לריקודי העם. בתאריך 26.3.2006 שלחתי אליך מכתב מופנה אל יו"ר ארגון המדריכים, ובו שטחתי את בעיית ריבוי הריקודים החדשים. התחילה חליפת מכתבים בינינו באשר לקביעת פגישה בין פאנל של מדריכים, מול פאנל של רוקדים. אנחנו הקמנו נציגות זמנית, אד הוק, והמתנו לקביעת תאריך לפגישה, אפילו ערכנו בינינו פגישה מוקדמת לצורך גיבוש עמדות. היינו חדורי אמונה ולא העלינו בדעתנו כל רמז למניפולציה כלשהי, כי אחרי הכל מה ביקשנו: בסך הכל פגישה. הדחיות החלו כבר בחודש הראשון, ואחר כך נכנסה המלחמה, והגיעה שעת הפסטיבל, וכל פעם קיבלנו הודעה על דחייה נוספת, ונאלצנו להמתין עוד ועוד. והנה, בשעה טובה נקבע תאריך, והיה מוסכם על כל הצדדים התאריך: 19.1.07, 10 חודשים למן היום בו נשלח מכתבי הראשון, ועד תאריך הפגישה. פתאום, הגיעה ידיעה בפורום, כי יו"ר ארגון המדריכים התפטר. אתה כתבת לי, ביום 1.1.07, כי לא רצוי להיפגש, בלשונך: "יוסי שלום, בעקבות הארועים האחרונים, ופיזור מזכירות הארגון, כדאי להמתין עם המפגש עד לאחר הבחירות, בכדי לתת לנושא זה תוקף. בברכה, מחול ישראלי." קיבלתי את ההודעה בהבנה. והנה, בתאריך 26.1.07, שבוע ימים לאחר התאריך בו עמדנו להיפגש, ארגון המדריכים, זה שכביכול התפטר, קיבל החלטה מאד משמעותית בהקף הגזירות שהיא מטילה על יוצרים. חבריי בפורום, ואנכי, שואלים: כיצד זה גוף שהתפטר לא מצא למתאים לקיים פגישת דיון עם נציגי רוקדים, אבל באותו מועד פחות או יותר, יצא בקבלת החלטה רבת משמעות ליוצרים רבים, מרחיקת לכת בתוצאותיה? בתודה מראש על תשובתך, אליק.
 
אני מניח ששאלתך היא שאלה רטורית..

מה מביא אותך לחשוב שהפעם "ירום הודו" ישיב לך......?? ואולי....ואולי תהייה לכולנו הפתעה.......??? ואולי.....ואולי כל הפרשה הזאת היא סיפור הזוי הלקוח מתוך הסדרות של הלא יאומן - והבלתי אפשרי.....???? נראה מה יקרה מחר בבוקר...
 
כולם מתייצבים להמשך המחאה...

ביום חמישי הקרוב באוניברסיטה !! אני מבקש מעדה ואיתן לפרסם פרטים אירגוניים (מיקום , שעה וכו' ). אנא עשו מאמץ להגיע....
 

adaeast

New member
אנחנו מתארגנים, איתן יוציא הודעה

בקרוב. אני הבטחתי להביא את עצמי וגם הרבה
 

נעם 53

New member
עגל הזהב

חברי הרוקדים את עגל הזהב הזה (תרתי משמע) אתם יצרתם. ורק אתם תוכלו לנתץ אותו. ומה הפלא שריקודי עם הפכו מתחביב עממי למכרה זהב (לעגל הזהב) על חשבוונו הרוקדים ועל חשבונם של עוד המון מרקידים מעולים וצנועים. פוליטיקה לכנסת - לא ברחבת הריקודים.
 
ולי יש שאלה אליך אליק העו"ד

יש לי הרגל מגונה לשמור כל מיני קבלות ישנות, והנה הסתכלתי ככה לתומי בכרטיס כניסה ישן מהאוניברסיטה, מאותם ימים לפני חודש - חודשיים בהם רקדתי שם. ומה אני מגלה בגב הכרטיס באותיות הקטנות סעיף 3: 3. המשתתפים עושים זאת על אחריותם הבלעדית ו אין המועדון אחראי לכל תאונה, פגיעה אישית, קלקול או נזק אשר יגרמו למשתתפים או לרכושם הסתכלתי בכרטיסים מהרקדות אחרות לרוב ( ש.ע, י.ש ועוד ועוד) , ואין זכר לסעיף דומה. אני לא עורך דין, תקן אותי אם אני טועה, אבל מה שאני מבין מהניסוח הזה הוא מטריד ביותר: א י ן ש ו ם ב י ט ו ח ל ר ו ק ד י ם ב א ו נ י ב ר ס י ט ה !! ואני בלי לבדוק חשבתי שבכל הרקדה שאני הולך אליה, אני מבוטח, ככה סיפרו לי... האם אני תמים? ותאמין לי שבאוניברסיטה צריך ביטוח. לפחות בכמה הרקדות אחרות, אני יודע בוודאות שביטוח כזה קיים. אבל לפי נוסח הכרטיס: א י ן ש ו ם ב י ט ו ח ל ר ו ק ד י ם ב א ו נ י ב ר ס י ט ה !! אדון אליק העו"ד, האין זו חובתה של האוניברסיטה לבטח את הרוקדים אצלה? ואולי מסתבר שאלה שממשיכים לרקוד באוניברסיטה לא רק פוגעים במאבק אלא גם מסכנים את עצמם? חומר למחשבה.
 

אליק 31

New member
הוראה כזאת היא חסרת תוקף. לפעמים,

בהסדרים חוזיים קיים חופש לנסח סעיפים מגבילים, וזה תופס וגם בדיני החוזים, לא ניתן לכלול כל מיגבלה שעולה על דעתו של מנסח החוזה. לעומת זאת,לגבי דיני הנזיקין קיימים דינים החלים על כל מצב ואי אפשר להשתחרר מחבות, בהבל פה של מרקיד שהתחשק לו לצרף אזהרה מגבילה על הכרטיס שלו. הדבר רק מחזק את השערתנו, זה מכבר, שמדובר לא באיש מקסים ומלבב אלא בסוחר קשוח שרואה את טובת עצמו.
 
לא אכנס לדיון המשפטי

קטונתי. אתייחס רק להערתך האחרונה ששוב גולשת ל"מסקנות" שאינן מבוססות. האם גדי מנסח את הכרטיס? האם גדי מוכר את הכרטיס? האם שמו של גדי מופיע על הכרטיס? במה עוד הוא אשם? תביא איזה אסון טבע שאין לו אבא ואמא ותלביש אותו על גדי - הוא הרי כל יכול... לא, אני לא מגן כאן על גדי, ממש לא! אני יותא נגד האשמות הגורפות והבלתי מבוססות וקלות הדעת שאני רואה כאן כלפי אדם מסויים. לא אליק! זו לא הדרך להשיג את מבוקשך. אתה משכנע רבים שלא להצטרף אליך!
 

yyvv

New member
למרקיד בהחלט יש יד ורגל..

בניסוח ובגרפיקה של כרטיסי הכניסה. האם זה חדש לך? חה חה חה? אולי גם היוזמה להעלאת המחיר הייתה בכלל של דיקן האוניברסיטה? וגדי פשוט לא הייתה לו ברירה והוא נסחף בזרם רדיפת הבצע של דיקן האוניברסיטה?
 
מדובר בכרטיסים סטנדרטיים

שהאוניברסיטה מדפיסה לחוגים השונים שלה שבהם יש כניסה בתשלום (לאורחים או למנויים) לך תבדוק את הכרטיסים בחוג לסלסה ובספינינג
 
בהחלט יתכן

אבל אני לא רוקד סלסה וספינינג משעמם אותי... אם חו"ח רוקד ריקודי עם באוניברסיטה נפגע, לא יעזור לו שהוא בלתי מבוטח ב"אופן סטנדרטי". גם עלי הנענע לא יעזרו לו.
 
מה את טוענת? שיש ביטוח?

אני יכול לשפוט לפי מה שאני רואה בגב הכרטיס, אשר מתנער מכל אחריות של האוניברסיטה. אם יש ביטוח אחר ( נניח של גדי), אשמח לראות הצהרה ברורה של המרקיד או המוסד שהרוקדים מבוטחים. מצטער, הצהרות בסגנון "איש אחד אמר" לא מספקות אותי, ולדעתי גם לא אמורות לספק אותך. אני מניח שאת בחורה אחראית ולא תנהגי ברכב אם אינך יודעת שהרכב מבוטח. יודעת ברמה של ידיעה, ולא שמישהו שנסע בכלל במכונית אחרת אמר לך ש"כעקרון רכבים מבוטחים". כך לגבי רכב, ואין הבדל מהותי כשמדברים בהרקדה. אולי הדברים לא נוחים דווקא לתזה שלך, ואת מעדיפה להדחיק.
 

adaeast

New member
אין ביטוח נקודה.

מה לא ברור? גם לי אמר אחד מחברי המזכירות בארגון המדריכים שאשים לב על גב הכרטיס הניתן באוניברסיטת ת"א, אותו מדריך חבר בארגון אמר לי שהוא דאג לכך (שמו שמור עמי כיוון שאינו רוצה להזדהות) שכל רוקד יידע שהסיכון מוטל עליו. נכון גם מה שאמר ירון מישר, כאשר ציין שאפשר לפעול למען העניין, בדרכים המקובלות.
 
אליק,רק את התנ"ך עוד לא כתבת שגדי

תיקן, בואנה,רד מגדי . אם יש לך משהו אישי גדי סגור חשבון מולו ,האמן לי שתקבל מענה. ובכל זאת גדי איש מקסים,לבבי,מוכשר ווווווווו"אנושי"
 
למעלה