מכתבה בטמקא מסתבר שאין יותר וויפי ברכבת - חבל

מיקלוש77

Well-known member
יש לך קישור למפת הקו?
זה לא מופיע במוביט... מחיפה לנתב"ג בתחב"צ בלילה, יש רק אוטובוס אחרון בחצות וחצי לתל אביב (910) ומשם אוטובוס לבאר שבע דרך נתב"ג (469), או קו 445. אחר כך כלום עד הרכבות של חמש וקצת בבוקר. מה שמאלץ אנשים בטווח חמש השעות האלה לשלם למונית מאות רבות של שקלים.
 

קו 415

Active member
זה לא מופיע במוביט... מחיפה לנתב"ג בתחב"צ בלילה, יש רק אוטובוס אחרון בחצות וחצי לתל אביב (910) ומשם אוטובוס לבאר שבע דרך נתב"ג (469), או קו 445. אחר כך כלום עד הרכבות של חמש וקצת בבוקר. מה שמאלץ אנשים בטווח חמש השעות האלה לשלם למונית מאות רבות של שקלים.
זה בינתיים מה שמצאתי
Screenshot_20220518-172622_Chrome.jpg
 

מיקלוש77

Well-known member
לדעתי יש עבודות במנהרות הרכבת לירושלים, ולכן השירות לא פעיל כל הלילה ומתחיל מאוחר בבוקר.
אחרת לא רואה סיבה שהקו הכי ריווחי יתחיל ב 6:39
עד כמה שאני זוכר שקראתי איפה שהוא, היו עבודות על מערכת האיתות החדשה, אבל הן הסתיימו כשהשירות חזר לעבוד במוצ"ש (או שישי).
אם אתה שואל אותי - מקווה שאני לא סתם מחמיר - זה שיטת המצליח של הרכבת. עד שלא מכריחים אותם לחזור לעבוד לשעות של לפני הקורונה (או במקרה של הקו לירושלים, ליישר אותו עם הסטנדרט של שאר הקווים בארץ), הם עובדים מעט שעות.

עוד דוגמאות:
1. רכבת אחרונה ממודיעין לתל אביב בימי השבוע ב 21:18. פרסמו באתר שהשירות חוזר לעד חצות, אבל זה לא מה שקורה בשטח.
2. רכבת אחרונה למודיעין מתל אביב ב 22:59. גם כאן, פרסמו באתר משהו שלא קורה בשטח.
3. רכבת אחרונה ממודיעין לתל אביב בשישי ב 13:04, כשבשאר הקווים מסיימים ב 15:00.
4. אין רכבת לילה מהרצליה לירושלים, שתכסה את הקטע של נתב"ג, למרות שלא עובדים במקטע הזה בלילה. זה היה יכול להיות תחליף חלקי לרכבות הלילה שבוטלו, רכבות ששירתו לא רק את תושבי הצפון אלא גם את גוש דן.

אני בטוח שיש עוד דוגמאות, אבל אלו מוכרות לי כנוסע בקווים האלה באופן סדיר.
 
למעלה