מכשירי שמיעה IIC שמתאימים לירידה בתדרים הגבוהים.

amt12

New member
מכשירי שמיעה IIC שמתאימים לירידה בתדרים הגבוהים.

שלום,
יש לי ירידת שמיעה בתדרים הגבוהים ואני מעוניין במכשיר שמיעה דיסקרטי IIC.

אני יודע שבעקרון מכשירי שמיעה מהסוג הזה לא מתאימים לירדת שמיעה מהסוג שלי, בגלל שהם חוסמים את התדרים הנמוכים ויוצרים תחושה לא נעימה, אך לאחרונה שמעתי על שני מכישירים שיכולים דווקא להיות מתאימים לי:
  • הראשון הוא ה Lyric של Phonak, שנכנס באופן קבוע ותוך האוזן ומוחלף פעם בכמה חודשים. לצערי הוא לא מיובא לארץ, ובגלל שצריך רופא בשביל להכניס אותו כל פעם לאוזן, כנראה שעדיף לי לא לייבא אותו בעצמי.
  • על השני שמעתי היום והוא נקרא Eargo. זה מכשיר שמיעה זעיר והוא יחודי בכך שהוא לא חוסם את תעלת האוזן. המכשיר מתוכנת מראש ומתאים רק לאנשים עם ירידה בתדרים הגבוהים (כמו שלי).

רציתי לדעת האם יש לכם ניסיון/מידע עם מכשירים אלו, במיוחד עם המכשיר השני.
בנוסף אשמח לשמוע אם למישהו יש ניסיון עם הזמנת מכשירי שמיעה מחול. Eargo מציעים תקופת ניסיון של 60 ימים, אז אני חושב שבכל מקרה אזמין את המכשיר לניסיון.

תודה רבה.
 
מכשירי שמיעה IIC שמתאימים לירידה בתדרים הגבוהים

שלום לך,
מכשיר הLyric אכן אינו מיובא כעת לארץ ונדרש רופא א.א.ג על מנת להכניס אותו וזאת משום שהוא מונח קרוב מאוד לעור התוף.
איני מכירה אישית את המכשיר השני עליו רשמת, אך באופן כללי אני מאמינה כי תהליך התאמת מכשיר שמיעה הוא אינו תהליך פשוט וחשוב מאוד להיות מלווה על ידי איש מקצוע אשר יוכל לתת לך מענה מקצועי, להתאים את מכשיר השמיעה ספציפית לירידת השמיעה שלך ולכוון אותו במידת הצורך. לא נראה כי דבר זה אפשרי במכשיר אותו תיארת. בנוסף, חשוב לברר היכן ניתן לקבל תמיכה או שירות למכשיר זה במקרה של צורך בכיוון או תיקון ומהם תנאי האחריות הניתנים.
לבסוף, חשוב לציין כי מלבד שני המכשירים שציינת יש מגוון של מכשירי IIC דיסקרטיים שאותם ניתן לרכוש באחד מהמכונים הנמצאים בהסכם עם קופת החולים שלך. אני ממליצה לך ללכת ולבדוק גם בהם.
בהצלחה,
דורין
 

amt12

New member
מכשירי IIC נוספים

תודה על התגובה המהירה!

אז שנינו מסכימים ש ה Lyric הוא לא אופציה כרגע.

לגבי המכשיר השני, כמו שציינתי אני חושב שאחד היתרונות המרכזיים שלו הוא שהוא אינו חוסם את תעלת האוזן. האם את מכירה עוד מכשירי IIC (לא צריך שם ספציפי) שמתאימים לירידת שמיעה בתדרים הגבוהים? האם זה לא נכון שבגלל שמכשירי IIC לא נותנים לצלילים הנמוכים הטבעיים לעבור הם לא מתאימים לירידת שמיעה כמו שלי?

שוב תודה.
 
מכשירי IIC נוספים

שלום לך,
מכשיר IIC מעצם הגדרתו יושב כולו בעומק תעלת השמע. אם אכן כל הרכיבים של המכשיר נמצאים בתעלה איני רואה כיצד יתכן שהוא אינו חוסם את התעלה. ניתן כמובן לעשות חורי אוורור בתוך המכשיר המאפשרים מעבר של תדרים נמוכים וכן שומרים על אוורור האוזן.
במידה ויש ירידה רק בתדרים הגבוהים והתדרים הנמוכים שמורים, כדאי לנסות מכשירי RIC שנמצאים מאחורי האוזן והרמקול יושב בתוך התעלה. ישנם מכשירים מהסוג הזה שהם קטנים מאוד ודיסקרטיים כך שלא ניתן לראותם. על אף האמור, חשוב להדגיש כי מצב שמיעה מסוג זה אינו מונע שימוש במכשיר תוך אוזני מסוג IIC ושתי האפשרויות קיימות, כל אחת עם היתרונות והחסרונות שלה.
בהצלחה,
דורין
 
למעלה