מכשירי האזנה למטוסים, מאיפה?

SlurpeeCraver

New member
מכשירי האזנה למטוסים, מאיפה?

שמעתי על איזה מכשיר כזה שבעזרתו ניתן להאזין למטוסים ולשמוע מה הולך בקוקפיט או משהו כזה. שמעתי שאפשר לרכוש את זה איפשהו. מישהו יכול בבקשה להסביר על המכשיר הזה קצת יותר? תודה
 

YHS

New member
אין שום מכשיר

שבאמצעותו אפשר לשמוע "מה הולך" בקוקפיט.
 
אני נסעתי לשדה תעופה בפריז

עם נהג חובב תעופה, והיה לו מכשיר כזה בדרך לשדה שמענו את הקשר בין המגדל לקוקפיט וכאלה
 

YHS

New member
"מכשיר כזה"

זה מכשיר קשר שמאפשר האזנה לתקשורת בין המטוסים למגדל הפיקוח. הוא מאפשר לשמוע את כל המטוסים וכל מי שמדבר על התדר. אבל אין מכשיר שמאפשר לשמוע מה קורה בקוקפיט. מכשיר קשר כזה זה לא בעיה. כמה מאות דולרים.
 

tsvico

New member
סורק תדרים

ישנו מכשיר שנקרא מקלט סורק תדרים,אבל הוא לא חוקי לשימוש בארץ. היה לי מכשיר כזה כשגרתי בארה"ב.במידה ותרצה פרטים נוספים לשם ידע נוסף אוכל להפנות אותך,לקישורים של חנויות בחו"ל.
 

singera

New member
הנה לינקים לאתר רדיו שיט (שייק)

קראנו להם ככה אני וחברי כי הם היו יקרנים בארץ
 

tsvico

New member
ללא הגבלת תדרים

המכשירים שנמכרים בארה"ב מוגבלים בטווח התדרים שלהם. מהסיבה שישנם תחום תדרים,שלא מורשים להאזנה לציבור הרחב. באנגליה אין הגבלה חוקתית כזו. קישור לחנות באנגליה: http://www.javiation.co.uk/
 

YHS

New member
וכדאי כם להזכיר

שכל ייבוא של מכשיר כזה דורש רישיון ממשרד התקשורת.
 

tsvico

New member
סורק תדרים הוא מקלט

סורק תדרים הוא אך ורק לקליטה. אך עדין לא תוכל לקבל רישיון לשימוש בארץ,ממשרד התקשורת. חוקרים פרטיים,כתבים,אנשי כוחות הביטחון,וכו' מחזיקים במכשירים כאלו. אם בצורה חוקית או לא.
 

amitzahavi

New member
אני קניתי בSCHIPOL

סקאנר חמוד ביותר לפני כ-4 שנים. מצחיק ששם בשדה תעופה מוכרים מכשירי האזנה לשדה התעופה ולתקשורת שלהם. בארה"ב זה דבר מאוד נפוץ - שם מתפרסם כול שנה ספר תדרים "מעניין" לכול איזור. - וזה גם ממש זול. חבל שפה לא כול כך פתוחים לנושא.
 
למעלה