מכרז תח"צ אשדוד יבנה

מצב
הנושא נעול.

yairdl

New member
מכרז תח"צ אשדוד יבנה

מכרז תח"צ אשדוד יבנה

אין הסמכה על זוכה,זה עובר כמה וועדות במשרד האוצר , זה מתעכב ויפול על דברים קטנים ,נקווה לימים הקרובים .

המכרז תכף סוגר שנה שלמה וזה עצוב ,כי זה הבעת זלזלול ,מכרז צריך לקחת מקסימום חצי שנה הכולל פרסום וזוכה .
 

orenhz

Member
על מה זה מתעכב?

מכרז תח"צ אשדוד יבנה

אין הסמכה על זוכה,זה עובר כמה וועדות במשרד האוצר , זה מתעכב ויפול על דברים קטנים ,נקווה לימים הקרובים .

המכרז תכף סוגר שנה שלמה וזה עצוב ,כי זה הבעת זלזלול ,מכרז צריך לקחת מקסימום חצי שנה הכולל פרסום וזוכה .
על מה זה מתעכב?
 

benshap2

New member
מעניין אם זה קשור להתנהלות של אפיקים

על מה זה מתעכב?
מעניין אם זה קשור להתנהלות של אפיקים
שמתנהגת כאילו זכתה דה פקטו כבר הרבה מאוד זמן, ולך תדע כמה ההצעה שלה פחות טובה מאחרות.
 

orenhz

Member
השאלה היא למה אפיקים רכשה אוטובוסים חדשים לאשכול אשדוד

מעניין אם זה קשור להתנהלות של אפיקים
שמתנהגת כאילו זכתה דה פקטו כבר הרבה מאוד זמן, ולך תדע כמה ההצעה שלה פחות טובה מאחרות.
השאלה היא למה אפיקים רכשה אוטובוסים חדשים לאשכול אשדוד
בהנחה שזה לא נובע מהתחשבות בנוסעים בלבד... שתי אפשרויות שאני יכול לחשוב עליהן:
1. לקראת המכרז, אפיקים רצו נק' זיכוי נוספות לכן הציגו צי אוטובוסים חדיש.
2. הוחלט לדחות את המכרז ולהמשיך להפעיל את האשכול ע"י אפיקים, בתנאי שהם יחדשו את צי האוטובוסים (ואולי גם תנאים נוספים)
 

yairdl

New member
על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!

על מה זה מתעכב?
על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!

יש 2- חוות דעת עם זוכים שונים !!! אז עוברים שוב פעם על כל הטפסים ושיטות הניקוד .
 

S a m B o o k i

New member
ממה שהבנתי אפיקים לא זוכה.

על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!

יש 2- חוות דעת עם זוכים שונים !!! אז עוברים שוב פעם על כל הטפסים ושיטות הניקוד .
ממה שהבנתי אפיקים לא זוכה.
מקווה שאני לא טועה.
אבל זה מה שהבנתי.
אם יש מידע אחר ברשותך - אשמח לשמוע אם יש כזה.
 

connex

Active member
אני מקווה ששתי החברות הן לא קווים וסופרבוס...

על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!

יש 2- חוות דעת עם זוכים שונים !!! אז עוברים שוב פעם על כל הטפסים ושיטות הניקוד .
אני מקווה ששתי החברות הן לא קווים וסופרבוס...
 

yairdl

New member
אין לי מושג מי החברות ,אבל יש תחרות צמודה

אני מקווה ששתי החברות הן לא קווים וסופרבוס...
אין לי מושג מי החברות ,אבל יש תחרות צמודה

אני הבנתי שהייתה בעיה בקביעת הזוכה .
 

benshap2

New member
אילו חברות ניגשו למכרז?

אין לי מושג מי החברות ,אבל יש תחרות צמודה

אני הבנתי שהייתה בעיה בקביעת הזוכה .
אילו חברות ניגשו למכרז?
יהיה מאוד נחמד אם מטרופולין תזכה...חברה נהדרת.
 

oshri1987sg

Active member
למכרז ניגשו:

אילו חברות ניגשו למכרז?
יהיה מאוד נחמד אם מטרופולין תזכה...חברה נהדרת.
למכרז ניגשו:
אפיקים,קוים,סופרבוס,מטרוםפולין,ועוד חברה שהיא בבעלות משותפת של מאיה טורס ומפעילה מספרד
 

benshap2

New member
אני מאוד מקווה שקווים וסופרבוס לא בתמונה...

למכרז ניגשו:
אפיקים,קוים,סופרבוס,מטרוםפולין,ועוד חברה שהיא בבעלות משותפת של מאיה טורס ומפעילה מספרד
אני מאוד מקווה שקווים וסופרבוס לא בתמונה...
 

S a m B o o k i

New member
משיחה שערכתי כרגע עם מבקר באפיקים.

מכרז תח"צ אשדוד יבנה

אין הסמכה על זוכה,זה עובר כמה וועדות במשרד האוצר , זה מתעכב ויפול על דברים קטנים ,נקווה לימים הקרובים .

המכרז תכף סוגר שנה שלמה וזה עצוב ,כי זה הבעת זלזלול ,מכרז צריך לקחת מקסימום חצי שנה הכולל פרסום וזוכה .
משיחה שערכתי כרגע עם מבקר באפיקים.
לטענתו, חברת מטרופולין עטרה לבג"צ. לא אמר מה מהות העתירה. האם כבר היו תוצאות?
הוא אמר שלא יתנו להם לזכות בגלל שהם כבר יהיו מונופול. אמרתי לו תראה את קווים. זה לא נכון. כמו כן, הוא אמר שלפי דעתו הם אלו שיזכו במרכז.
בנוסף הוא אמר שתשובה אמורה להיות אוטוטו.
 
משרד התחבורה היה צריך לחשוב על זה כאשר איפשר למטרופולין

משיחה שערכתי כרגע עם מבקר באפיקים.
לטענתו, חברת מטרופולין עטרה לבג"צ. לא אמר מה מהות העתירה. האם כבר היו תוצאות?
הוא אמר שלא יתנו להם לזכות בגלל שהם כבר יהיו מונופול. אמרתי לו תראה את קווים. זה לא נכון. כמו כן, הוא אמר שלפי דעתו הם אלו שיזכו במרכז.
בנוסף הוא אמר שתשובה אמורה להיות אוטוטו.
משרד התחבורה היה צריך לחשוב על זה כאשר איפשר למטרופולין
ולקווים להתמודד במכרז.
זכיה של אחת מהן באזור אשדוד-יבנה-תל אביב אכן תהפוך את הזוכה לחזקה מדי דרומית לתל אביב.
אם מטרופולין תזכה גם במכרז אשדוד-יבנה-תל אביב וגם במכרז צפון הנגב, היא בהחלט תגיע לרמה של מונופול.
אבל מרגע שנותנים לחברה להתמודד במכרז צריך לקחת בחשבון אפשרות שתזכה.
 

אוהדא11

New member
לכאורה משרד התחבורה רצה לפרק את המונופולים של אגד ודן, בפועל

משרד התחבורה היה צריך לחשוב על זה כאשר איפשר למטרופולין
ולקווים להתמודד במכרז.
זכיה של אחת מהן באזור אשדוד-יבנה-תל אביב אכן תהפוך את הזוכה לחזקה מדי דרומית לתל אביב.
אם מטרופולין תזכה גם במכרז אשדוד-יבנה-תל אביב וגם במכרז צפון הנגב, היא בהחלט תגיע לרמה של מונופול.
אבל מרגע שנותנים לחברה להתמודד במכרז צריך לקחת בחשבון אפשרות שתזכה.
לכאורה משרד התחבורה רצה לפרק את המונופולים של אגד ודן, בפועל
קיבלנו אותן כחברות מוקטנות לצד המונופולים של עפיפי, קווים ומטרופולין. אז מה הועילו חכמים ?
 

yairdl

New member
אני לא זוכר כזה מכרז עקום ....

לכאורה משרד התחבורה רצה לפרק את המונופולים של אגד ודן, בפועל
קיבלנו אותן כחברות מוקטנות לצד המונופולים של עפיפי, קווים ומטרופולין. אז מה הועילו חכמים ?
אני לא זוכר כזה מכרז עקום ....
מכרז ברכבת או בחברה הלאומית לתשתיות או בכל מכרז אחר

זה פרסום למשך חודשיים מקסימום שלוש חודש ותוצאות אחרי חודשיים ,שלוש ,סה"כ כל התהליך כחצי שנה .

פה המכרז פורסם בדצמבר 13 והם עומדים לסגור שנה בלי זוכה והם לא החליטו ,אמרתי לכם יש 2 אפילו 3 קבוצות שהגיעו לחלוקת ניקוד דומה

ויש שתי חוות דעות שונות על המנצח הסופי.

אם זה כזה צמוד , אולי צריך לנסות להכיל 2 קבוצות כזוכות תחת קבוצה תפעול אחד .
 
לא פשוט לאחד שתי קבוצות לקבוצת תפעול אחד

אני לא זוכר כזה מכרז עקום ....
מכרז ברכבת או בחברה הלאומית לתשתיות או בכל מכרז אחר

זה פרסום למשך חודשיים מקסימום שלוש חודש ותוצאות אחרי חודשיים ,שלוש ,סה"כ כל התהליך כחצי שנה .

פה המכרז פורסם בדצמבר 13 והם עומדים לסגור שנה בלי זוכה והם לא החליטו ,אמרתי לכם יש 2 אפילו 3 קבוצות שהגיעו לחלוקת ניקוד דומה

ויש שתי חוות דעות שונות על המנצח הסופי.

אם זה כזה צמוד , אולי צריך לנסות להכיל 2 קבוצות כזוכות תחת קבוצה תפעול אחד .
לא פשוט לאחד שתי קבוצות לקבוצת תפעול אחד
יש בעיה של ניהול, כוח אדם, לוגיסטיקה, רכש.
זה בעצם להקים ארגון חדש.
זה דבר טבעי במכרז שיש הצעות קרובות שקשה להכריע ביניהן. צריך לדעת להתמודד עם זה ולהכריע בכל זאת.
בין כל שתי הצעות שאינן זהות תמיד אפשר בסופו של דבר להכריע, גם אם זה על חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.
אבל אם יש עיכוב בפרסום התוצאות ייתכן שהמצב מסובך יותר ושמשהו בהליך המכרזי לא היה תקין.
 

yairdl

New member
חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.

לא פשוט לאחד שתי קבוצות לקבוצת תפעול אחד
יש בעיה של ניהול, כוח אדם, לוגיסטיקה, רכש.
זה בעצם להקים ארגון חדש.
זה דבר טבעי במכרז שיש הצעות קרובות שקשה להכריע ביניהן. צריך לדעת להתמודד עם זה ולהכריע בכל זאת.
בין כל שתי הצעות שאינן זהות תמיד אפשר בסופו של דבר להכריע, גם אם זה על חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.
אבל אם יש עיכוב בפרסום התוצאות ייתכן שהמצב מסובך יותר ושמשהו בהליך המכרזי לא היה תקין.
חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.
חודה של נקודה ועל קוצו של יוד, זה אומר שהולכים למאבק משפטי

ואז משרד התחבורה צריך לנמק למה ? עוד חצי שנה עיכוב ועוד 8 חודש

אז שייכנס מפעיל בקיצור ,במקום לעשות מכרז ב 2012 מיד אחרי עזיבת קונקס

נקבל מפעיל רציני ב 2016 !!!,4 שנים אחרי !!! האטובסים הקיימים ישנים מאד !!! מאד

ולא נעימים לנסיעה,זה פשוט לעשות צחוק מהציבור .
 

mister K

New member
שום דבר שם לא ישן. הצי של אפיקים חדש כמו של כל שאר החברות

חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.
חודה של נקודה ועל קוצו של יוד, זה אומר שהולכים למאבק משפטי

ואז משרד התחבורה צריך לנמק למה ? עוד חצי שנה עיכוב ועוד 8 חודש

אז שייכנס מפעיל בקיצור ,במקום לעשות מכרז ב 2012 מיד אחרי עזיבת קונקס

נקבל מפעיל רציני ב 2016 !!!,4 שנים אחרי !!! האטובסים הקיימים ישנים מאד !!! מאד

ולא נעימים לנסיעה,זה פשוט לעשות צחוק מהציבור .
שום דבר שם לא ישן. הצי של אפיקים חדש כמו של כל שאר החברות
ועל מנת להכניס מפעיל קבוע צריך מכרז תקין.
להיפך, אם ייתנו את המכרז במתנה למישהו זו תהיה עשיית צחוק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה