על מה זה מתעכב?מכרז תח"צ אשדוד יבנה
אין הסמכה על זוכה,זה עובר כמה וועדות במשרד האוצר , זה מתעכב ויפול על דברים קטנים ,נקווה לימים הקרובים .
המכרז תכף סוגר שנה שלמה וזה עצוב ,כי זה הבעת זלזלול ,מכרז צריך לקחת מקסימום חצי שנה הכולל פרסום וזוכה .
מעניין אם זה קשור להתנהלות של אפיקיםעל מה זה מתעכב?
השאלה היא למה אפיקים רכשה אוטובוסים חדשים לאשכול אשדודמעניין אם זה קשור להתנהלות של אפיקים
שמתנהגת כאילו זכתה דה פקטו כבר הרבה מאוד זמן, ולך תדע כמה ההצעה שלה פחות טובה מאחרות.
על חלוקת ניקודעל מה זה מתעכב?
על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!על מה זה מתעכב?
ממה שהבנתי אפיקים לא זוכה.על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!
יש 2- חוות דעת עם זוכים שונים !!! אז עוברים שוב פעם על כל הטפסים ושיטות הניקוד .
אני מקווה ששתי החברות הן לא קווים וסופרבוס...על ניקוד שונה וצמוד בין 2 חברות !!
יש 2- חוות דעת עם זוכים שונים !!! אז עוברים שוב פעם על כל הטפסים ושיטות הניקוד .
אין לי מושג מי החברות ,אבל יש תחרות צמודהאני מקווה ששתי החברות הן לא קווים וסופרבוס...
אילו חברות ניגשו למכרז?אין לי מושג מי החברות ,אבל יש תחרות צמודה
אני הבנתי שהייתה בעיה בקביעת הזוכה .
למכרז ניגשו:אילו חברות ניגשו למכרז?
יהיה מאוד נחמד אם מטרופולין תזכה...חברה נהדרת.
אני מאוד מקווה שקווים וסופרבוס לא בתמונה...למכרז ניגשו:
אפיקים,קוים,סופרבוס,מטרוםפולין,ועוד חברה שהיא בבעלות משותפת של מאיה טורס ומפעילה מספרד
לחברה המשותפת אאל''ט קוראים תנופהלמכרז ניגשו:
אפיקים,קוים,סופרבוס,מטרוםפולין,ועוד חברה שהיא בבעלות משותפת של מאיה טורס ומפעילה מספרד
משיחה שערכתי כרגע עם מבקר באפיקים.מכרז תח"צ אשדוד יבנה
אין הסמכה על זוכה,זה עובר כמה וועדות במשרד האוצר , זה מתעכב ויפול על דברים קטנים ,נקווה לימים הקרובים .
המכרז תכף סוגר שנה שלמה וזה עצוב ,כי זה הבעת זלזלול ,מכרז צריך לקחת מקסימום חצי שנה הכולל פרסום וזוכה .
משרד התחבורה היה צריך לחשוב על זה כאשר איפשר למטרופוליןמשיחה שערכתי כרגע עם מבקר באפיקים.
לטענתו, חברת מטרופולין עטרה לבג"צ. לא אמר מה מהות העתירה. האם כבר היו תוצאות?
הוא אמר שלא יתנו להם לזכות בגלל שהם כבר יהיו מונופול. אמרתי לו תראה את קווים. זה לא נכון. כמו כן, הוא אמר שלפי דעתו הם אלו שיזכו במרכז.
בנוסף הוא אמר שתשובה אמורה להיות אוטוטו.
לכאורה משרד התחבורה רצה לפרק את המונופולים של אגד ודן, בפועלמשרד התחבורה היה צריך לחשוב על זה כאשר איפשר למטרופולין
ולקווים להתמודד במכרז.
זכיה של אחת מהן באזור אשדוד-יבנה-תל אביב אכן תהפוך את הזוכה לחזקה מדי דרומית לתל אביב.
אם מטרופולין תזכה גם במכרז אשדוד-יבנה-תל אביב וגם במכרז צפון הנגב, היא בהחלט תגיע לרמה של מונופול.
אבל מרגע שנותנים לחברה להתמודד במכרז צריך לקחת בחשבון אפשרות שתזכה.
אני לא זוכר כזה מכרז עקום ....לכאורה משרד התחבורה רצה לפרק את המונופולים של אגד ודן, בפועל
קיבלנו אותן כחברות מוקטנות לצד המונופולים של עפיפי, קווים ומטרופולין. אז מה הועילו חכמים ?
לא פשוט לאחד שתי קבוצות לקבוצת תפעול אחדאני לא זוכר כזה מכרז עקום ....
מכרז ברכבת או בחברה הלאומית לתשתיות או בכל מכרז אחר
זה פרסום למשך חודשיים מקסימום שלוש חודש ותוצאות אחרי חודשיים ,שלוש ,סה"כ כל התהליך כחצי שנה .
פה המכרז פורסם בדצמבר 13 והם עומדים לסגור שנה בלי זוכה והם לא החליטו ,אמרתי לכם יש 2 אפילו 3 קבוצות שהגיעו לחלוקת ניקוד דומה
ויש שתי חוות דעות שונות על המנצח הסופי.
אם זה כזה צמוד , אולי צריך לנסות להכיל 2 קבוצות כזוכות תחת קבוצה תפעול אחד .
חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.לא פשוט לאחד שתי קבוצות לקבוצת תפעול אחד
יש בעיה של ניהול, כוח אדם, לוגיסטיקה, רכש.
זה בעצם להקים ארגון חדש.
זה דבר טבעי במכרז שיש הצעות קרובות שקשה להכריע ביניהן. צריך לדעת להתמודד עם זה ולהכריע בכל זאת.
בין כל שתי הצעות שאינן זהות תמיד אפשר בסופו של דבר להכריע, גם אם זה על חודה של נקודה ועל קוצו של יוד.
אבל אם יש עיכוב בפרסום התוצאות ייתכן שהמצב מסובך יותר ושמשהו בהליך המכרזי לא היה תקין.
שום דבר שם לא ישן. הצי של אפיקים חדש כמו של כל שאר החברותחודה של נקודה ועל קוצו של יוד.
חודה של נקודה ועל קוצו של יוד, זה אומר שהולכים למאבק משפטי
ואז משרד התחבורה צריך לנמק למה ? עוד חצי שנה עיכוב ועוד 8 חודש
אז שייכנס מפעיל בקיצור ,במקום לעשות מכרז ב 2012 מיד אחרי עזיבת קונקס
נקבל מפעיל רציני ב 2016 !!!,4 שנים אחרי !!! האטובסים הקיימים ישנים מאד !!! מאד
ולא נעימים לנסיעה,זה פשוט לעשות צחוק מהציבור .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.