סקורפיון36
New member
מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.
מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.