מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות

מצב
הנושא נעול.
מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות

מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.
 

easylivin

New member
בגדול מסכים, אם כי התוצרת הסינית לאחרונה מתבססת בעיקר

מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.
בגדול מסכים, אם כי התוצרת הסינית לאחרונה מתבססת בעיקר
על טכנולוגיות אירופאיות. דוגמה לקטרי ייצוא של CNR: קטרי המשא הכפולים BKG1 שנרכשו על ידי בלארוס. מבוססים על Alstom Prima וגם דומים חיצונית.

 

Ccyclist

Well-known member
שאלה על התמונה: העלת או שיש דרך לעשות לינק ישיר?

בגדול מסכים, אם כי התוצרת הסינית לאחרונה מתבססת בעיקר
על טכנולוגיות אירופאיות. דוגמה לקטרי ייצוא של CNR: קטרי המשא הכפולים BKG1 שנרכשו על ידי בלארוס. מבוססים על Alstom Prima וגם דומים חיצונית.
שאלה על התמונה: העלת או שיש דרך לעשות לינק ישיר?
אם מה שאני רואה - תמונה ולינק - היא צורה מנומסת של מתן קרדיט מחד, אך טכנית העלית את התמונה למחשב וממנו לתפוז כמו כל תמונה רגילה ובטקסט ציינת את הלינק אני מבין איך עשית זאת גם אם אין בכך חידוש.
&nbsp
אבל - אם יש דרך לעשות זאת ישירות עם תמונה מהרשת ללא שלב ההורדה וההעלאה זו אכן בשורה והייתי רוצה שתסביר לי איך עשית זאת.
 

easylivin

New member
עד כמה שידוע לי, אין אפשרות כזאת בתפוז.

שאלה על התמונה: העלת או שיש דרך לעשות לינק ישיר?
אם מה שאני רואה - תמונה ולינק - היא צורה מנומסת של מתן קרדיט מחד, אך טכנית העלית את התמונה למחשב וממנו לתפוז כמו כל תמונה רגילה ובטקסט ציינת את הלינק אני מבין איך עשית זאת גם אם אין בכך חידוש.
&nbsp
אבל - אם יש דרך לעשות זאת ישירות עם תמונה מהרשת ללא שלב ההורדה וההעלאה זו אכן בשורה והייתי רוצה שתסביר לי איך עשית זאת.
עד כמה שידוע לי, אין אפשרות כזאת בתפוז.
הוא לא פורום מן המניין כידוע...
 

Rubim88

New member
בינתיים מדובר בסה"כ

מכרז ל 62 קטרים חשמליים וההפתעות העסקיות
היום הפיצה סוכנות הידיעות (אינטרנט) Bloomberg ידיעה שחטיבת המטוסים של Bombardier נמצאת בבעיה ושכנראה גם בחטיבת הרכבות שלה יש קשיים פיננסיים שעשויים להביא ל ״התקרבות״ בינה ל Alstom(אין אשור בשלב זה).
היה ויהיה ממוש, אז יווצר מצב מאוד מענין מההיבט הטכני ולא קל עבור המחליטים ברכבת ישראל הואיל ושתי החברות הסיניות שהצעותיהן אושרו להמשך בדיקה,
CSR ו CNR , התאחדו עכשיו לחברה אחת(הגדולה ביותר בעולם) שתיהיה בתחרות עם קבוצת Bombardier-Alstom גם כן מאוד חזקה .
במלים אחרות: יהיה כאן קרב ״טכני-מסחרי״ בין סין לאירופה ואולי אפילו סיני-צרפתי, כי סביר מאוד לחשוב ש Alstom ייצר במפעלו היעודי ב Belfort ו Bombardier במפעלו ב Crespin בצפון צרפת(לשעבר ANF).
בחירה אישית: עדיפה הטכנולוגיה והנסיון האירופאי.
בינתיים מדובר בסה"כ
בספקולציות של אנליסטים, עקב הההפסדים של חטיבת התעופה - בעיקר בגלל עלויות הפיתוח הכבדות של סדרת המטוסים החדשה ועיכובים שונים בתוכנית. השנה יתחילו לספק הזמנות הסדרה החדשה, לא מזמן הוחלפה הנהלת החברה וחטיבת התחבורה דווקא ריווחית - נראה מה יגיד הזמן.
בניגוד לספקולציה הזו, איחוד של החברות הסיניות(שכבר היום כל אחת מהן היא גדולה יותר משאר המתחרות בעולם) הוא הרבה יותר ממשי, אך עדיין קיימים מכשולים בדרך. הקרב פה הוא למעשה בין המקור ל"חיקוי" - CSR רכשה את הידע והניסיון שלה בעזרת סימנס ואילו CNR בעזרת אלסטום וBombardier. מה שמעניין אותי זה איך בדיוק הסינים הולכים לעמוד בדרישות התקינה האירופאיות והאישורים הרשמיים הנדרשים(Homologation) - אין להם כיום אף קטר חשמלי שנוסע באירופה שלא נדבר על "מוצר מדף" שדומה למה שהרכבת רוצה, לעומת המתחרים האירופאים. אני בכל אופן מהמר על זכייה של Bombardier..
 

easylivin

New member
יש באירופה, אבל לא באיחוד האירופאי - ראה הודעה אחת מעל

בינתיים מדובר בסה"כ
בספקולציות של אנליסטים, עקב הההפסדים של חטיבת התעופה - בעיקר בגלל עלויות הפיתוח הכבדות של סדרת המטוסים החדשה ועיכובים שונים בתוכנית. השנה יתחילו לספק הזמנות הסדרה החדשה, לא מזמן הוחלפה הנהלת החברה וחטיבת התחבורה דווקא ריווחית - נראה מה יגיד הזמן.
בניגוד לספקולציה הזו, איחוד של החברות הסיניות(שכבר היום כל אחת מהן היא גדולה יותר משאר המתחרות בעולם) הוא הרבה יותר ממשי, אך עדיין קיימים מכשולים בדרך. הקרב פה הוא למעשה בין המקור ל"חיקוי" - CSR רכשה את הידע והניסיון שלה בעזרת סימנס ואילו CNR בעזרת אלסטום וBombardier. מה שמעניין אותי זה איך בדיוק הסינים הולכים לעמוד בדרישות התקינה האירופאיות והאישורים הרשמיים הנדרשים(Homologation) - אין להם כיום אף קטר חשמלי שנוסע באירופה שלא נדבר על "מוצר מדף" שדומה למה שהרכבת רוצה, לעומת המתחרים האירופאים. אני בכל אופן מהמר על זכייה של Bombardier..
יש באירופה, אבל לא באיחוד האירופאי - ראה הודעה אחת מעל
 

Rubim88

New member
מן הסתם שהכוונה היא מבחינת תקינה ולא פיזית

יש באירופה, אבל לא באיחוד האירופאי - ראה הודעה אחת מעל
מן הסתם שהכוונה היא מבחינת תקינה ולא פיזית
ואף לא חברות באיחוד(שוויץ/נורבגיה).
 
תודה תודה על ההתיחסות

בינתיים מדובר בסה"כ
בספקולציות של אנליסטים, עקב הההפסדים של חטיבת התעופה - בעיקר בגלל עלויות הפיתוח הכבדות של סדרת המטוסים החדשה ועיכובים שונים בתוכנית. השנה יתחילו לספק הזמנות הסדרה החדשה, לא מזמן הוחלפה הנהלת החברה וחטיבת התחבורה דווקא ריווחית - נראה מה יגיד הזמן.
בניגוד לספקולציה הזו, איחוד של החברות הסיניות(שכבר היום כל אחת מהן היא גדולה יותר משאר המתחרות בעולם) הוא הרבה יותר ממשי, אך עדיין קיימים מכשולים בדרך. הקרב פה הוא למעשה בין המקור ל"חיקוי" - CSR רכשה את הידע והניסיון שלה בעזרת סימנס ואילו CNR בעזרת אלסטום וBombardier. מה שמעניין אותי זה איך בדיוק הסינים הולכים לעמוד בדרישות התקינה האירופאיות והאישורים הרשמיים הנדרשים(Homologation) - אין להם כיום אף קטר חשמלי שנוסע באירופה שלא נדבר על "מוצר מדף" שדומה למה שהרכבת רוצה, לעומת המתחרים האירופאים. אני בכל אופן מהמר על זכייה של Bombardier..
תודה תודה על ההתיחסות
סה״כ הידיעה עדיין מעורפלת.
רצ״ב הלינק אליה:
:http://www.bloomberg.com/news/artic...p-is-best-prescription-for-a-revival-real-m-a
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה