מכרז להפעלת התחבורה הציבורית ב"ש

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
מכרז להפעלת התחבורה הציבורית ב"ש

מכרז להפעלת התחבורה הציבורית ב"ש
פרסום המכרז התאפשר לאחר שמועצת עיריית באר שבע אישרה את ההסכם שנחתם עם הממשלה מועצת עיריית באר שבע אישרה היום את ההסכם שנחתם בין ממשלת ישראל לעיריית באר שבע להפסקת פעילותה של חברת התחבורה העירונית בבאר שבע והוצאתם למכרז של כל קווי התחבורה הציבורית,שהופעלו עד כה על ידי החברה העירונית. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי אישור ההסכם יאפשר לזרז את פירוק החברה ולהוציא את קווי השירות העירוניים בבאר שבע למכרז בתוך שלושה שבועות. התחבורה הציבורית העירונית בבאר שבע תופעל על ידי אחת ממפעילות התחבורה הציבורית שעלו לשלב הסופי (P.Q) במכרז שפרסם משרד התחבורה. הקבוצות שעלו לשלב הסופי הן: קבוצה הכוללת את "נהור נתיבי תחבורה" (חברת בת של דן), "תורבוס" "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". קבוצה שניה; "אגד תחבורה ציבורית" (חברת בת של אגד), חברה שלישית היא חברת "קונקס", חברה רביעית הכוללת את "סופרבוס" וקבוצה נוספת הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ". החברה שתזכה במכרז תנהיג רמת שרות גבוהה מהמקובל בתחבורה הציבורית, שתכלול הפעלת אוטובוסים חדישים וממוזגים ובתדירות גבוהה. לדברי ליברמן החברה צפוייה להפעיל את הקווים בתוך שלושה חודשים בלבד, זאת מאחר ותשתיות הקווים יועברו בשלמותם לידי הזכיין שיפעיל את הקווים. ליברמן ציין כי החברה שתזכה במכרז תשלם תמלוגים שנתיים למדינה, תמורת הפעלת הקווים. לדבריו, תעריפי הנסיעה הזולים הנהוגים בבאר שבע ישמרו גם לאחר כניסת החברה החדשה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

ה דרומי

New member
דוקא בחבר'ה שאני דברתי איתם

מכרז להפעלת התחבורה הציבורית ב"ש
פרסום המכרז התאפשר לאחר שמועצת עיריית באר שבע אישרה את ההסכם שנחתם עם הממשלה מועצת עיריית באר שבע אישרה היום את ההסכם שנחתם בין ממשלת ישראל לעיריית באר שבע להפסקת פעילותה של חברת התחבורה העירונית בבאר שבע והוצאתם למכרז של כל קווי התחבורה הציבורית,שהופעלו עד כה על ידי החברה העירונית. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי אישור ההסכם יאפשר לזרז את פירוק החברה ולהוציא את קווי השירות העירוניים בבאר שבע למכרז בתוך שלושה שבועות. התחבורה הציבורית העירונית בבאר שבע תופעל על ידי אחת ממפעילות התחבורה הציבורית שעלו לשלב הסופי (P.Q) במכרז שפרסם משרד התחבורה. הקבוצות שעלו לשלב הסופי הן: קבוצה הכוללת את "נהור נתיבי תחבורה" (חברת בת של דן), "תורבוס" "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". קבוצה שניה; "אגד תחבורה ציבורית" (חברת בת של אגד), חברה שלישית היא חברת "קונקס", חברה רביעית הכוללת את "סופרבוס" וקבוצה נוספת הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ". החברה שתזכה במכרז תנהיג רמת שרות גבוהה מהמקובל בתחבורה הציבורית, שתכלול הפעלת אוטובוסים חדישים וממוזגים ובתדירות גבוהה. לדברי ליברמן החברה צפוייה להפעיל את הקווים בתוך שלושה חודשים בלבד, זאת מאחר ותשתיות הקווים יועברו בשלמותם לידי הזכיין שיפעיל את הקווים. ליברמן ציין כי החברה שתזכה במכרז תשלם תמלוגים שנתיים למדינה, תמורת הפעלת הקווים. לדבריו, תעריפי הנסיעה הזולים הנהוגים בבאר שבע ישמרו גם לאחר כניסת החברה החדשה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
דוקא בחבר'ה שאני דברתי איתם
אנשים מב"אש אמרו שבבאר שבע תפעיל את הקווים במקום התחבורה הציבורית תהיה אגד. אבל ימים יגידו.
 

orib44

New member
הזדמנות ל"דן"

מכרז להפעלת התחבורה הציבורית ב"ש
פרסום המכרז התאפשר לאחר שמועצת עיריית באר שבע אישרה את ההסכם שנחתם עם הממשלה מועצת עיריית באר שבע אישרה היום את ההסכם שנחתם בין ממשלת ישראל לעיריית באר שבע להפסקת פעילותה של חברת התחבורה העירונית בבאר שבע והוצאתם למכרז של כל קווי התחבורה הציבורית,שהופעלו עד כה על ידי החברה העירונית. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי אישור ההסכם יאפשר לזרז את פירוק החברה ולהוציא את קווי השירות העירוניים בבאר שבע למכרז בתוך שלושה שבועות. התחבורה הציבורית העירונית בבאר שבע תופעל על ידי אחת ממפעילות התחבורה הציבורית שעלו לשלב הסופי (P.Q) במכרז שפרסם משרד התחבורה. הקבוצות שעלו לשלב הסופי הן: קבוצה הכוללת את "נהור נתיבי תחבורה" (חברת בת של דן), "תורבוס" "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". קבוצה שניה; "אגד תחבורה ציבורית" (חברת בת של אגד), חברה שלישית היא חברת "קונקס", חברה רביעית הכוללת את "סופרבוס" וקבוצה נוספת הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ". החברה שתזכה במכרז תנהיג רמת שרות גבוהה מהמקובל בתחבורה הציבורית, שתכלול הפעלת אוטובוסים חדישים וממוזגים ובתדירות גבוהה. לדברי ליברמן החברה צפוייה להפעיל את הקווים בתוך שלושה חודשים בלבד, זאת מאחר ותשתיות הקווים יועברו בשלמותם לידי הזכיין שיפעיל את הקווים. ליברמן ציין כי החברה שתזכה במכרז תשלם תמלוגים שנתיים למדינה, תמורת הפעלת הקווים. לדבריו, תעריפי הנסיעה הזולים הנהוגים בבאר שבע ישמרו גם לאחר כניסת החברה החדשה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
הזדמנות ל"דן"
דבר טוב מההפרטה הוא שאם "דן" (טוב חברת הבת שלה) יזכו במכרז הזה או במכרז אחר תהיה הזדמנות לראות את "דן" מחוץ למרכז הארץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה