מכרז חדש באזור גוש דן והשרון

מצב
הנושא נעול.
עוד חידוש שהמכרז לוקח בחשבון: מסוף חדש בהרצליה במקום התחנה

עיקרי השינויים:
שינויים במסלול של קווים קיימים:
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.
קו 24 – ביטול חלופה דרך גלילות והעברתה לקו 532.
קו 502 – שינוי מסלול בהרצליה.
קווים 525 ,524: הפרדה בין השירות לרמת השרון לשירות להרצליה. קו 524 יתחיל מרמה"ש ולא ישרת את הרצליה, אך יעבור באזור תעסוקה עתידים, קו 525 יתחיל מרעננה (אזור תעשייה) ויעבור בהרצליה, ללא כניסה לרמת השרון.
קו 531 – ביטול החלופות אל/מצומת רעננה.
קו 551 – הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש. (או עד בילינסון או עד תחנת רכבת קרית אריה - רלוונטי גם לקווים 561, 571 ו 573)
קו 561 – ביטול החלופות אל/מת"א, הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש.
קו 568 – הוספת כיוון 1 (מת"א לקלנסווה).
קו 570 – שינוי יעד הקו לאוניברסיטת ת"א במקום תמח"ת.
קו 571 – התחלה במסוף התע"ש בכפ"ס דרך שכונת קפלן, סיום במסוף החרש. השירות מא"ת רעננה יפוצל לקו נפרד.
קו 602 – הוספת כיוון 1 (מת"א) ושינוי קל במסלול. 
קו 618 – קיצור: מנתניה לרמה"ש במקום תל השומר, ופתיחת שני קווים חדשים להשלמת השירות (ר' קווים חדשים).

קווים חדשים:
קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
קו 44 – מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 – מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 – מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 124 – מרמת השרון לת"א (כרמלית) דרך נמיר.
קו 278 – מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 – מחולון לבני ברק.
קו 554 – מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה.
קו 562 – ממערב כפ"ס למסוף ארלוזורוב ת"א דרך וייצמן, כביש 40, כביש 5, דרך נמיר.
קו 569 – משכונת כפ"ס הירוקה למסוף ארלוזורוב ת"א דרך צ. רעננה, צ. מורשה.
קו 573 – מא"ת רעננה למסוף החרש בפ"ת (פיצול מקו 571).
קו 576 – מכפ"ס (תחנה מרכזית) לפארק אפק בראש העין דרך הוד השרון.
קו 609 – מנתניה לאזור התעשייה מערב הרצליה.
קו 612 – מנתניה, החוף הירוק לת"א דרך שכונת עיר ימים.
קו 619 – מהרצליה לתל השומר דרך בני ברק (במקום קו 618).
קו 621 – מנתניה (תחנה מרכזית) לאזור התעשייה בכפר סבא דרך שכונת קריית השרון, רח' וייצמן בכפ"ס.
קו 622 – מנתניה לתל השומר, מהיר (במקום קו 618).
קו 623 – מנתניה לאזור התעשייה אתגרים רעננה.
קו 624 – מנתניה לבית שמש (סופ"ש, מגזר חרדי).

קווים מבוטלים:
קו 565 (הוד השרון – ת"א)

שינויים צפויים בעקבות עבודות הקו האדום:
עבודות אלה החלו לאחרונה וכוללות חסימת צירי תנועה בהם עוברים הקווים או צמצום נתיבי הנסיעה. חלק מהקווים הכלולים במכרז, צפויים במסגרת זו להתקצר למסוף ארלוזורוב או למסוף חלופי: עפ"י התכנית מדובר בקווים 568 ,532 ,525 ,524 ,521 ,504 וכל קווי נתניה שמגיעים לתמח"ת למעט קו 605. תכנית זו צפויה לצאת לפועל לפני כניסת הזכיין לפעילות, אולם מחמת אי וודאות לגבי מועד יישומה או היתכנות לביצוע שינויים והתאמות בה בהמשך, מופיעים במכרז המסלולים בהתאם למצב הקיים במועד הפרסום – כלומר ללא שינוי במצב הקיים לגבי קווים שמגיעים לתמח"ת. מובהר עם זאת כי בסבירות גבוהה, במועד כניסת הזכיין חלק מהקווים יפעל במתכונת מקוצרת עד מסוף ארלוזורוב או מסוף חלופי והמסלולים יותאמו לכך במהלך היישום. שינויים שכבר בוצעו בפועל – הסטת קווים מרח' קרליבך לרח' חשמונאים (קווים 126 ,26), מוטמעים במפרטי הקווים במכרז. מעבר לכך, בתוואי הרכבת שכולל בין היתר את רח' ז'בוטינסקי בפ"ת – ר"ג ואת דרך בגין, צפויים שיבושי תנועה כולל צמצום מספר נתיבים ושינוי הסדרי תנועה בכניסה ויציאה אל הרחובות הסובבים.

השפעת כביש 531 והארכת כביש 20:
דרך מס' 531 חוצה את אזור השרון מכביש 6 במזרח לכביש 4 במערב. בימים אלה מוקם קטע נוסף של הכביש שצפוי להמשיך ממחלף רעננה דרום בו יוקם מחלף תלת מפלסי, עד כביש 20, אותו יש כוונה להאריך צפונית ממחלף שבעת הכוכבים ועד ההמשך המתוכנן של כביש 531. הצפי לפתיחת הכביש – סוף שנת 2017. לקראת פתיחת הקטע הנוסף של הכבישים, תיבחנה אפשרויות להסטת קווים מקווי המכרז אל הכביש או פתיחת קווים חדשים שיעברו בכבישים אלה.
עוד חידוש שהמכרז לוקח בחשבון: מסוף חדש בהרצליה במקום התחנה
המרכזית
"המסוף החדש מתוכנן להיפתח בסמוך למועד המשוער של כניסת הזכיין במכרז לפעילות, לאחר שהתקבלה החלטה לאחרונה להאריך בשנתיים נוספות את הפעילות מהתחנה המרכזית הקיימת. במפרטי הקווים כל המסלולים מתחילים מהמסוף החדש ולא מהתחנה המרכזית, אולם במידה ובמועד כניסת הזכיין המסוף טרם יפתח, כל הקווים שנקבעה להם תחנת קצה במסוף זה יתחילו מהתחנה המרכזית. כיום עומדות לרשות קווי המכרז בתחנה המרכזית: 3 עמדות קליטה לקווי מוצא, שתי עמדות לקווים חולפים, 9 חניות תפעוליות."
 
עיקרי הטימטום במכרז הזה מכונות שלא מחוייבות להחזיר עודף

עיקרי השינויים:
שינויים במסלול של קווים קיימים:
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.
קו 24 – ביטול חלופה דרך גלילות והעברתה לקו 532.
קו 502 – שינוי מסלול בהרצליה.
קווים 525 ,524: הפרדה בין השירות לרמת השרון לשירות להרצליה. קו 524 יתחיל מרמה"ש ולא ישרת את הרצליה, אך יעבור באזור תעסוקה עתידים, קו 525 יתחיל מרעננה (אזור תעשייה) ויעבור בהרצליה, ללא כניסה לרמת השרון.
קו 531 – ביטול החלופות אל/מצומת רעננה.
קו 551 – הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש. (או עד בילינסון או עד תחנת רכבת קרית אריה - רלוונטי גם לקווים 561, 571 ו 573)
קו 561 – ביטול החלופות אל/מת"א, הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש.
קו 568 – הוספת כיוון 1 (מת"א לקלנסווה).
קו 570 – שינוי יעד הקו לאוניברסיטת ת"א במקום תמח"ת.
קו 571 – התחלה במסוף התע"ש בכפ"ס דרך שכונת קפלן, סיום במסוף החרש. השירות מא"ת רעננה יפוצל לקו נפרד.
קו 602 – הוספת כיוון 1 (מת"א) ושינוי קל במסלול. 
קו 618 – קיצור: מנתניה לרמה"ש במקום תל השומר, ופתיחת שני קווים חדשים להשלמת השירות (ר' קווים חדשים).

קווים חדשים:
קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
קו 44 – מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 – מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 – מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 124 – מרמת השרון לת"א (כרמלית) דרך נמיר.
קו 278 – מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 – מחולון לבני ברק.
קו 554 – מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה.
קו 562 – ממערב כפ"ס למסוף ארלוזורוב ת"א דרך וייצמן, כביש 40, כביש 5, דרך נמיר.
קו 569 – משכונת כפ"ס הירוקה למסוף ארלוזורוב ת"א דרך צ. רעננה, צ. מורשה.
קו 573 – מא"ת רעננה למסוף החרש בפ"ת (פיצול מקו 571).
קו 576 – מכפ"ס (תחנה מרכזית) לפארק אפק בראש העין דרך הוד השרון.
קו 609 – מנתניה לאזור התעשייה מערב הרצליה.
קו 612 – מנתניה, החוף הירוק לת"א דרך שכונת עיר ימים.
קו 619 – מהרצליה לתל השומר דרך בני ברק (במקום קו 618).
קו 621 – מנתניה (תחנה מרכזית) לאזור התעשייה בכפר סבא דרך שכונת קריית השרון, רח' וייצמן בכפ"ס.
קו 622 – מנתניה לתל השומר, מהיר (במקום קו 618).
קו 623 – מנתניה לאזור התעשייה אתגרים רעננה.
קו 624 – מנתניה לבית שמש (סופ"ש, מגזר חרדי).

קווים מבוטלים:
קו 565 (הוד השרון – ת"א)

שינויים צפויים בעקבות עבודות הקו האדום:
עבודות אלה החלו לאחרונה וכוללות חסימת צירי תנועה בהם עוברים הקווים או צמצום נתיבי הנסיעה. חלק מהקווים הכלולים במכרז, צפויים במסגרת זו להתקצר למסוף ארלוזורוב או למסוף חלופי: עפ"י התכנית מדובר בקווים 568 ,532 ,525 ,524 ,521 ,504 וכל קווי נתניה שמגיעים לתמח"ת למעט קו 605. תכנית זו צפויה לצאת לפועל לפני כניסת הזכיין לפעילות, אולם מחמת אי וודאות לגבי מועד יישומה או היתכנות לביצוע שינויים והתאמות בה בהמשך, מופיעים במכרז המסלולים בהתאם למצב הקיים במועד הפרסום – כלומר ללא שינוי במצב הקיים לגבי קווים שמגיעים לתמח"ת. מובהר עם זאת כי בסבירות גבוהה, במועד כניסת הזכיין חלק מהקווים יפעל במתכונת מקוצרת עד מסוף ארלוזורוב או מסוף חלופי והמסלולים יותאמו לכך במהלך היישום. שינויים שכבר בוצעו בפועל – הסטת קווים מרח' קרליבך לרח' חשמונאים (קווים 126 ,26), מוטמעים במפרטי הקווים במכרז. מעבר לכך, בתוואי הרכבת שכולל בין היתר את רח' ז'בוטינסקי בפ"ת – ר"ג ואת דרך בגין, צפויים שיבושי תנועה כולל צמצום מספר נתיבים ושינוי הסדרי תנועה בכניסה ויציאה אל הרחובות הסובבים.

השפעת כביש 531 והארכת כביש 20:
דרך מס' 531 חוצה את אזור השרון מכביש 6 במזרח לכביש 4 במערב. בימים אלה מוקם קטע נוסף של הכביש שצפוי להמשיך ממחלף רעננה דרום בו יוקם מחלף תלת מפלסי, עד כביש 20, אותו יש כוונה להאריך צפונית ממחלף שבעת הכוכבים ועד ההמשך המתוכנן של כביש 531. הצפי לפתיחת הכביש – סוף שנת 2017. לקראת פתיחת הקטע הנוסף של הכבישים, תיבחנה אפשרויות להסטת קווים מקווי המכרז אל הכביש או פתיחת קווים חדשים שיעברו בכבישים אלה.
עיקרי הטימטום במכרז הזה מכונות שלא מחוייבות להחזיר עודף
מכונות טעינה אוטומטיות לטעינת הסדרי נסיעה בכרטיס חכם כמו גם
רכישת כרטיס נסיעה בודד במזומן )אפשרי ללא החזרת עודף( וכן באמצעות כרטיס
אשראי. )דוגמא לא מחייבת למכשירים אלו הינם מכשירים המותקנים בקו 1 של חברת
דן(.
 
תראה לי בניו יורק אדם שעולה לאוטובוס בלי סכום מדוייק?

עיקרי הטימטום במכרז הזה מכונות שלא מחוייבות להחזיר עודף
מכונות טעינה אוטומטיות לטעינת הסדרי נסיעה בכרטיס חכם כמו גם
רכישת כרטיס נסיעה בודד במזומן )אפשרי ללא החזרת עודף( וכן באמצעות כרטיס
אשראי. )דוגמא לא מחייבת למכשירים אלו הינם מכשירים המותקנים בקו 1 של חברת
דן(.
תראה לי בניו יורק אדם שעולה לאוטובוס בלי סכום מדוייק?
 
אני אחפש טיסה קרובה ...

תראה לי בניו יורק אדם שעולה לאוטובוס בלי סכום מדוייק?
אני אחפש טיסה קרובה ...
וברצינות אין לי מושג מה המנטליות של נוסע האוטובוס ניו יורקי .
מה שאני מבין מתוך ההגיון הפשוט והבסיסי שלי, שזה מאד מאד פגום לא להחזיר עודף ממכונה אוטמטית שמציבים לממכר כרטיסים.ולמעשה 99 אחוז לא ילכו למשרדי החברה על מנת לזכות בעודף שלהם.כך שבמילים עדינות זה גזל ומרמה של הציבור, ובמילים לא עדינות זאת גניבה.
מעניין מה היית אומר אם מכונת השתייה לא הייתה מחוייבת להחזיר לך עודף, או מכונת הקפה המגעיל ששמים במוסדות ציבור ,והיו שולחים אותך למשרד שלהם לבקש עודף,.או שאתה בסופרמרקט תביא לקופאית כסף מדוייק ואם לא, לא תקבל עודף.
בכלל קשה לי להבין את תגובתך, הרי ברור שזה טירטור והתעללות בנוסעי האוטובוסים.
ומספיק לראות את תגובות הנוסעים בקו 1 בדן כדי להבין מה יקרה שיישמו את זה על כל כך הרבה קווים, הרי מה שיקרה שאחרי התקנת המכונות פשוט יחליפו אותם לכאלו שכן מחזירות עודף(על חשבון הציבור במישרין או בעקיפין) או שיעברו לשלם דרך הנהג ואז לא הרווחנו כלום .
 
חדשות 2 בעניין המכונות "החכמות"

עיקרי הטימטום במכרז הזה מכונות שלא מחוייבות להחזיר עודף
מכונות טעינה אוטומטיות לטעינת הסדרי נסיעה בכרטיס חכם כמו גם
רכישת כרטיס נסיעה בודד במזומן )אפשרי ללא החזרת עודף( וכן באמצעות כרטיס
אשראי. )דוגמא לא מחייבת למכשירים אלו הינם מכשירים המותקנים בקו 1 של חברת
דן(.
חדשות 2 בעניין המכונות "החכמות"
http://www.mako.co.il/news-money/co...51004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730
 
למי שיש גישה למדיה הדיגיטלית, האם יכול לבדוק מה המסלול

עיקרי השינויים:
שינויים במסלול של קווים קיימים:
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.
קו 24 – ביטול חלופה דרך גלילות והעברתה לקו 532.
קו 502 – שינוי מסלול בהרצליה.
קווים 525 ,524: הפרדה בין השירות לרמת השרון לשירות להרצליה. קו 524 יתחיל מרמה"ש ולא ישרת את הרצליה, אך יעבור באזור תעסוקה עתידים, קו 525 יתחיל מרעננה (אזור תעשייה) ויעבור בהרצליה, ללא כניסה לרמת השרון.
קו 531 – ביטול החלופות אל/מצומת רעננה.
קו 551 – הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש. (או עד בילינסון או עד תחנת רכבת קרית אריה - רלוונטי גם לקווים 561, 571 ו 573)
קו 561 – ביטול החלופות אל/מת"א, הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש.
קו 568 – הוספת כיוון 1 (מת"א לקלנסווה).
קו 570 – שינוי יעד הקו לאוניברסיטת ת"א במקום תמח"ת.
קו 571 – התחלה במסוף התע"ש בכפ"ס דרך שכונת קפלן, סיום במסוף החרש. השירות מא"ת רעננה יפוצל לקו נפרד.
קו 602 – הוספת כיוון 1 (מת"א) ושינוי קל במסלול. 
קו 618 – קיצור: מנתניה לרמה"ש במקום תל השומר, ופתיחת שני קווים חדשים להשלמת השירות (ר' קווים חדשים).

קווים חדשים:
קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
קו 44 – מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 – מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 – מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 124 – מרמת השרון לת"א (כרמלית) דרך נמיר.
קו 278 – מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 – מחולון לבני ברק.
קו 554 – מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה.
קו 562 – ממערב כפ"ס למסוף ארלוזורוב ת"א דרך וייצמן, כביש 40, כביש 5, דרך נמיר.
קו 569 – משכונת כפ"ס הירוקה למסוף ארלוזורוב ת"א דרך צ. רעננה, צ. מורשה.
קו 573 – מא"ת רעננה למסוף החרש בפ"ת (פיצול מקו 571).
קו 576 – מכפ"ס (תחנה מרכזית) לפארק אפק בראש העין דרך הוד השרון.
קו 609 – מנתניה לאזור התעשייה מערב הרצליה.
קו 612 – מנתניה, החוף הירוק לת"א דרך שכונת עיר ימים.
קו 619 – מהרצליה לתל השומר דרך בני ברק (במקום קו 618).
קו 621 – מנתניה (תחנה מרכזית) לאזור התעשייה בכפר סבא דרך שכונת קריית השרון, רח' וייצמן בכפ"ס.
קו 622 – מנתניה לתל השומר, מהיר (במקום קו 618).
קו 623 – מנתניה לאזור התעשייה אתגרים רעננה.
קו 624 – מנתניה לבית שמש (סופ"ש, מגזר חרדי).

קווים מבוטלים:
קו 565 (הוד השרון – ת"א)

שינויים צפויים בעקבות עבודות הקו האדום:
עבודות אלה החלו לאחרונה וכוללות חסימת צירי תנועה בהם עוברים הקווים או צמצום נתיבי הנסיעה. חלק מהקווים הכלולים במכרז, צפויים במסגרת זו להתקצר למסוף ארלוזורוב או למסוף חלופי: עפ"י התכנית מדובר בקווים 568 ,532 ,525 ,524 ,521 ,504 וכל קווי נתניה שמגיעים לתמח"ת למעט קו 605. תכנית זו צפויה לצאת לפועל לפני כניסת הזכיין לפעילות, אולם מחמת אי וודאות לגבי מועד יישומה או היתכנות לביצוע שינויים והתאמות בה בהמשך, מופיעים במכרז המסלולים בהתאם למצב הקיים במועד הפרסום – כלומר ללא שינוי במצב הקיים לגבי קווים שמגיעים לתמח"ת. מובהר עם זאת כי בסבירות גבוהה, במועד כניסת הזכיין חלק מהקווים יפעל במתכונת מקוצרת עד מסוף ארלוזורוב או מסוף חלופי והמסלולים יותאמו לכך במהלך היישום. שינויים שכבר בוצעו בפועל – הסטת קווים מרח' קרליבך לרח' חשמונאים (קווים 126 ,26), מוטמעים במפרטי הקווים במכרז. מעבר לכך, בתוואי הרכבת שכולל בין היתר את רח' ז'בוטינסקי בפ"ת – ר"ג ואת דרך בגין, צפויים שיבושי תנועה כולל צמצום מספר נתיבים ושינוי הסדרי תנועה בכניסה ויציאה אל הרחובות הסובבים.

השפעת כביש 531 והארכת כביש 20:
דרך מס' 531 חוצה את אזור השרון מכביש 6 במזרח לכביש 4 במערב. בימים אלה מוקם קטע נוסף של הכביש שצפוי להמשיך ממחלף רעננה דרום בו יוקם מחלף תלת מפלסי, עד כביש 20, אותו יש כוונה להאריך צפונית ממחלף שבעת הכוכבים ועד ההמשך המתוכנן של כביש 531. הצפי לפתיחת הכביש – סוף שנת 2017. לקראת פתיחת הקטע הנוסף של הכבישים, תיבחנה אפשרויות להסטת קווים מקווי המכרז אל הכביש או פתיחת קווים חדשים שיעברו בכבישים אלה.
למי שיש גישה למדיה הדיגיטלית, האם יכול לבדוק מה המסלול
המתוכנן של קו 573?
 
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת

עיקרי השינויים:
שינויים במסלול של קווים קיימים:
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.
קו 24 – ביטול חלופה דרך גלילות והעברתה לקו 532.
קו 502 – שינוי מסלול בהרצליה.
קווים 525 ,524: הפרדה בין השירות לרמת השרון לשירות להרצליה. קו 524 יתחיל מרמה"ש ולא ישרת את הרצליה, אך יעבור באזור תעסוקה עתידים, קו 525 יתחיל מרעננה (אזור תעשייה) ויעבור בהרצליה, ללא כניסה לרמת השרון.
קו 531 – ביטול החלופות אל/מצומת רעננה.
קו 551 – הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש. (או עד בילינסון או עד תחנת רכבת קרית אריה - רלוונטי גם לקווים 561, 571 ו 573)
קו 561 – ביטול החלופות אל/מת"א, הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש.
קו 568 – הוספת כיוון 1 (מת"א לקלנסווה).
קו 570 – שינוי יעד הקו לאוניברסיטת ת"א במקום תמח"ת.
קו 571 – התחלה במסוף התע"ש בכפ"ס דרך שכונת קפלן, סיום במסוף החרש. השירות מא"ת רעננה יפוצל לקו נפרד.
קו 602 – הוספת כיוון 1 (מת"א) ושינוי קל במסלול. 
קו 618 – קיצור: מנתניה לרמה"ש במקום תל השומר, ופתיחת שני קווים חדשים להשלמת השירות (ר' קווים חדשים).

קווים חדשים:
קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
קו 44 – מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 – מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 – מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 124 – מרמת השרון לת"א (כרמלית) דרך נמיר.
קו 278 – מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 – מחולון לבני ברק.
קו 554 – מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה.
קו 562 – ממערב כפ"ס למסוף ארלוזורוב ת"א דרך וייצמן, כביש 40, כביש 5, דרך נמיר.
קו 569 – משכונת כפ"ס הירוקה למסוף ארלוזורוב ת"א דרך צ. רעננה, צ. מורשה.
קו 573 – מא"ת רעננה למסוף החרש בפ"ת (פיצול מקו 571).
קו 576 – מכפ"ס (תחנה מרכזית) לפארק אפק בראש העין דרך הוד השרון.
קו 609 – מנתניה לאזור התעשייה מערב הרצליה.
קו 612 – מנתניה, החוף הירוק לת"א דרך שכונת עיר ימים.
קו 619 – מהרצליה לתל השומר דרך בני ברק (במקום קו 618).
קו 621 – מנתניה (תחנה מרכזית) לאזור התעשייה בכפר סבא דרך שכונת קריית השרון, רח' וייצמן בכפ"ס.
קו 622 – מנתניה לתל השומר, מהיר (במקום קו 618).
קו 623 – מנתניה לאזור התעשייה אתגרים רעננה.
קו 624 – מנתניה לבית שמש (סופ"ש, מגזר חרדי).

קווים מבוטלים:
קו 565 (הוד השרון – ת"א)

שינויים צפויים בעקבות עבודות הקו האדום:
עבודות אלה החלו לאחרונה וכוללות חסימת צירי תנועה בהם עוברים הקווים או צמצום נתיבי הנסיעה. חלק מהקווים הכלולים במכרז, צפויים במסגרת זו להתקצר למסוף ארלוזורוב או למסוף חלופי: עפ"י התכנית מדובר בקווים 568 ,532 ,525 ,524 ,521 ,504 וכל קווי נתניה שמגיעים לתמח"ת למעט קו 605. תכנית זו צפויה לצאת לפועל לפני כניסת הזכיין לפעילות, אולם מחמת אי וודאות לגבי מועד יישומה או היתכנות לביצוע שינויים והתאמות בה בהמשך, מופיעים במכרז המסלולים בהתאם למצב הקיים במועד הפרסום – כלומר ללא שינוי במצב הקיים לגבי קווים שמגיעים לתמח"ת. מובהר עם זאת כי בסבירות גבוהה, במועד כניסת הזכיין חלק מהקווים יפעל במתכונת מקוצרת עד מסוף ארלוזורוב או מסוף חלופי והמסלולים יותאמו לכך במהלך היישום. שינויים שכבר בוצעו בפועל – הסטת קווים מרח' קרליבך לרח' חשמונאים (קווים 126 ,26), מוטמעים במפרטי הקווים במכרז. מעבר לכך, בתוואי הרכבת שכולל בין היתר את רח' ז'בוטינסקי בפ"ת – ר"ג ואת דרך בגין, צפויים שיבושי תנועה כולל צמצום מספר נתיבים ושינוי הסדרי תנועה בכניסה ויציאה אל הרחובות הסובבים.

השפעת כביש 531 והארכת כביש 20:
דרך מס' 531 חוצה את אזור השרון מכביש 6 במזרח לכביש 4 במערב. בימים אלה מוקם קטע נוסף של הכביש שצפוי להמשיך ממחלף רעננה דרום בו יוקם מחלף תלת מפלסי, עד כביש 20, אותו יש כוונה להאריך צפונית ממחלף שבעת הכוכבים ועד ההמשך המתוכנן של כביש 531. הצפי לפתיחת הכביש – סוף שנת 2017. לקראת פתיחת הקטע הנוסף של הכבישים, תיבחנה אפשרויות להסטת קווים מקווי המכרז אל הכביש או פתיחת קווים חדשים שיעברו בכבישים אלה.
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת
האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.

האם קו 8 לא ממלא כבר את התפקיד הזה?
לשם מה צריך את שניהם? או שקו 8 (שכנראה לא כלול במכרז) יבוטל במקביל לישום המכרז?
 

cwen

New member
אבל דווקא יש ביקוש לקטע הזה בין רכבת האוניברסיטה לרידינג

קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת
האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.

האם קו 8 לא ממלא כבר את התפקיד הזה?
לשם מה צריך את שניהם? או שקו 8 (שכנראה לא כלול במכרז) יבוטל במקביל לישום המכרז?
אבל דווקא יש ביקוש לקטע הזה בין רכבת האוניברסיטה לרידינג
הרבה פעמים יש בו בין חמישה לעשרה נוסעים, ואין שום פתרון אוטובוסי אחר. קוי 89 ו 22 רלוונטים רק עד דרך נמיר. הקווים שמגיעים לאבן גבירול, עדיין יש משם קצת הליכה והם גם עוברים על הגשר ולא עוצרים בדרך נמיר. יווצר איזה חור.
 
לפי התיאור של קו 28 החדש, הוא עשוי לתת מענה ל"חור" הזה

אבל דווקא יש ביקוש לקטע הזה בין רכבת האוניברסיטה לרידינג
הרבה פעמים יש בו בין חמישה לעשרה נוסעים, ואין שום פתרון אוטובוסי אחר. קוי 89 ו 22 רלוונטים רק עד דרך נמיר. הקווים שמגיעים לאבן גבירול, עדיין יש משם קצת הליכה והם גם עוברים על הגשר ולא עוצרים בדרך נמיר. יווצר איזה חור.
לפי התיאור של קו 28 החדש, הוא עשוי לתת מענה ל"חור" הזה
קו 28 - מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
 

olli3

New member
מנהל
עד שאתעמק במכרז, ביטול חלופת 561 תפגע בשירות בימי שישי

עיקרי השינויים:
שינויים במסלול של קווים קיימים:
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.
קו 24 – ביטול חלופה דרך גלילות והעברתה לקו 532.
קו 502 – שינוי מסלול בהרצליה.
קווים 525 ,524: הפרדה בין השירות לרמת השרון לשירות להרצליה. קו 524 יתחיל מרמה"ש ולא ישרת את הרצליה, אך יעבור באזור תעסוקה עתידים, קו 525 יתחיל מרעננה (אזור תעשייה) ויעבור בהרצליה, ללא כניסה לרמת השרון.
קו 531 – ביטול החלופות אל/מצומת רעננה.
קו 551 – הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש. (או עד בילינסון או עד תחנת רכבת קרית אריה - רלוונטי גם לקווים 561, 571 ו 573)
קו 561 – ביטול החלופות אל/מת"א, הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש.
קו 568 – הוספת כיוון 1 (מת"א לקלנסווה).
קו 570 – שינוי יעד הקו לאוניברסיטת ת"א במקום תמח"ת.
קו 571 – התחלה במסוף התע"ש בכפ"ס דרך שכונת קפלן, סיום במסוף החרש. השירות מא"ת רעננה יפוצל לקו נפרד.
קו 602 – הוספת כיוון 1 (מת"א) ושינוי קל במסלול. 
קו 618 – קיצור: מנתניה לרמה"ש במקום תל השומר, ופתיחת שני קווים חדשים להשלמת השירות (ר' קווים חדשים).

קווים חדשים:
קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
קו 44 – מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 – מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 – מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 124 – מרמת השרון לת"א (כרמלית) דרך נמיר.
קו 278 – מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 – מחולון לבני ברק.
קו 554 – מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה.
קו 562 – ממערב כפ"ס למסוף ארלוזורוב ת"א דרך וייצמן, כביש 40, כביש 5, דרך נמיר.
קו 569 – משכונת כפ"ס הירוקה למסוף ארלוזורוב ת"א דרך צ. רעננה, צ. מורשה.
קו 573 – מא"ת רעננה למסוף החרש בפ"ת (פיצול מקו 571).
קו 576 – מכפ"ס (תחנה מרכזית) לפארק אפק בראש העין דרך הוד השרון.
קו 609 – מנתניה לאזור התעשייה מערב הרצליה.
קו 612 – מנתניה, החוף הירוק לת"א דרך שכונת עיר ימים.
קו 619 – מהרצליה לתל השומר דרך בני ברק (במקום קו 618).
קו 621 – מנתניה (תחנה מרכזית) לאזור התעשייה בכפר סבא דרך שכונת קריית השרון, רח' וייצמן בכפ"ס.
קו 622 – מנתניה לתל השומר, מהיר (במקום קו 618).
קו 623 – מנתניה לאזור התעשייה אתגרים רעננה.
קו 624 – מנתניה לבית שמש (סופ"ש, מגזר חרדי).

קווים מבוטלים:
קו 565 (הוד השרון – ת"א)

שינויים צפויים בעקבות עבודות הקו האדום:
עבודות אלה החלו לאחרונה וכוללות חסימת צירי תנועה בהם עוברים הקווים או צמצום נתיבי הנסיעה. חלק מהקווים הכלולים במכרז, צפויים במסגרת זו להתקצר למסוף ארלוזורוב או למסוף חלופי: עפ"י התכנית מדובר בקווים 568 ,532 ,525 ,524 ,521 ,504 וכל קווי נתניה שמגיעים לתמח"ת למעט קו 605. תכנית זו צפויה לצאת לפועל לפני כניסת הזכיין לפעילות, אולם מחמת אי וודאות לגבי מועד יישומה או היתכנות לביצוע שינויים והתאמות בה בהמשך, מופיעים במכרז המסלולים בהתאם למצב הקיים במועד הפרסום – כלומר ללא שינוי במצב הקיים לגבי קווים שמגיעים לתמח"ת. מובהר עם זאת כי בסבירות גבוהה, במועד כניסת הזכיין חלק מהקווים יפעל במתכונת מקוצרת עד מסוף ארלוזורוב או מסוף חלופי והמסלולים יותאמו לכך במהלך היישום. שינויים שכבר בוצעו בפועל – הסטת קווים מרח' קרליבך לרח' חשמונאים (קווים 126 ,26), מוטמעים במפרטי הקווים במכרז. מעבר לכך, בתוואי הרכבת שכולל בין היתר את רח' ז'בוטינסקי בפ"ת – ר"ג ואת דרך בגין, צפויים שיבושי תנועה כולל צמצום מספר נתיבים ושינוי הסדרי תנועה בכניסה ויציאה אל הרחובות הסובבים.

השפעת כביש 531 והארכת כביש 20:
דרך מס' 531 חוצה את אזור השרון מכביש 6 במזרח לכביש 4 במערב. בימים אלה מוקם קטע נוסף של הכביש שצפוי להמשיך ממחלף רעננה דרום בו יוקם מחלף תלת מפלסי, עד כביש 20, אותו יש כוונה להאריך צפונית ממחלף שבעת הכוכבים ועד ההמשך המתוכנן של כביש 531. הצפי לפתיחת הכביש – סוף שנת 2017. לקראת פתיחת הקטע הנוסף של הכבישים, תיבחנה אפשרויות להסטת קווים מקווי המכרז אל הכביש או פתיחת קווים חדשים שיעברו בכבישים אלה.
עד שאתעמק במכרז, ביטול חלופת 561 תפגע בשירות בימי שישי
בחודשי הקיץ (מדגיש חודשי הקיץ) בכיוון הנסיעה מכפר סבא לתל אביב בעיקר עבור תושבי הוד השרון ופתח תקווה.
&nbsp
קו 561 הוא הקו היחיד שפועל מאוחר יותר, אחרי שכל הקווים האחרים באיזור מסיימים כבר לפעול (641,921,1,51,66 וכו') לת"א.
 
אם אני מבין נכון את הרשום במכרז ומבלי לראות את מה שמופיע רק

פורסם המכרז באתר משד התחבורה
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/mihraz-24-2015.pdf
אם אני מבין נכון את הרשום במכרז ומבלי לראות את מה שמופיע רק
במדיה הדיגיטלית, הקווים הקיימים שכלולים במכרז הם:
כל קווי נתיב אקספרס בין נתניה לגוש דן
כל קווי 5XX + קו 620 של אגד בשרון
קו 2 של אגד בחולון
קווים 26 ו 126 של אגד (במכרז רשום בטעות שאלה קווים של דן)
קווים 6 (עבר הירקון), 11, 12, 24 של דן

המכרז משום מה (אולי טעות?) לא כולל את קו 170 של אגד, שמלבד המספר שלו, הוא חלק בלתי נפרד מקווי השרון של אגד.
 

orchilit

New member
המכרז תקף לכ-7 שנים , מניח שזה בערך הזמן להפעלת הרק"ל..

המכרז תקף לכ-7 שנים , מניח שזה בערך הזמן להפעלת הרק"ל..
1.6.2 התקופה הכוללת של הפעלת הקווים, ובכלל זה תקופת ההכנות, כמפורט
בסעיפים 1.6.1.3–1.6.1.1 לעיל, תחל ממועד ההודעה על הזכייה ותמשך
כמפורט להלן: 6 שנים ו- 9 חודשים עבור קווי השירות הנכללים בשלב א'
כהגדרתן בסעיף 31 ובכלל זה כל קו אחר שישויך בעתיד לקבוצת קווים זו ; 6
שנים ו – 13 חודשים )7 שנים וחודש( עבור קווי השירות הנכללים בשלב ב'
כהגדרתן בסעיף 31 ובכלל זה כל קו אחר שישויך בעתיד לקבוצת קווים זו ; 6
שנים ו– 17 חודשים )7 שנים וחמישה חודשים( עבור קווי השירות הנכללים
בשלב ג' כהגדרתן בסעיף 31 ובכלל זה כל קו אחר שישויך בעתיד לקבוצת
קווים זו. יובהר, כי התקופות המפורטות בסעיף זה כוללות את תקופת ההכנות
המפורטת בסעיף 1.6.1 לעיל.
 
אבל כמו בכל המכרזים האחרונים - יש שתי אופציות להארכה של 3

המכרז תקף לכ-7 שנים , מניח שזה בערך הזמן להפעלת הרק"ל..
1.6.2 התקופה הכוללת של הפעלת הקווים, ובכלל זה תקופת ההכנות, כמפורט
בסעיפים 1.6.1.3–1.6.1.1 לעיל, תחל ממועד ההודעה על הזכייה ותמשך
כמפורט להלן: 6 שנים ו- 9 חודשים עבור קווי השירות הנכללים בשלב א'
כהגדרתן בסעיף 31 ובכלל זה כל קו אחר שישויך בעתיד לקבוצת קווים זו ; 6
שנים ו – 13 חודשים )7 שנים וחודש( עבור קווי השירות הנכללים בשלב ב'
כהגדרתן בסעיף 31 ובכלל זה כל קו אחר שישויך בעתיד לקבוצת קווים זו ; 6
שנים ו– 17 חודשים )7 שנים וחמישה חודשים( עבור קווי השירות הנכללים
בשלב ג' כהגדרתן בסעיף 31 ובכלל זה כל קו אחר שישויך בעתיד לקבוצת
קווים זו. יובהר, כי התקופות המפורטות בסעיף זה כוללות את תקופת ההכנות
המפורטת בסעיף 1.6.1 לעיל.
אבל כמו בכל המכרזים האחרונים - יש שתי אופציות להארכה של 3
שנים כ"א, כלומר סך הכל תקופת ההפעלה יכולה להיות עד סביבות של 12 שנים.

תקופת ההפעלה בכל מקרה תכלול תקופת חפיפה עם הפעלת הקו האדום.
המכרז הזה ייושם מתישהו בשלהי שנת 2017, תחילת שנת 2018. גם אם לא יהיו הארכות (וסביר שכן יהיו), תקופת ההפעלה תהיה עד 2024-2025.
 

orchilit

New member
נכון, חישבתי את זה מעכשיו במקום ממועד הזכייה.

אבל כמו בכל המכרזים האחרונים - יש שתי אופציות להארכה של 3
שנים כ"א, כלומר סך הכל תקופת ההפעלה יכולה להיות עד סביבות של 12 שנים.

תקופת ההפעלה בכל מקרה תכלול תקופת חפיפה עם הפעלת הקו האדום.
המכרז הזה ייושם מתישהו בשלהי שנת 2017, תחילת שנת 2018. גם אם לא יהיו הארכות (וסביר שכן יהיו), תקופת ההפעלה תהיה עד 2024-2025.
נכון, חישבתי את זה מעכשיו במקום ממועד הזכייה.
נו שויין. ושמישהו ישיג כבר את המדיה הדיגיטלית, הדבר הכי כמוס במדינת ישראל .
 
למה,לעזאזל,לא מפרסמים את המידע הזה לציבור,במקום להסתיר?

נכון, חישבתי את זה מעכשיו במקום ממועד הזכייה.
נו שויין. ושמישהו ישיג כבר את המדיה הדיגיטלית, הדבר הכי כמוס במדינת ישראל .
למה,לעזאזל,לא מפרסמים את המידע הזה לציבור,במקום להסתיר?
 

DanBus43Maalit72

Active member
חבל שאין פירוט רב על השינויים בקווי חולון ואין מפרקיות במכרז

חבל שאין פירוט רב על השינויים בקווי חולון ואין מפרקיות במכרז
ידוע לי כרגע שקווים 2, 26 ו 126 בחולון כלולים. אני לא יודע איזה עוד קווים בחולון כלולים במכרז.
 
מהקווים הקיימים, רק 2, 26 ו 126 כלולים במכרז

חבל שאין פירוט רב על השינויים בקווי חולון ואין מפרקיות במכרז
ידוע לי כרגע שקווים 2, 26 ו 126 בחולון כלולים. אני לא יודע איזה עוד קווים בחולון כלולים במכרז.
מהקווים הקיימים, רק 2, 26 ו 126 כלולים במכרז
יש גם מספר קווים חדשים בחולון:
קו 9 - ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קווים 15 ו 16 (שמקבילים לשאטלים של עיריית חולון ואמורים להחליף אותם) - מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 (לא ממש קו חולוני, אלא יותר קו תל אביבי) - מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו
קו 44 - מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 - מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 - מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 278 - מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 - מחולון לבני ברק.

אבל באופן כללי, החלק של חולון במכרז הזה קטן יחסית. עיקר המכרז קשור לקווים בשרון (קווי 5XX ו 6XX של אגד ונתיב אקספרס, קו 24 של דן וקווים חדשים בשרון).
רוב הפעילות בחולון ובין חולון לת"א נשארת באגד ובדן.
 
אפשר לשאול מאיפה המידע?

מהקווים הקיימים, רק 2, 26 ו 126 כלולים במכרז
יש גם מספר קווים חדשים בחולון:
קו 9 - ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קווים 15 ו 16 (שמקבילים לשאטלים של עיריית חולון ואמורים להחליף אותם) - מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 (לא ממש קו חולוני, אלא יותר קו תל אביבי) - מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו
קו 44 - מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 - מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 - מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 278 - מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 - מחולון לבני ברק.

אבל באופן כללי, החלק של חולון במכרז הזה קטן יחסית. עיקר המכרז קשור לקווים בשרון (קווי 5XX ו 6XX של אגד ונתיב אקספרס, קו 24 של דן וקווים חדשים בשרון).
רוב הפעילות בחולון ובין חולון לת"א נשארת באגד ובדן.
אפשר לשאול מאיפה המידע?
 
מהמכרז שפורסם באתר משרד התחבורה

אפשר לשאול מאיפה המידע?
מהמכרז שפורסם באתר משרד התחבורה
מכרז לקבלת רישיונות להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית באוטובוסים באשכול שרון-חולון מרחבי
[URL]http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/mihraz-24-2015.pdf[/URL]

חלק ד' - סעיפים 33.1 (עמ' 59), 34.1 (עמודים 61-63).
 

DanBus43Maalit72

Active member
קו 77 יכול להיות קו מאוד טוב עם ביקוש אם זה יהיה קו שיגיע גם

מהקווים הקיימים, רק 2, 26 ו 126 כלולים במכרז
יש גם מספר קווים חדשים בחולון:
קו 9 - ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קווים 15 ו 16 (שמקבילים לשאטלים של עיריית חולון ואמורים להחליף אותם) - מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 (לא ממש קו חולוני, אלא יותר קו תל אביבי) - מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו
קו 44 - מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 - מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 - מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 278 - מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 - מחולון לבני ברק.

אבל באופן כללי, החלק של חולון במכרז הזה קטן יחסית. עיקר המכרז קשור לקווים בשרון (קווי 5XX ו 6XX של אגד ונתיב אקספרס, קו 24 של דן וקווים חדשים בשרון).
רוב הפעילות בחולון ובין חולון לת"א נשארת באגד ובדן.
קו 77 יכול להיות קו מאוד טוב עם ביקוש אם זה יהיה קו שיגיע גם
למרכז חולון כי יש ביקוש לקו כזה שלא נוסע דרך מערב בראשל"צ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה