מכרז חדש באזור גוש דן והשרון

מצב
הנושא נעול.
על איזה "עתיקים" בדיוק אתה מדבר? תן לי

אגד כנראה לא טובים כל כך עם טכנולוגיה
אבל בסה"כ תחבורה ציבורית הם יודעים להפעיל כמו שצריך ויש להם נהגים טובים, אפילו שהם לפעמים משתמשים באוטובוסים עתיקים שהיה צריך להוציא משירות לפני עשור.
על איזה "עתיקים" בדיוק אתה מדבר? תן לי
מספרי רישוי מדוייקים ואבדוק אצלי בלוחות הנתונים. אל תזרוק סתם קלישאות לאויר. תן הוכחות ! תן מספרי רישוי "עתיקים" מתקופת בית שני-המרד הגדול ומרד בר כוכבא. אתה לא ממש מבין בזה נכון?
 

Bus Nerd

Active member
הלו, תירגע

על איזה "עתיקים" בדיוק אתה מדבר? תן לי
מספרי רישוי מדוייקים ואבדוק אצלי בלוחות הנתונים. אל תזרוק סתם קלישאות לאויר. תן הוכחות ! תן מספרי רישוי "עתיקים" מתקופת בית שני-המרד הגדול ומרד בר כוכבא. אתה לא ממש מבין בזה נכון?
הלו, תירגע
הפעם האחרונה שיצא לי לנסוע על אוטובוס זקן יחסית של אגד הייתה לפני שנתיים או שלוש, אני לא זוכר את מספר הרישוי שלו או באיזה קו זה היה כי אני לא אובססיבי לדברים האלו.
&nbsp
כשאני אומר עתיק אני מתכוון אוטובוס משנות ה90, לא אוטובוס משנות ה50.
 
נשארו 17 אוטובוסים משנת 1999 וגם הם

הלו, תירגע
הפעם האחרונה שיצא לי לנסוע על אוטובוס זקן יחסית של אגד הייתה לפני שנתיים או שלוש, אני לא זוכר את מספר הרישוי שלו או באיזה קו זה היה כי אני לא אובססיבי לדברים האלו.
&nbsp
כשאני אומר עתיק אני מתכוון אוטובוס משנות ה90, לא אוטובוס משנות ה50.
נשארו 17 אוטובוסים משנת 1999 וגם הם
כמעט ולא עובדים בנוסעים. מצבם הטכני מצויין והם יכולים לנסוע עוד שנים רבות. מדובר במרצדס מדגם O405 איכותי. חלקם במצב מיטבי שווה ערך לאוטובוס חדש. להירגע? מה הקשר? אתה צעיר ולא מכיר את ההיסטוריה האוטובוסית בתקופה ההיא. רבים מהמרצדסים של אגד ששנת יצורם 1980, יכלו לנסוע גם כיום ועם מעט מאוד בעיות, אילו הממשלה שלך היתה נותנת להם לנסוע. מדובר רק במרצדס.
 

sweetums

New member
הצהרה מוזרה במקצת

אגד כנראה לא טובים כל כך עם טכנולוגיה
אבל בסה"כ תחבורה ציבורית הם יודעים להפעיל כמו שצריך ויש להם נהגים טובים, אפילו שהם לפעמים משתמשים באוטובוסים עתיקים שהיה צריך להוציא משירות לפני עשור.
הצהרה מוזרה במקצת
אגד הראשונים/בין הראשונים שהכניסו WI-FI לאוטובוסים.
הראשונים שהנפיקו כרטיסי נסיעה בקיוסקים (אילתומט)\מכירת כרטיסים במענה קולי.
שנים מערכת המידע שלהם הייתה המתקדמת ביותר וגם היום מאוד יעילה.הם גם היחידים שמאפשרים חיפוש בשפה חופשית כבר שנים.
&nbsp
בניגוד לכול שאר המפעילים (אולי חוץ מתח"צ גולן), הם העדיפו להשאר את אותו מכשיר תיקוף ולעדכן את התוכנה. כול מפעיל ובחירותיו.
&nbsp
 

S a m B o o k i

New member
משהו חדש במכרז שרון-חולון


מכרז חדש באזור גוש דן והשרון
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2813561 לפי מה שמצויין בכתבה צפויים קווי אוטובוס חדשים בין אזור השרון לתל אביב, בנוסף לקווין קיימים שמפעילה אגד, מעניין האם מדובר בקווי 5XX?
משהו חדש במכרז שרון-חולון

חובה על המפעיל להתקין ולדיטורים בדלת האחורית והקדמית בכל הקווים גם בבין עירוניים!
ומכשירים לטעינת חוזים באוטובוס כדוגמת קו 1 של דן.
&nbsp
ללא ספק חדשני במכרזי משרד התחבורה.
 
יפה מאד!

משהו חדש במכרז שרון-חולון

חובה על המפעיל להתקין ולדיטורים בדלת האחורית והקדמית בכל הקווים גם בבין עירוניים!
ומכשירים לטעינת חוזים באוטובוס כדוגמת קו 1 של דן.
&nbsp
ללא ספק חדשני במכרזי משרד התחבורה.
יפה מאד!
 
איפה זה כתוב?

משהו חדש במכרז שרון-חולון

חובה על המפעיל להתקין ולדיטורים בדלת האחורית והקדמית בכל הקווים גם בבין עירוניים!
ומכשירים לטעינת חוזים באוטובוס כדוגמת קו 1 של דן.
&nbsp
ללא ספק חדשני במכרזי משרד התחבורה.
איפה זה כתוב?
ב-news1 מוזכרת עלייה מכל הדלתות רק באוטובוסים עירוניים.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-373989-00.html
 

S a m B o o k i

New member
מתוך המכרז:

איפה זה כתוב?
ב-news1 מוזכרת עלייה מכל הדלתות רק באוטובוסים עירוניים.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-373989-00.html
מתוך המכרז:
39.17 אפשרות עליה מכל הדלתות

מפעיל השירות יתקין ולדטורים (מתקף) בדלת הקדמית ובדלת האחורית וכן יאפשר את העליה לאוטובוס מכל הדלתות בכל קווי המכרז שמופעלים באמצעות אוטובוסים בינעירוניים רגילים.
 

אוהד1110

New member
מה זה "בינעירוני רגיל" ?

מתוך המכרז:
39.17 אפשרות עליה מכל הדלתות

מפעיל השירות יתקין ולדטורים (מתקף) בדלת הקדמית ובדלת האחורית וכן יאפשר את העליה לאוטובוס מכל הדלתות בכל קווי המכרז שמופעלים באמצעות אוטובוסים בינעירוניים רגילים.
מה זה "בינעירוני רגיל" ?
 
איך הקווים מהשרון לתל אביב מוגדרים ברישיון במכרז?

משהו חדש במכרז שרון-חולון

חובה על המפעיל להתקין ולדיטורים בדלת האחורית והקדמית בכל הקווים גם בבין עירוניים!
ומכשירים לטעינת חוזים באוטובוס כדוגמת קו 1 של דן.
&nbsp
ללא ספק חדשני במכרזי משרד התחבורה.
איך הקווים מהשרון לתל אביב מוגדרים ברישיון במכרז?
כעירוניים או כבינעירוניים? היום הם פועלים במעורב,קצת עם עירוניים ובעיקר בבין עירוני.
 

S a m B o o k i

New member
לא ידועה לי תשובה בקשר לשאלתך.

איך הקווים מהשרון לתל אביב מוגדרים ברישיון במכרז?
כעירוניים או כבינעירוניים? היום הם פועלים במעורב,קצת עם עירוניים ובעיקר בבין עירוני.
לא ידועה לי תשובה בקשר לשאלתך.
אנסה לבדוק אם יש אזכור לכך במכרז.
 
לפי מה שכתוב במכרז עצמו (לא במפרטים שלא מפורסמים לציבור)

איך הקווים מהשרון לתל אביב מוגדרים ברישיון במכרז?
כעירוניים או כבינעירוניים? היום הם פועלים במעורב,קצת עם עירוניים ובעיקר בבין עירוני.
לפי מה שכתוב במכרז עצמו (לא במפרטים שלא מפורסמים לציבור)
קווים 501, 502, 521, 524, 525, 531, 532, 561, 571, 572 מוגדרים כקווים עירוניים.
קווים 504, 505, 553, 564, 565 (שמבוטל במכרז), 567, 568, 570 (שמקוצר לאוניברסיטת ת"א), 575 ו 620 מוגדרים כקווים בינעירוניים.

קו 551 כנראה הושמט בטעות מהחלוקה הזו, אבל אני מניח שגם הוא מוגדר עירוני.

מי שנגיש למדיה הדיגיטלית יוכל להשיב בצורה יותר מדוייקת וגם לגבי הקווים החדשים בין השרון לגוש דן (554, 562, 569, 573, 576 ו 619).
 


לפי מה שכתוב במכרז עצמו (לא במפרטים שלא מפורסמים לציבור)
קווים 501, 502, 521, 524, 525, 531, 532, 561, 571, 572 מוגדרים כקווים עירוניים.
קווים 504, 505, 553, 564, 565 (שמבוטל במכרז), 567, 568, 570 (שמקוצר לאוניברסיטת ת"א), 575 ו 620 מוגדרים כקווים בינעירוניים.

קו 551 כנראה הושמט בטעות מהחלוקה הזו, אבל אני מניח שגם הוא מוגדר עירוני.

מי שנגיש למדיה הדיגיטלית יוכל להשיב בצורה יותר מדוייקת וגם לגבי הקווים החדשים בין השרון לגוש דן (554, 562, 569, 573, 576 ו 619).

נראה שמשרד התחבורה למד מהטעות של מכרז השרון,ובחר להגדיר חלק מהקווים כעירוניים.
 

Bus Nerd

Active member
האם ניתן לקרוא את המכרז ברשת?

משהו חדש במכרז שרון-חולון

חובה על המפעיל להתקין ולדיטורים בדלת האחורית והקדמית בכל הקווים גם בבין עירוניים!
ומכשירים לטעינת חוזים באוטובוס כדוגמת קו 1 של דן.
&nbsp
ללא ספק חדשני במכרזי משרד התחבורה.
האם ניתן לקרוא את המכרז ברשת?
אין שום מידע עליו באתר משרד התחבורה.
&nbsp
איך ייתכן שמכרז ממשלתי מפורסם ללא אפשרות לכלל הציבור לקרוא אותו?
 
יש עליו הודעה באתר משרד התחבורה, אבל המכרז עצמו בדרך כלל

האם ניתן לקרוא את המכרז ברשת?
אין שום מידע עליו באתר משרד התחבורה.
&nbsp
איך ייתכן שמכרז ממשלתי מפורסם ללא אפשרות לכלל הציבור לקרוא אותו?
יש עליו הודעה באתר משרד התחבורה, אבל המכרז עצמו בדרך כלל
מפורסם באתר מספר ימים לאחר פרסומו.
אני לא מצאתי את המכרז גם באתרי המכרזים של הממשלה ושל מינהל הרכש.
בכל מקרה, הנספחים המעניינים שמפרטים את מסלולי וזמני הקווים לא מפורסמים לציבור הרחב.
 

carmelit01

New member
כמה זמן בתכלס עד שיתחלף המפעיל?

מכרז חדש באזור גוש דן והשרון
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2813561 לפי מה שמצויין בכתבה צפויים קווי אוטובוס חדשים בין אזור השרון לתל אביב, בנוסף לקווין קיימים שמפעילה אגד, מעניין האם מדובר בקווי 5XX?
כמה זמן בתכלס עד שיתחלף המפעיל?
מכרז זה טוב ויפה אבל נשמע כמו משהו שיכול לקחת שנים: משהו בסגנון: חצי שנה עד שיגישו ואז יודיעו על זוכה ואז יערערו מי שלא זכו ואז יכתבו בעיתון שהמכרז נתפר לזוכה (מי שזו לא תהיה) ואז בתי משפט והליכים וכו'... (צר לי על הסקפטיות)
מישהו יכול לומר מנסיון העבר כמה זמן ממועד פרסום מכרז עד שרואים את השינוי בפועל (כלומר - זכיין מתחיל לפעול)?
תודה!
 

orenhz

Member
פורסם המכרז באתר משד התחבורה

מכרז חדש באזור גוש דן והשרון
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2813561 לפי מה שמצויין בכתבה צפויים קווי אוטובוס חדשים בין אזור השרון לתל אביב, בנוסף לקווין קיימים שמפעילה אגד, מעניין האם מדובר בקווי 5XX?
פורסם המכרז באתר משד התחבורה
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/mihraz-24-2015.pdf
 
עיקרי השינויים:

עיקרי השינויים:
שינויים במסלול של קווים קיימים:
קו 12 – קיצור: הפיכה לקו הזנה מאזור תעסוקה עתידים לרכבת האוניברסיטה, ללא המשך למסוף רדינג.
קו 24 – ביטול חלופה דרך גלילות והעברתה לקו 532.
קו 502 – שינוי מסלול בהרצליה.
קווים 525 ,524: הפרדה בין השירות לרמת השרון לשירות להרצליה. קו 524 יתחיל מרמה"ש ולא ישרת את הרצליה, אך יעבור באזור תעסוקה עתידים, קו 525 יתחיל מרעננה (אזור תעשייה) ויעבור בהרצליה, ללא כניסה לרמת השרון.
קו 531 – ביטול החלופות אל/מצומת רעננה.
קו 551 – הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש. (או עד בילינסון או עד תחנת רכבת קרית אריה - רלוונטי גם לקווים 561, 571 ו 573)
קו 561 – ביטול החלופות אל/מת"א, הארכת המסלול בפ"ת עד מסוף החרש.
קו 568 – הוספת כיוון 1 (מת"א לקלנסווה).
קו 570 – שינוי יעד הקו לאוניברסיטת ת"א במקום תמח"ת.
קו 571 – התחלה במסוף התע"ש בכפ"ס דרך שכונת קפלן, סיום במסוף החרש. השירות מא"ת רעננה יפוצל לקו נפרד.
קו 602 – הוספת כיוון 1 (מת"א) ושינוי קל במסלול. 
קו 618 – קיצור: מנתניה לרמה"ש במקום תל השומר, ופתיחת שני קווים חדשים להשלמת השירות (ר' קווים חדשים).

קווים חדשים:
קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים, שכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).
קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.
קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.
קו 44 – מאיצטדיון וינטר לאזור תעשייה חולון דרך שכונות דרום ת"א.
קו 77 – מתחנת רכבת ראשונים לאזור תעשייה חולון דרך מרכז ראשל"צ.
קו 79 – מחולון למסוף ארלוזורוב דרך רח' יגאל אלון.
קו 124 – מרמת השרון לת"א (כרמלית) דרך נמיר.
קו 278 – מחולון לעתידים דרך נתיבי איילון.
קו 343 – מחולון לבני ברק.
קו 554 – מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה.
קו 562 – ממערב כפ"ס למסוף ארלוזורוב ת"א דרך וייצמן, כביש 40, כביש 5, דרך נמיר.
קו 569 – משכונת כפ"ס הירוקה למסוף ארלוזורוב ת"א דרך צ. רעננה, צ. מורשה.
קו 573 – מא"ת רעננה למסוף החרש בפ"ת (פיצול מקו 571).
קו 576 – מכפ"ס (תחנה מרכזית) לפארק אפק בראש העין דרך הוד השרון.
קו 609 – מנתניה לאזור התעשייה מערב הרצליה.
קו 612 – מנתניה, החוף הירוק לת"א דרך שכונת עיר ימים.
קו 619 – מהרצליה לתל השומר דרך בני ברק (במקום קו 618).
קו 621 – מנתניה (תחנה מרכזית) לאזור התעשייה בכפר סבא דרך שכונת קריית השרון, רח' וייצמן בכפ"ס.
קו 622 – מנתניה לתל השומר, מהיר (במקום קו 618).
קו 623 – מנתניה לאזור התעשייה אתגרים רעננה.
קו 624 – מנתניה לבית שמש (סופ"ש, מגזר חרדי).

קווים מבוטלים:
קו 565 (הוד השרון – ת"א)

שינויים צפויים בעקבות עבודות הקו האדום:
עבודות אלה החלו לאחרונה וכוללות חסימת צירי תנועה בהם עוברים הקווים או צמצום נתיבי הנסיעה. חלק מהקווים הכלולים במכרז, צפויים במסגרת זו להתקצר למסוף ארלוזורוב או למסוף חלופי: עפ"י התכנית מדובר בקווים 568 ,532 ,525 ,524 ,521 ,504 וכל קווי נתניה שמגיעים לתמח"ת למעט קו 605. תכנית זו צפויה לצאת לפועל לפני כניסת הזכיין לפעילות, אולם מחמת אי וודאות לגבי מועד יישומה או היתכנות לביצוע שינויים והתאמות בה בהמשך, מופיעים במכרז המסלולים בהתאם למצב הקיים במועד הפרסום – כלומר ללא שינוי במצב הקיים לגבי קווים שמגיעים לתמח"ת. מובהר עם זאת כי בסבירות גבוהה, במועד כניסת הזכיין חלק מהקווים יפעל במתכונת מקוצרת עד מסוף ארלוזורוב או מסוף חלופי והמסלולים יותאמו לכך במהלך היישום. שינויים שכבר בוצעו בפועל – הסטת קווים מרח' קרליבך לרח' חשמונאים (קווים 126 ,26), מוטמעים במפרטי הקווים במכרז. מעבר לכך, בתוואי הרכבת שכולל בין היתר את רח' ז'בוטינסקי בפ"ת – ר"ג ואת דרך בגין, צפויים שיבושי תנועה כולל צמצום מספר נתיבים ושינוי הסדרי תנועה בכניסה ויציאה אל הרחובות הסובבים.

השפעת כביש 531 והארכת כביש 20:
דרך מס' 531 חוצה את אזור השרון מכביש 6 במזרח לכביש 4 במערב. בימים אלה מוקם קטע נוסף של הכביש שצפוי להמשיך ממחלף רעננה דרום בו יוקם מחלף תלת מפלסי, עד כביש 20, אותו יש כוונה להאריך צפונית ממחלף שבעת הכוכבים ועד ההמשך המתוכנן של כביש 531. הצפי לפתיחת הכביש – סוף שנת 2017. לקראת פתיחת הקטע הנוסף של הכבישים, תיבחנה אפשרויות להסטת קווים מקווי המכרז אל הכביש או פתיחת קווים חדשים שיעברו בכבישים אלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה