מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
 
הצעות טובות וחכמות

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
הצעות טובות וחכמות
ולגבי קווים 25 ו-26, אין ספק שזו טעות טפשית במיוחד. אלא אם מתכננים לנו הפתעה בדמות שינוי מספרי הקווים האזוריים...
 
מה זה מה שמופיע בעמוד 163?

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
מה זה מה שמופיע בעמוד 163?
יש שם מספרי רישוי של אוטובוסי "קווים" מפתח תקווה,האם הם יעברו למפעיל הבא?
&nbsp
במספרי הרישוי של האוטובוסים שיירכשו ממטרודן (עמ' 387) ניכר שהמאנים החדשים,הסולאריס והגולדן דראגון לא יעברו הלאה (וכנראה יעברו למטרופולין)
 

Ofekalef1

New member
מי אלה

מה זה מה שמופיע בעמוד 163?
יש שם מספרי רישוי של אוטובוסי "קווים" מפתח תקווה,האם הם יעברו למפעיל הבא?
&nbsp
במספרי הרישוי של האוטובוסים שיירכשו ממטרודן (עמ' 387) ניכר שהמאנים החדשים,הסולאריס והגולדן דראגון לא יעברו הלאה (וכנראה יעברו למטרופולין)
מי אלה
36-33X-78 שמופיעים בתחתית העמוד?
אלה הוולוואים מ-2012?
 

oshlick1

New member
הכל טוב ויפה

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
הכל טוב ויפה
רק שזה ממש לא תפקידה של הממשלה לנהל את התחבורה הציבורית בבאר שבע או בכל עיר אחרת.
&nbsp
תפקידה של רשות מקומית לדאוג לתחבורה ציבורית עבור תושביה. היא זו שנבחרה על ידם והיא גם מורכבת מתושבים שגרים בעיר וחיים בעיר ומבינים את הצרכים של התושבים בעיר הרבה יותר מכל פקיד מלומד בירושלים.
&nbsp
היום זה נראה נפלא אבל בעתיד כשיתחילו התקלות נגלה שוב שאין עם מי לדבר, כי משרד התחבורה עוסק בנושאים חשובים יותר מרמת הנקיון באוטובוס כזה או אחר, והעירייה? לה בכלל אין סמכות בעניין...
&nbsp
שר תחבורה שאחראי על מסלולי אוטובוסים הוא לא שר תחבורה אלא קומיסר תחבורה.
&nbsp
ודבר אחד אחרון - שביעות רצון.
&nbsp
ראיתי שיש סעיף 17.14.2 שקובע כך:
"מפעיל השירות מתחייב לשתף פעולה בביצוע סקרי שביעות רצון, שתערוך ותממן הממשלה (כמובן, השיטה הסובייטית כבר אמרנו) בקרב הנוסעים.
סקר יהיה. אבל איזושהי התחייבות לעשות משהו עם הסקר? סנקציות? קנסות? הורדת ניקוד במכרז הבא? משהו?
 
חבל באמת שהציבור לא יכול להשתתף במכרזים כשופט

הכל טוב ויפה
רק שזה ממש לא תפקידה של הממשלה לנהל את התחבורה הציבורית בבאר שבע או בכל עיר אחרת.
&nbsp
תפקידה של רשות מקומית לדאוג לתחבורה ציבורית עבור תושביה. היא זו שנבחרה על ידם והיא גם מורכבת מתושבים שגרים בעיר וחיים בעיר ומבינים את הצרכים של התושבים בעיר הרבה יותר מכל פקיד מלומד בירושלים.
&nbsp
היום זה נראה נפלא אבל בעתיד כשיתחילו התקלות נגלה שוב שאין עם מי לדבר, כי משרד התחבורה עוסק בנושאים חשובים יותר מרמת הנקיון באוטובוס כזה או אחר, והעירייה? לה בכלל אין סמכות בעניין...
&nbsp
שר תחבורה שאחראי על מסלולי אוטובוסים הוא לא שר תחבורה אלא קומיסר תחבורה.
&nbsp
ודבר אחד אחרון - שביעות רצון.
&nbsp
ראיתי שיש סעיף 17.14.2 שקובע כך:
"מפעיל השירות מתחייב לשתף פעולה בביצוע סקרי שביעות רצון, שתערוך ותממן הממשלה (כמובן, השיטה הסובייטית כבר אמרנו) בקרב הנוסעים.
סקר יהיה. אבל איזושהי התחייבות לעשות משהו עם הסקר? סנקציות? קנסות? הורדת ניקוד במכרז הבא? משהו?
חבל באמת שהציבור לא יכול להשתתף במכרזים כשופט
ולכתוב למה הוא מעדיף חברה זו ולא אחרות בעירו,וכך להשפיע. זאת כמובן, בכפוף למסירת פרטים ועוד דברים שימנעו הצפה של משרד התחבורה בהצהרות מטעם.
 

olli3

New member
מנהל
אתה מדבר טונות של שטויות כי אין עם מי לדבר בעיריה!!! מניסיון

הכל טוב ויפה
רק שזה ממש לא תפקידה של הממשלה לנהל את התחבורה הציבורית בבאר שבע או בכל עיר אחרת.
&nbsp
תפקידה של רשות מקומית לדאוג לתחבורה ציבורית עבור תושביה. היא זו שנבחרה על ידם והיא גם מורכבת מתושבים שגרים בעיר וחיים בעיר ומבינים את הצרכים של התושבים בעיר הרבה יותר מכל פקיד מלומד בירושלים.
&nbsp
היום זה נראה נפלא אבל בעתיד כשיתחילו התקלות נגלה שוב שאין עם מי לדבר, כי משרד התחבורה עוסק בנושאים חשובים יותר מרמת הנקיון באוטובוס כזה או אחר, והעירייה? לה בכלל אין סמכות בעניין...
&nbsp
שר תחבורה שאחראי על מסלולי אוטובוסים הוא לא שר תחבורה אלא קומיסר תחבורה.
&nbsp
ודבר אחד אחרון - שביעות רצון.
&nbsp
ראיתי שיש סעיף 17.14.2 שקובע כך:
"מפעיל השירות מתחייב לשתף פעולה בביצוע סקרי שביעות רצון, שתערוך ותממן הממשלה (כמובן, השיטה הסובייטית כבר אמרנו) בקרב הנוסעים.
סקר יהיה. אבל איזושהי התחייבות לעשות משהו עם הסקר? סנקציות? קנסות? הורדת ניקוד במכרז הבא? משהו?
אתה מדבר טונות של שטויות כי אין עם מי לדבר בעיריה!!! מניסיון
כבר 4 חודשים שבוטלה תחנה באיזור תעסוקה גדול בעיר בו בין היתר יש עיוורת 100% ועיריית באר שבע ניסתה לעשות הכל כדי שלא להעביר את סככת התחנה לרחוב מקביל. הכל למה. כי עיריית באר שבע לא דאגה מלכתחילה להסדרי תנועה נאותים ברחוב בו נוצרו בעיות עקב פתיחת סניף של סופר בו המשאיות חסמו את הרחוב ולא אפשרו לאוטובוסים לעבור. הפיקוח העירוני לא עשה את עבודתו נאמנה שם ומשרד התחבורה ששב ודרש שהאוטובוסים לא יתקעו שם ושיבוצעו תיקונים בהסדרי התנועה נענה על ידי העיריה בשלילה. בלית ברירה בוטלה התחנה והעיריה לא הסכימה להעביר אותה לרחוב המקביל בטענות כל כך מגוחכות.
&nbsp
אני דיברתי עם מי שצריך לדבר בעיריה על כך ורק חטפתי צעקות וסתימת פיות.
&nbsp
כל פניה לעיריה בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית נענה על ידה בצורה כה מגוחכת, הם צובעים אדום צהוב בשטח שמתאים לאוטובוס עצמו וזהו ולא מתחשבים באיך האוטובוס אמור להיכנס לתחנה (אולי שיחנה ברוורס?) והם לא מוכנים להרחיב את שטח התחנה כמובן ולצבוע על פי התקן באדום צהוב.
&nbsp
לא מעניין אותם איך אנשים אמורים להגיע לאירועים שהעיריה מבצעת בתחבורה ציבורית, הם רק מכווינים את הציבור להגיע ברכב פרטי לחניונים שונים. הם בכלל לא ממליצים להגיע לאירועים בתחבורה ציבורית.
&nbsp
כשצריך להוסיף דגלי תחנות, אפשר ממש להילחם עם העיריה כדי שזה יקרה וזה לוקח חודשים. לעומת זאת, תמרור אחר (דגךל תחנה הוא תמרור לכל דבר ועניין), הם מטפלים בכך תוך זמן קצר בהחלט.
&nbsp
קיצור, אני מהעיריה הזאת התייאשתי ממזמן בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית. ותתפלא, אבל במשרד התחבורה, יושבים אנשים שיודעים תחבורה ציבורית ומבינים תחבורה ציבורית, לפחות במחוז הדרום ובמחוז הצפון. ותאמין לי שדווקא שם יש אוזן קשבת, יש חשיבה לטווח רחוק וכו'.
&nbsp
העיריה הכה מהוללת עיריית באר שבע מתה על קווים סיבובים, למה? כי התושבים לא רוצים שאוטובוסים יעברו להם בשכונה בשני צידי הכביש ושיהיו יותר תחנות בשכונה על חשבון החניות שלהם. אז כשהתח"צ הייתה בידי העיריה, כל הקווים שנסעו לאיזורים החדשים בעיר נפתחו כקווים סיבוביים. התוצאה: חרא של שירות.
&nbsp
עלאק לתת לעיריית באר שבע לתכנן את התחבורה, בזעת.
 

oshlick1

New member
כל מה שאתה כותב נכון

אתה מדבר טונות של שטויות כי אין עם מי לדבר בעיריה!!! מניסיון
כבר 4 חודשים שבוטלה תחנה באיזור תעסוקה גדול בעיר בו בין היתר יש עיוורת 100% ועיריית באר שבע ניסתה לעשות הכל כדי שלא להעביר את סככת התחנה לרחוב מקביל. הכל למה. כי עיריית באר שבע לא דאגה מלכתחילה להסדרי תנועה נאותים ברחוב בו נוצרו בעיות עקב פתיחת סניף של סופר בו המשאיות חסמו את הרחוב ולא אפשרו לאוטובוסים לעבור. הפיקוח העירוני לא עשה את עבודתו נאמנה שם ומשרד התחבורה ששב ודרש שהאוטובוסים לא יתקעו שם ושיבוצעו תיקונים בהסדרי התנועה נענה על ידי העיריה בשלילה. בלית ברירה בוטלה התחנה והעיריה לא הסכימה להעביר אותה לרחוב המקביל בטענות כל כך מגוחכות.
&nbsp
אני דיברתי עם מי שצריך לדבר בעיריה על כך ורק חטפתי צעקות וסתימת פיות.
&nbsp
כל פניה לעיריה בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית נענה על ידה בצורה כה מגוחכת, הם צובעים אדום צהוב בשטח שמתאים לאוטובוס עצמו וזהו ולא מתחשבים באיך האוטובוס אמור להיכנס לתחנה (אולי שיחנה ברוורס?) והם לא מוכנים להרחיב את שטח התחנה כמובן ולצבוע על פי התקן באדום צהוב.
&nbsp
לא מעניין אותם איך אנשים אמורים להגיע לאירועים שהעיריה מבצעת בתחבורה ציבורית, הם רק מכווינים את הציבור להגיע ברכב פרטי לחניונים שונים. הם בכלל לא ממליצים להגיע לאירועים בתחבורה ציבורית.
&nbsp
כשצריך להוסיף דגלי תחנות, אפשר ממש להילחם עם העיריה כדי שזה יקרה וזה לוקח חודשים. לעומת זאת, תמרור אחר (דגךל תחנה הוא תמרור לכל דבר ועניין), הם מטפלים בכך תוך זמן קצר בהחלט.
&nbsp
קיצור, אני מהעיריה הזאת התייאשתי ממזמן בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית. ותתפלא, אבל במשרד התחבורה, יושבים אנשים שיודעים תחבורה ציבורית ומבינים תחבורה ציבורית, לפחות במחוז הדרום ובמחוז הצפון. ותאמין לי שדווקא שם יש אוזן קשבת, יש חשיבה לטווח רחוק וכו'.
&nbsp
העיריה הכה מהוללת עיריית באר שבע מתה על קווים סיבובים, למה? כי התושבים לא רוצים שאוטובוסים יעברו להם בשכונה בשני צידי הכביש ושיהיו יותר תחנות בשכונה על חשבון החניות שלהם. אז כשהתח"צ הייתה בידי העיריה, כל הקווים שנסעו לאיזורים החדשים בעיר נפתחו כקווים סיבוביים. התוצאה: חרא של שירות.
&nbsp
עלאק לתת לעיריית באר שבע לתכנן את התחבורה, בזעת.
כל מה שאתה כותב נכון
זה שיש בעירייה בירוקרטים שמפריעים לתחבורה הציבורית (כמו במשרדי הממשלה) זה עובדה.
אבל זה שהבירוקרטיה תעבור לדרגה גבוהה יותר (ממשלה) לא יפתור בטווח הארוך שום דבר.
האזרח הוא זה שקובע. זאת צריכה להיות הגישה. הפקידים בעירייה צריכים לשרת אותו והפקידים
במשרדי הממשלה צריכים לפקח על השירות באמת הלאומית למשל - אם נעשים עוולות כמו שתיארת
כלפי אישה עיוורת - הממשלה צריכה להתערב. אבל הממשלה לא צריכה לקבוע איפה יעבור אוטובוס.
את זה יקבעו התושבים שחיים שם בדיונים שיתקיימו במועצת העיר
 

olli3

New member
מנהל
האזרח לא מבין שום דבר מהחיים שלו, הייתי במפגשי שיתוף ציבור.

כל מה שאתה כותב נכון
זה שיש בעירייה בירוקרטים שמפריעים לתחבורה הציבורית (כמו במשרדי הממשלה) זה עובדה.
אבל זה שהבירוקרטיה תעבור לדרגה גבוהה יותר (ממשלה) לא יפתור בטווח הארוך שום דבר.
האזרח הוא זה שקובע. זאת צריכה להיות הגישה. הפקידים בעירייה צריכים לשרת אותו והפקידים
במשרדי הממשלה צריכים לפקח על השירות באמת הלאומית למשל - אם נעשים עוולות כמו שתיארת
כלפי אישה עיוורת - הממשלה צריכה להתערב. אבל הממשלה לא צריכה לקבוע איפה יעבור אוטובוס.
את זה יקבעו התושבים שחיים שם בדיונים שיתקיימו במועצת העיר
האזרח לא מבין שום דבר מהחיים שלו, הייתי במפגשי שיתוף ציבור.
כמה שטויות האזרחים אמרו שם ועובדה ש3 שינויים שביקשתי הם השינויים היחידים שהתקבלו. התבשרתי על עוד שינוי שיבוצע ופשוט לא כתוב בפירוט המסלולים של הקווים במכרז עצמו (לא מפרטים את כל הרחובות שמהם יסע כל קו וקו).
&nbsp
כל תושב רואה את עצמו ואת משפחתו וזהו, רוצה קו מהבית שלו שיסע כמו רכב פרטי למקום העבודה ולמקומות הבילוי שאליהם הוא הולך ובתדירות גבוהה של כל 5 דקות.
&nbsp
ושהעיריה תנהל את זה? למה בדיוק? העיריה רואה רק את תושבי העיר, אבל היי, באר שבע היא לא עוד סתם עיר, היא מטרופולין. המבקרים בעיר משתמשים גם הם בתחבורה הציבורית ואזרחי באר שבע יודעים מה טוב לתושב אופקים שצריך להגיע לבאר שבע? לתושב קרית גת שצריך להגיע לבאר שבע?
&nbsp
תכנון של תחבורה עירונית על סמך מה שאזרחי העיר חושבים פשוט לא מתחשב בכל תושבי החוץ שמגיעים לעיר ולכן תכנון שכזה מלכתחילה פסול. לכן, צריך גוף שמסתכל על כל המחוז כמקשה אחת והגוף הזה הוא אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה - מחוז דרום.
&nbsp
ואם אתה חושב שהתושבים, כולם יגיעו למועצת העיר כדי להגיד היכן יעבור קו X והיכן יעצור קו Y והאם פה תוצב תחנה או בעוד 100 מטרים, אז אין לי עוד מה להוסיף כי הבנתי את התפיסה שלך והויכוח הזה מיותר.
 

fireman

New member
תושבי העיר קודמים לכל

האזרח לא מבין שום דבר מהחיים שלו, הייתי במפגשי שיתוף ציבור.
כמה שטויות האזרחים אמרו שם ועובדה ש3 שינויים שביקשתי הם השינויים היחידים שהתקבלו. התבשרתי על עוד שינוי שיבוצע ופשוט לא כתוב בפירוט המסלולים של הקווים במכרז עצמו (לא מפרטים את כל הרחובות שמהם יסע כל קו וקו).
&nbsp
כל תושב רואה את עצמו ואת משפחתו וזהו, רוצה קו מהבית שלו שיסע כמו רכב פרטי למקום העבודה ולמקומות הבילוי שאליהם הוא הולך ובתדירות גבוהה של כל 5 דקות.
&nbsp
ושהעיריה תנהל את זה? למה בדיוק? העיריה רואה רק את תושבי העיר, אבל היי, באר שבע היא לא עוד סתם עיר, היא מטרופולין. המבקרים בעיר משתמשים גם הם בתחבורה הציבורית ואזרחי באר שבע יודעים מה טוב לתושב אופקים שצריך להגיע לבאר שבע? לתושב קרית גת שצריך להגיע לבאר שבע?
&nbsp
תכנון של תחבורה עירונית על סמך מה שאזרחי העיר חושבים פשוט לא מתחשב בכל תושבי החוץ שמגיעים לעיר ולכן תכנון שכזה מלכתחילה פסול. לכן, צריך גוף שמסתכל על כל המחוז כמקשה אחת והגוף הזה הוא אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה - מחוז דרום.
&nbsp
ואם אתה חושב שהתושבים, כולם יגיעו למועצת העיר כדי להגיד היכן יעבור קו X והיכן יעצור קו Y והאם פה תוצב תחנה או בעוד 100 מטרים, אז אין לי עוד מה להוסיף כי הבנתי את התפיסה שלך והויכוח הזה מיותר.
תושבי העיר קודמים לכל
אני לא מבין את סדר העדיפויות שלך ואם אתה תושב העיר אבל אני אשאל שאלה כזו:
&nbsp
אם אתה גר בבאר שבע, ואתה עושה בממוצע בחודש 150 נסיעות בתחבורה הציבורית בבאר שבע ולעומתך תושב קרית גת שמגיע לבאר שבע ועושה בממוצע חודשי בתחבורה הציבורית בבאר שבע 0.3 נסיעות בחודש את מי אני צריך לתעדף בבואי לתכנן את מערכת התחבורה בעיר באר שבע?
לפי 0.3 נסיעות בחודש או לפי 150 נסיעות בחודש?
&nbsp
אני מחכה לתשובה.
&nbsp
 
בלי קשר לבאר שבע, השאלה שלך לא תמיד מתאימה

תושבי העיר קודמים לכל
אני לא מבין את סדר העדיפויות שלך ואם אתה תושב העיר אבל אני אשאל שאלה כזו:
&nbsp
אם אתה גר בבאר שבע, ואתה עושה בממוצע בחודש 150 נסיעות בתחבורה הציבורית בבאר שבע ולעומתך תושב קרית גת שמגיע לבאר שבע ועושה בממוצע חודשי בתחבורה הציבורית בבאר שבע 0.3 נסיעות בחודש את מי אני צריך לתעדף בבואי לתכנן את מערכת התחבורה בעיר באר שבע?
לפי 0.3 נסיעות בחודש או לפי 150 נסיעות בחודש?
&nbsp
אני מחכה לתשובה.
&nbsp
בלי קשר לבאר שבע, השאלה שלך לא תמיד מתאימה
די בטוח למשל שבתל אביב, אחוז גבוה מאוד מהנוסעים בתחבורה הציבורית אינם תושבי העיר.
 

fireman

New member
השאלה שלי מתאימה למקום

בלי קשר לבאר שבע, השאלה שלך לא תמיד מתאימה
די בטוח למשל שבתל אביב, אחוז גבוה מאוד מהנוסעים בתחבורה הציבורית אינם תושבי העיר.
השאלה שלי מתאימה למקום
הנדון בנושא
דן היא לא מפעילת התחבורה הציבורית בתל אביב היא החברה מפעילת התחבורה הציבורית ברוב גוש דן ולכן היא גם לא מייעדת את עצמה לתושבי תל אביב בפרט אלא לבאי מטרופולין גוש דן כמכלול - יחי ההבדל הקטן.
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
אני תושב העיר, אבל אתה טועה, יש לא מעט יוממים שמגיעים לבאר

תושבי העיר קודמים לכל
אני לא מבין את סדר העדיפויות שלך ואם אתה תושב העיר אבל אני אשאל שאלה כזו:
&nbsp
אם אתה גר בבאר שבע, ואתה עושה בממוצע בחודש 150 נסיעות בתחבורה הציבורית בבאר שבע ולעומתך תושב קרית גת שמגיע לבאר שבע ועושה בממוצע חודשי בתחבורה הציבורית בבאר שבע 0.3 נסיעות בחודש את מי אני צריך לתעדף בבואי לתכנן את מערכת התחבורה בעיר באר שבע?
לפי 0.3 נסיעות בחודש או לפי 150 נסיעות בחודש?
&nbsp
אני מחכה לתשובה.
&nbsp
אני תושב העיר, אבל אתה טועה, יש לא מעט יוממים שמגיעים לבאר
שבע מערים אחרות ולא סתם בכל המכרזים האחרונים נכנסים עוד ועוד קווי שירות מערים אלו לאיזור סורוקה והאונ', כי זה נחוץ מאד.
&nbsp
התחבורה הציבורית בעירונית בבאר שבע בראש ובראשונה משרת את תושביה, אבל וזה אבל גדול, היא משרתת לא מעט נוסעים שאינם תושבי העיר יום יום. אם למשל אתה חושב שהמצב בו נוסע מגיע לתחנה המרכזית בבאר שבע וצריך לעלות על קווים 24/34 עם תדירותם הנמוכה כדי להגיע לאונ' בדרך המהירה ביותר (הכוללת נסיעה דרך השוק והעיר העתיקה יום יום) או נסיעה לחרישת שכונה ג' בקו 5 - אז כן, יש פה תפיסה דפוקה מהיסוד בהתחשבות במי שמבקר בעיר. ונעשה שינוי שכזה בקווים עירוניים שונים (במסגרת המכרז) כך שיסעו מהמרכזית ישירות לסורוקה ולאונ' וזה נחוץ מאד!
&nbsp
וכתושב באר שבע אל תושב באר שבע, כמה נוסעים אתה רואה יום יום נוסעים בין קרית גת לבאר שבע? עד כמה קו 33 מאופקים לבאר שבע מפוצץ עד כדי כך שבבקרים הוא מדלג על תחנות באופקים? מיהם אותם האנשים שנוסעים בעמידה בקו 33 ומי הם אלו שנתקעים בוקר בוקר עד שמגיע אוטובוס שיאסוף אותך מאופקים לבאר שבע? ואיך זה שמערד ומדימונה לבאר שבע האוטובוסים מלאים בשעות השיא?
&nbsp
אז כן, צריך לדאוג גם למי שמגיע יום יום לבאר שבע ולא לראות את תושבי באר שבע כיישות היחידה כמעט שנוסעת בתח"צ העירונית.
 

fireman

New member
אני באמת לא מבין על מה אתה מלין?

אני תושב העיר, אבל אתה טועה, יש לא מעט יוממים שמגיעים לבאר
שבע מערים אחרות ולא סתם בכל המכרזים האחרונים נכנסים עוד ועוד קווי שירות מערים אלו לאיזור סורוקה והאונ', כי זה נחוץ מאד.
&nbsp
התחבורה הציבורית בעירונית בבאר שבע בראש ובראשונה משרת את תושביה, אבל וזה אבל גדול, היא משרתת לא מעט נוסעים שאינם תושבי העיר יום יום. אם למשל אתה חושב שהמצב בו נוסע מגיע לתחנה המרכזית בבאר שבע וצריך לעלות על קווים 24/34 עם תדירותם הנמוכה כדי להגיע לאונ' בדרך המהירה ביותר (הכוללת נסיעה דרך השוק והעיר העתיקה יום יום) או נסיעה לחרישת שכונה ג' בקו 5 - אז כן, יש פה תפיסה דפוקה מהיסוד בהתחשבות במי שמבקר בעיר. ונעשה שינוי שכזה בקווים עירוניים שונים (במסגרת המכרז) כך שיסעו מהמרכזית ישירות לסורוקה ולאונ' וזה נחוץ מאד!
&nbsp
וכתושב באר שבע אל תושב באר שבע, כמה נוסעים אתה רואה יום יום נוסעים בין קרית גת לבאר שבע? עד כמה קו 33 מאופקים לבאר שבע מפוצץ עד כדי כך שבבקרים הוא מדלג על תחנות באופקים? מיהם אותם האנשים שנוסעים בעמידה בקו 33 ומי הם אלו שנתקעים בוקר בוקר עד שמגיע אוטובוס שיאסוף אותך מאופקים לבאר שבע? ואיך זה שמערד ומדימונה לבאר שבע האוטובוסים מלאים בשעות השיא?
&nbsp
אז כן, צריך לדאוג גם למי שמגיע יום יום לבאר שבע ולא לראות את תושבי באר שבע כיישות היחידה כמעט שנוסעת בתח"צ העירונית.
אני באמת לא מבין על מה אתה מלין?
אני לא מכיר אף עיר במדינת ישראל שיש בה קישור ישיר בין 2 נקודות עניין עיקריות בלי מעבר דרך תחנות אחרות, נקודות אחרות, מסלולים כאלו ואחרים וכדומה.....
אתה מכיר בגוש דן קו אוטובוס ישיר שמגיע מהתחנה המרכזית החדשה למתחם הבורסה בלי לעצור בדרך בשום מקום?
אתה מכיר קו אוטובוס בירושלים שיוצא מהתחנה המרכזית ונוסע ישר למתחם הכותל בלי לעצור בשום מקום בדרך? בלי לעשות טיולים וסיבובים בדרך?
אני לא מכיר כאלה ואני לא חושב שצריכים להיות כאלה.
תחבורה ציבורית היא לא מונית ספיישל, אם אתה מעוניין באמצעי תחבורה שיביא אותך מנקודה X לנקודה Y בלי "לחרוש את שכונה ג'" לדבריך תרים יד ותעצור מונית....תשלם בהתאם ותגיע בתוך דקות
באוטובוס זה לא היה כך ולא יהיה כך.....לא היום, לא מחר, לא אחרי שיוחלף מפעיל ולא אחרי שתשתנה תפרוסת הקווים.
אלו קווי תחבורה רגילים, זו לא מטרונית, זה לא קו אקספרס וזה לא שירות שאטלים.
לכל נוסע, כולל זה שעמד כל הדרך באוטובוס מקריית גת זמן נסיעה של 10-15 דקות באוטובוס מנקודת עניין אחת לנקודת עניין שניה זה זמן סביר בתוך העיר.
מרבית הקווים תוכננו בצורה כזו שזמן הנסיעה מנקודת קצה אחת לנקודת קצה שניה בממוצע מגיעה למקסימום של כ45 דקות שזה סביר כשאנחנו מודדים את הנסיעה של האוטובוס בקילומטרים וזה סביר בהחלט ומתקבל על הדעת בהתחשב שהחלופה הקיימת היום אורכת בערך פי 2 מכך (נסה לנסוע מרמות לגארנד קניון למשל ותספר לי כמה זמן לקח לך)
&nbsp
לתושבי קרית גת, ערד, דימונה, אופקים, ירוחם וכוליי האופציות להגיע מהתחנה המרכזית לבית חולים סורוקה לא השתנו ולא ישתנו למעט בקו 5, אותם נוסעים יוכלו להמשיך ולהשתמש בקווים 4,7,8,12 בכדי להגיע לסורוקה ללא שום הבדל מהתמונה הקיימת כיום.
&nbsp
אני מקווה שזה מניח את דאגתך לתושבי קרית גת היקרים (ואני לא כותב את זה בציניות)
&nbsp
 

Ofekalef1

New member
על מה אתה מדבר?

אני באמת לא מבין על מה אתה מלין?
אני לא מכיר אף עיר במדינת ישראל שיש בה קישור ישיר בין 2 נקודות עניין עיקריות בלי מעבר דרך תחנות אחרות, נקודות אחרות, מסלולים כאלו ואחרים וכדומה.....
אתה מכיר בגוש דן קו אוטובוס ישיר שמגיע מהתחנה המרכזית החדשה למתחם הבורסה בלי לעצור בדרך בשום מקום?
אתה מכיר קו אוטובוס בירושלים שיוצא מהתחנה המרכזית ונוסע ישר למתחם הכותל בלי לעצור בשום מקום בדרך? בלי לעשות טיולים וסיבובים בדרך?
אני לא מכיר כאלה ואני לא חושב שצריכים להיות כאלה.
תחבורה ציבורית היא לא מונית ספיישל, אם אתה מעוניין באמצעי תחבורה שיביא אותך מנקודה X לנקודה Y בלי "לחרוש את שכונה ג'" לדבריך תרים יד ותעצור מונית....תשלם בהתאם ותגיע בתוך דקות
באוטובוס זה לא היה כך ולא יהיה כך.....לא היום, לא מחר, לא אחרי שיוחלף מפעיל ולא אחרי שתשתנה תפרוסת הקווים.
אלו קווי תחבורה רגילים, זו לא מטרונית, זה לא קו אקספרס וזה לא שירות שאטלים.
לכל נוסע, כולל זה שעמד כל הדרך באוטובוס מקריית גת זמן נסיעה של 10-15 דקות באוטובוס מנקודת עניין אחת לנקודת עניין שניה זה זמן סביר בתוך העיר.
מרבית הקווים תוכננו בצורה כזו שזמן הנסיעה מנקודת קצה אחת לנקודת קצה שניה בממוצע מגיעה למקסימום של כ45 דקות שזה סביר כשאנחנו מודדים את הנסיעה של האוטובוס בקילומטרים וזה סביר בהחלט ומתקבל על הדעת בהתחשב שהחלופה הקיימת היום אורכת בערך פי 2 מכך (נסה לנסוע מרמות לגארנד קניון למשל ותספר לי כמה זמן לקח לך)
&nbsp
לתושבי קרית גת, ערד, דימונה, אופקים, ירוחם וכוליי האופציות להגיע מהתחנה המרכזית לבית חולים סורוקה לא השתנו ולא ישתנו למעט בקו 5, אותם נוסעים יוכלו להמשיך ולהשתמש בקווים 4,7,8,12 בכדי להגיע לסורוקה ללא שום הבדל מהתמונה הקיימת כיום.
&nbsp
אני מקווה שזה מניח את דאגתך לתושבי קרית גת היקרים (ואני לא כותב את זה בציניות)
&nbsp
על מה אתה מדבר?
לנסוע היום מרמות לגרנד (שזו גם דוגמה לא פיירית כי מאז פתיחת הגראנד קניון בקושי שופר השירות שם), אמנם תלוי מאיפה ברמות אבל עקרונית סביבות 20 דקות בשעת שיא עד למרכזית (אולי 25 עד לשוק נניח) וקו 13 שיגיע תוך עשר דקות בממוצע, יביא אותך לגרנד קניון תוך רבע שעה גג. קיבלת 50 דקות ולקחתי פה חסמים עליונים מוגזמים.
&nbsp
לא שהמצב היום מזהיר (למשל, להגיע מנווה זאב לגרנד קניון כמעט בלתי אפשרי חוץ מפעם בשמונים דקות בשעות שפל...), אבל להגיד שהחלופה היום היא בערך שעה ועשרים לנסיעה בין כל שתי נקודות קצה זה מוגזם לגמרי.
&nbsp
ולמה רק קו 5? יש גם ובעיקר את קווים 4 ו-24 (24 בעצמו עם תדירות של פעם ברבע שעה או יותר, 4 פעם בעשרים דקות), וגם קו 16 שיהפוך לתדיר יותר וניתן יהיה להחליף אליו מטוביהו.
&nbsp
אגב, אני עדיין חושב שיש חוסרים מהותיים, לדוגמה ההסתמכות על קו 25 האיטי דמתקרא 26 כקישור היחיד בין אזור ו' לאוניברסיטה, ועל 26/16 לקישור של י"א לאזור הזה, זהו קישור איטי מאוד ומייגע. ונחל עשנים בכלל יצטרכו להחליף מ-22 ל-26 שזה גם ממש לא תענוג או לנסוע עם 4 40-45 דקות עד לאוניברסיטה.
&nbsp
 

fireman

New member
אני אתייחס לפסקה הראשונה שלך בלבד

על מה אתה מדבר?
לנסוע היום מרמות לגרנד (שזו גם דוגמה לא פיירית כי מאז פתיחת הגראנד קניון בקושי שופר השירות שם), אמנם תלוי מאיפה ברמות אבל עקרונית סביבות 20 דקות בשעת שיא עד למרכזית (אולי 25 עד לשוק נניח) וקו 13 שיגיע תוך עשר דקות בממוצע, יביא אותך לגרנד קניון תוך רבע שעה גג. קיבלת 50 דקות ולקחתי פה חסמים עליונים מוגזמים.
&nbsp
לא שהמצב היום מזהיר (למשל, להגיע מנווה זאב לגרנד קניון כמעט בלתי אפשרי חוץ מפעם בשמונים דקות בשעות שפל...), אבל להגיד שהחלופה היום היא בערך שעה ועשרים לנסיעה בין כל שתי נקודות קצה זה מוגזם לגמרי.
&nbsp
ולמה רק קו 5? יש גם ובעיקר את קווים 4 ו-24 (24 בעצמו עם תדירות של פעם ברבע שעה או יותר, 4 פעם בעשרים דקות), וגם קו 16 שיהפוך לתדיר יותר וניתן יהיה להחליף אליו מטוביהו.
&nbsp
אגב, אני עדיין חושב שיש חוסרים מהותיים, לדוגמה ההסתמכות על קו 25 האיטי דמתקרא 26 כקישור היחיד בין אזור ו' לאוניברסיטה, ועל 26/16 לקישור של י"א לאזור הזה, זהו קישור איטי מאוד ומייגע. ונחל עשנים בכלל יצטרכו להחליף מ-22 ל-26 שזה גם ממש לא תענוג או לנסוע עם 4 40-45 דקות עד לאוניברסיטה.
&nbsp
אני אתייחס לפסקה הראשונה שלך בלבד
לא יודע איך הגעת לתזמון הזה ועוד בשעות השיא.....
מהתחנה המרכזית לנאות לון בשעות השיא היום לוקח 35 דקות להגיע.....לא מבין מאיפה הבאת את המספרים האלה....
מרמות למעלה בשעות השיא לתחנה המרכזית ברכב דרך שדרות רגר לוקח חצי שעה להגיע.....באוטובוס 20 דקות?!?
בחיי אני השבוע לוקח מצלמה לתעד נסיעה מרמות לגראנד בשעות השיא.....
אתה מרחף חביבי.
 

olli3

New member
מנהל
הוא הגיע לתזמון הזה כי הוא נכון ואתה יכול לראות את כל

אני אתייחס לפסקה הראשונה שלך בלבד
לא יודע איך הגעת לתזמון הזה ועוד בשעות השיא.....
מהתחנה המרכזית לנאות לון בשעות השיא היום לוקח 35 דקות להגיע.....לא מבין מאיפה הבאת את המספרים האלה....
מרמות למעלה בשעות השיא לתחנה המרכזית ברכב דרך שדרות רגר לוקח חצי שעה להגיע.....באוטובוס 20 דקות?!?
בחיי אני השבוע לוקח מצלמה לתעד נסיעה מרמות לגראנד בשעות השיא.....
אתה מרחף חביבי.
הוא הגיע לתזמון הזה כי הוא נכון ואתה יכול לראות את כל
הנתונים האלו מבלי לצאת מהבית באתר "איפה בוס" תוכל לעקוב אחרי כל הנסיעות של הקווים במדינה ומתי כל נסיעה הגיעה לכל תחנה שתבחר. כך תוכל לעקוב גם אם הנסיעה יצאה בהקדמה או באיחור וכו' מתחנת המוצא.
&nbsp
המסלול של קו 13 שונה כך שהוא מגיע קודם לגראנד קניון ורק אז עושה סיבוב בנאות לון, הוא מפרסס בכיכר של עין גדי ליד הגרנאד וחוזר למסלול הרגיל שלו. וכן, זמן הנסיעה בי ןהמרכזית לגראנד עומד כיום על 10-15 דקות בסך הכל.
&nbsp
אבל הוא נתן לך את זה כדוגמא לכך שרשמת שמרבית הקווים תוכננו כך שתגיע מנקודת קצה אחת לנקודת קצה שנייה תוך 45 דקות שזה לא נכון בעליל בכל מה שקשור לשכונות החדשות.
 

fireman

New member
הקו הכי ארוך בתכנון החדש הוא קו 5 אם אני לא טועה

הוא הגיע לתזמון הזה כי הוא נכון ואתה יכול לראות את כל
הנתונים האלו מבלי לצאת מהבית באתר "איפה בוס" תוכל לעקוב אחרי כל הנסיעות של הקווים במדינה ומתי כל נסיעה הגיעה לכל תחנה שתבחר. כך תוכל לעקוב גם אם הנסיעה יצאה בהקדמה או באיחור וכו' מתחנת המוצא.
&nbsp
המסלול של קו 13 שונה כך שהוא מגיע קודם לגראנד קניון ורק אז עושה סיבוב בנאות לון, הוא מפרסס בכיכר של עין גדי ליד הגרנאד וחוזר למסלול הרגיל שלו. וכן, זמן הנסיעה בי ןהמרכזית לגראנד עומד כיום על 10-15 דקות בסך הכל.
&nbsp
אבל הוא נתן לך את זה כדוגמא לכך שרשמת שמרבית הקווים תוכננו כך שתגיע מנקודת קצה אחת לנקודת קצה שנייה תוך 45 דקות שזה לא נכון בעליל בכל מה שקשור לשכונות החדשות.
הקו הכי ארוך בתכנון החדש הוא קו 5 אם אני לא טועה
שם מדובר על נסיעה בזמן ממוצע של 60 דקות מקצה לקצה
הקו הזה מהווה בעצם סוג של שילוב (אני לא מדבר על העתקים אז אל תתפוס אותי על חודו של קוץ) של קו 5 הנוכחי עם קו 31 שלא ייבדל לחיים ארוכים.....
זה מספק לך דוגמא מצויינת למשך הזמן של החיבור בין רמות לנווה זאב למשל.....כ60 דקות נסיעה באוטובוס אחד, תפרק את זה לשני אוטובוסים בשני קווים נפרדים.....זה לעולם!! לא יהיה יותר קצר....לעולם.
&nbsp
לגבי קו 13....אוקיי, לא ידוע לי השינוי הזה....אז בוא נעשה את זה הפוך (מתחכם).....מנאות לון....לרמות למעלה....לחור בקצה....שכמעט מגיע ללהבים.
תתזמן לי את זה בשעות השיא....
האוטבוס עומד בפקקים בלואי פיקרד 10 דקות בלי לזוז בבוקר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה