מכרזי תחבורה ציבורית-שאלות:

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
מכרזי תחבורה ציבורית-שאלות:

מכרזי תחבורה ציבורית-שאלות:
כידוע, כתבו שבאיזור ביתר "אגד פלוס" זכו במכרז, באיזור מודיעין "מרגלית" זכו ושאמור לההתקיים מכרז על קווי נתניה-תל אביב ולפי מה שכתבו בקרוב יפוסם הזוכה.השאלות שלי: 1. האם לאנשים ידוע כבר מי הזוכה? 2. האם אמורים להיות בתקופה הקרובה מכרזים נוספים ואם כן: ידוע באיזה איזורים?
 

אלון 58

New member
אנשים מפיצים שמועות אצלנו...,

מכרזי תחבורה ציבורית-שאלות:
כידוע, כתבו שבאיזור ביתר "אגד פלוס" זכו במכרז, באיזור מודיעין "מרגלית" זכו ושאמור לההתקיים מכרז על קווי נתניה-תל אביב ולפי מה שכתבו בקרוב יפוסם הזוכה.השאלות שלי: 1. האם לאנשים ידוע כבר מי הזוכה? 2. האם אמורים להיות בתקופה הקרובה מכרזים נוספים ואם כן: ידוע באיזה איזורים?
אנשים מפיצים שמועות אצלנו...,
שגם עיריית ערד לוחצת על משרד-התחבורה להוציא מכרז להפרטת התחבורה-הצבורית של ערד,עקב ה"כסאח" בין העירייה לבין אגד,מה שהביא בינתיים לסגירת תחנת-אגד המקומית,ושמוש בתחנות פרוביזוריות ברחוב כמסוף אוטובוסים לבאר-שבע,ים-המלח,תל-אביב וירושלים,ומהוה הפרעה לדיירים בבניין הסמוך,אבל זה רק קשקושים של כל מיני "יודעי דבר",וזה לא מידע מוסמך("תת-אלוף שמועתי כבר עלה בדרגה"
).
 

אורי404

New member
../images/Emo6.gif תודה בכל מקרה.

אנשים מפיצים שמועות אצלנו...,
שגם עיריית ערד לוחצת על משרד-התחבורה להוציא מכרז להפרטת התחבורה-הצבורית של ערד,עקב ה"כסאח" בין העירייה לבין אגד,מה שהביא בינתיים לסגירת תחנת-אגד המקומית,ושמוש בתחנות פרוביזוריות ברחוב כמסוף אוטובוסים לבאר-שבע,ים-המלח,תל-אביב וירושלים,ומהוה הפרעה לדיירים בבניין הסמוך,אבל זה רק קשקושים של כל מיני "יודעי דבר",וזה לא מידע מוסמך("תת-אלוף שמועתי כבר עלה בדרגה"
).
תודה בכל מקרה.
 

אורי404

New member
שאלות נוספות על אוטובוסים:

מכרזי תחבורה ציבורית-שאלות:
כידוע, כתבו שבאיזור ביתר "אגד פלוס" זכו במכרז, באיזור מודיעין "מרגלית" זכו ושאמור לההתקיים מכרז על קווי נתניה-תל אביב ולפי מה שכתבו בקרוב יפוסם הזוכה.השאלות שלי: 1. האם לאנשים ידוע כבר מי הזוכה? 2. האם אמורים להיות בתקופה הקרובה מכרזים נוספים ואם כן: ידוע באיזה איזורים?
שאלות נוספות על אוטובוסים:
1. נהג נחמד ואמין של אחד הסניפים הטובים ביותר של "אגד", הרי זהו סניף כפר סבא, כמובן, האוטובוס של הפועל כפר סבא (B12B 88-054-01) אמור להיות מוחלף באוטובוס חדש יותר. ידוע מה קורה אם זה? אני סומך עליו ומה שמעניין אותי: איזה אוטובוס זה יהיה - B12B או OC500? כמו כן, באיזה תהליכים הוא? האם הוא בהרכבה (אני יודע, שישנם כאלה שמעורים שמה שהולך במפעלי ההרכבה ולכן אני שואל). 2. מאן נמוך רצפה 87-340-01 מישהו מכיר, מישהו יודע? לאחרונה אני רואה אותו חונה בכפ"ס, האם זה אומר שהוא "נקלט" לסניף? 3. מפרקיות חדשות ב"אגד". יותר ויותר רואים אותן, למשל בקו 274. האם המפרקיות החדשות יהיו כפי שעד כה קורה, שהן בירושלים, בסניף חולון, ראשון לציון ורחובות או שישנה סבירות שנראה אותן במקומות נוספים, כמו למשל איזור חיפה או איזור השרון?
 

connex

Active member
אני חושב שגם בבאר שבע צריך להיות

מכרזי תחבורה ציבורית-שאלות:
כידוע, כתבו שבאיזור ביתר "אגד פלוס" זכו במכרז, באיזור מודיעין "מרגלית" זכו ושאמור לההתקיים מכרז על קווי נתניה-תל אביב ולפי מה שכתבו בקרוב יפוסם הזוכה.השאלות שלי: 1. האם לאנשים ידוע כבר מי הזוכה? 2. האם אמורים להיות בתקופה הקרובה מכרזים נוספים ואם כן: ידוע באיזה איזורים?
אני חושב שגם בבאר שבע צריך להיות
תכף נגמרים להם 6 שנות הזכיון של מטרופולין השאלה רק אם הזכיון יוארך אוטומטית או שיהיה מכרז
 

אורי404

New member
עדיין לא. הם החלו לפני ארבע שנים,

אני חושב שגם בבאר שבע צריך להיות
תכף נגמרים להם 6 שנות הזכיון של מטרופולין השאלה רק אם הזכיון יוארך אוטומטית או שיהיה מכרז
עדיין לא. הם החלו לפני ארבע שנים,
כך שיש עוד שנתיים. תודה בכל מקרה.
 

חריש

New member
ג'קי, זה לא אומר שהתחילו לפעול אז

אז בשביל מה קמה בשנת 2000?
המיכרז הראשון פורסם ב 2000?
ג'קי, זה לא אומר שהתחילו לפעול אז
הקמת חברה מתרחשת ברגע הרישום אצל רשם החברות. זה לא בהכרח אומר שהחברה החלה באותו רגע לעבוד. צריך להשיג מימון בנקאי, לרכוש אוטובוסים וכו' וכו'. דבר נוסף שיתכן, זה ששנת 2000 היא השנה בה הוחלט על הקמת החברה, והחלו בפעילויות להקמתה. יש לא מעט דברים שצריך לעשות לפני שרשם החברות מאשר את רישום החברה (למשל כתיבת תקנון, מינוי דירקטוריון...) וזה כמובן אורך זמן. כך שכשאומרים שהחברה הוקמה בשנת 2000, זה ממש לא אומר שהיא גם החלה לעבוד באותה שנה.
 

846

Active member
את זה אני מבין, אבל אתה צריך

ג'קי, זה לא אומר שהתחילו לפעול אז
הקמת חברה מתרחשת ברגע הרישום אצל רשם החברות. זה לא בהכרח אומר שהחברה החלה באותו רגע לעבוד. צריך להשיג מימון בנקאי, לרכוש אוטובוסים וכו' וכו'. דבר נוסף שיתכן, זה ששנת 2000 היא השנה בה הוחלט על הקמת החברה, והחלו בפעילויות להקמתה. יש לא מעט דברים שצריך לעשות לפני שרשם החברות מאשר את רישום החברה (למשל כתיבת תקנון, מינוי דירקטוריון...) וזה כמובן אורך זמן. כך שכשאומרים שהחברה הוקמה בשנת 2000, זה ממש לא אומר שהיא גם החלה לעבוד באותה שנה.
את זה אני מבין, אבל אתה צריך
סיבה להקים חברה ולכן שאלתי מתי פורסם המיכרז?
 

אורי404

New member
ג'קי, כפי שכתבת למטה יותר

את זה אני מבין, אבל אתה צריך
סיבה להקים חברה ולכן שאלתי מתי פורסם המיכרז?
ג'קי, כפי שכתבת למטה יותר
"נתיב אקספרס" התחילו לפעול מוקדם יותר בסביבות 2001-2002. ייתכן, שעל הקווים ש"נתיב אקספרס", שניצחו, התמודדו גם "מטרופולין". חוץ מזה, אולי הדיבורים על המכרזים השונים היו כבר קודם לכן (לא רק של ת"א-באר שבע) וחברת תו בוס והשותפים נערכו מראש.
 

846

Active member
יתכן, ../images/Emo51.gif

ג'קי, כפי שכתבת למטה יותר
"נתיב אקספרס" התחילו לפעול מוקדם יותר בסביבות 2001-2002. ייתכן, שעל הקווים ש"נתיב אקספרס", שניצחו, התמודדו גם "מטרופולין". חוץ מזה, אולי הדיבורים על המכרזים השונים היו כבר קודם לכן (לא רק של ת"א-באר שבע) וחברת תו בוס והשותפים נערכו מראש.
יתכן,
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה