מכרזים להפעלת תחבורה ציבורית בפ"ת

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
מכרזים להפעלת תחבורה ציבורית בפ"ת

מכרזים להפעלת תחבורה ציבורית בפ"ת
משרד התחבורה יפרסם מכרזים נוספים להפעלת תחבורה ציבורית בפתח תקוה משרד התחבורה יפרסם בקרוב מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית בפתח תקוה, במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. מדובר בכ- 30 קווים עירוניים בפתח תקוה המופעלים כיום על ידי חברת דן. קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של דן בתחבורה הציבורית. לפני כחודש זכתה חברת "קשרים", המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ" ויבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" במכרז להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי דן באזור בקעת אונו. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית הביאה עד כה להוזלות תעריפים בשעור שבין 50%- 20% בכל הקווים שהוצאו לתחרות ולהגדלה ניכרת של תדירות הקווים. עד כה הוצאו לתחרות כ- 200 מקווי התחבורה הציבורית של קואופרטיב "אגד" וחברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "אגד" ו"דן" בתחבורה הציבורית. הקווים שהוצאו לתחרות נמצאים בין השאר באזור נתניה, חדרה, צפת, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע- תל אביב ומודיעין עלית. בחודשים הקרובים יפורסמו מכרזים נוספים להפעלת 140 קוווים נוספים, בין השאר בעפולה, אשקלון ועמק בית שאן. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי מאז החלה הרפורמה בתחבורה הציבורית נקלטו בענף התחבורה כ- 600 נהגים ואנשי מקצוע. החברות הפרטיות שזכו במרכזים רכשו עד כה כ- 300 אוטובוסים ומיניבוסים חדשים, בעלות של כ- 200 מיליון שקל. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

Carl Freeborne

New member
חרא

מכרזים להפעלת תחבורה ציבורית בפ"ת
משרד התחבורה יפרסם מכרזים נוספים להפעלת תחבורה ציבורית בפתח תקוה משרד התחבורה יפרסם בקרוב מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית בפתח תקוה, במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. מדובר בכ- 30 קווים עירוניים בפתח תקוה המופעלים כיום על ידי חברת דן. קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של דן בתחבורה הציבורית. לפני כחודש זכתה חברת "קשרים", המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את ליבוביץ" ויבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" במכרז להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי דן באזור בקעת אונו. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית הביאה עד כה להוזלות תעריפים בשעור שבין 50%- 20% בכל הקווים שהוצאו לתחרות ולהגדלה ניכרת של תדירות הקווים. עד כה הוצאו לתחרות כ- 200 מקווי התחבורה הציבורית של קואופרטיב "אגד" וחברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "אגד" ו"דן" בתחבורה הציבורית. הקווים שהוצאו לתחרות נמצאים בין השאר באזור נתניה, חדרה, צפת, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע- תל אביב ומודיעין עלית. בחודשים הקרובים יפורסמו מכרזים נוספים להפעלת 140 קוווים נוספים, בין השאר בעפולה, אשקלון ועמק בית שאן. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי מאז החלה הרפורמה בתחבורה הציבורית נקלטו בענף התחבורה כ- 600 נהגים ואנשי מקצוע. החברות הפרטיות שזכו במרכזים רכשו עד כה כ- 300 אוטובוסים ומיניבוסים חדשים, בעלות של כ- 200 מיליון שקל. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
חרא
"דן" לא חברה כזו גדולה כמו "אגד" שצריך לקחת ממנה קוים, מה שלקחו ממנה זה די והותר!
 
"אגד" ו-"דן" צמד חמד !

חרא
"דן" לא חברה כזו גדולה כמו "אגד" שצריך לקחת ממנה קוים, מה שלקחו ממנה זה די והותר!
"אגד" ו-"דן" צמד חמד !
במקום לקחת מהם קווים, תנו להם כח ! יש לאחד את אגד עם דן ןלהוסיף להם קווים. נכון מאוד - אסור לקחת מהם קווים - זה בוודאות של 110% יוריד את רמת השירות בטווח הארוך ושלא ינסו לסבן אותנו עם כל מיני מפעילים חדשים שבקושי יודעים מה זה ריטרדר. ! יום טוב, אביתר. נ.ב. ההפרטה היא אויב התחבורה הציבורית ! ראה: אנגליה למשל... !
 

alexUK

New member
דווקא באנגליה........

"אגד" ו-"דן" צמד חמד !
במקום לקחת מהם קווים, תנו להם כח ! יש לאחד את אגד עם דן ןלהוסיף להם קווים. נכון מאוד - אסור לקחת מהם קווים - זה בוודאות של 110% יוריד את רמת השירות בטווח הארוך ושלא ינסו לסבן אותנו עם כל מיני מפעילים חדשים שבקושי יודעים מה זה ריטרדר. ! יום טוב, אביתר. נ.ב. ההפרטה היא אויב התחבורה הציבורית ! ראה: אנגליה למשל... !
דווקא באנגליה........
אי אפשר להיות יותר מרוצה מהתחבורה הציבורית של בריטניה. יש לה חסרונות אבל הם מזעריים לעומת הדינוזאור בשם אגד.
 

dixi55

New member
לאלכס ה"מומחה"

דווקא באנגליה........
אי אפשר להיות יותר מרוצה מהתחבורה הציבורית של בריטניה. יש לה חסרונות אבל הם מזעריים לעומת הדינוזאור בשם אגד.
לאלכס ה"מומחה"
אלכס מתוק שלי אינני רוצה להעליב אותך אבל לפי השם אני יכול לנחש שאתה "גחליץ" ואם אינך מכיר את תרגום המילה אז אתה כזה על אחת כמה וכמה. חברת אגד וכל אותם חברות שיצרו את האיחוד היו על מפת התחבורה בשנים שהסבא רבא שלך עדין אכל מסיר הבשר ברוסיה או באנגליה. חברי אגד סיכנו את נפשם על כיבוש הארץ הזאת. הם בנו בדמם ובזעת אפם את התחבורה הציבורית בארץ, הם הראשונים שהסיעו עולים, שהשתתפו יחד עם האוטובוסים בכל מלחמות ישראל, הקווים מגיעים להם בזכות ולא בחסד. זכותך לנסוע בחברות אחרות (הם נוסעים על הקווים שאגד בנה ועוצרים בתחנות שאגד בנה) אבל אל תכניס את אגד לפיך הגחליצי (בסך הכל אתה מעשיר את חמש עשרה המשפחות שמחזיקות את הארץ בביצים) אז כשאגד לא יהיו יותר (הדינוזאורים מתים) אותם חברות שהיום אתה כל כך מהלל אותם, יסעו לאן שכדאי להם, בתדירות שכדאית להם ובמחירים שהם יקבעו (אגד נוסע לעל מקום אפילו אם אין כדאיות כלכלית, בתדירות ובמחירים שהממשלה המצחיקה שלך מחליטה) ודרך אגב גם חברות התחבורה האנגליות שולחות נציגים ללמוד ולהשתלם באגד שלא לדבר על סימינרים שחברות תחבורה רבות בעולם עוברים באגד כי מי שמבין בתחבורה ציבורית יודע עד כמה אגד היא חברה מתקדמת. דיקסי
 

alexUK

New member
אין לי מושג מה זה גחליץ

לאלכס ה"מומחה"
אלכס מתוק שלי אינני רוצה להעליב אותך אבל לפי השם אני יכול לנחש שאתה "גחליץ" ואם אינך מכיר את תרגום המילה אז אתה כזה על אחת כמה וכמה. חברת אגד וכל אותם חברות שיצרו את האיחוד היו על מפת התחבורה בשנים שהסבא רבא שלך עדין אכל מסיר הבשר ברוסיה או באנגליה. חברי אגד סיכנו את נפשם על כיבוש הארץ הזאת. הם בנו בדמם ובזעת אפם את התחבורה הציבורית בארץ, הם הראשונים שהסיעו עולים, שהשתתפו יחד עם האוטובוסים בכל מלחמות ישראל, הקווים מגיעים להם בזכות ולא בחסד. זכותך לנסוע בחברות אחרות (הם נוסעים על הקווים שאגד בנה ועוצרים בתחנות שאגד בנה) אבל אל תכניס את אגד לפיך הגחליצי (בסך הכל אתה מעשיר את חמש עשרה המשפחות שמחזיקות את הארץ בביצים) אז כשאגד לא יהיו יותר (הדינוזאורים מתים) אותם חברות שהיום אתה כל כך מהלל אותם, יסעו לאן שכדאי להם, בתדירות שכדאית להם ובמחירים שהם יקבעו (אגד נוסע לעל מקום אפילו אם אין כדאיות כלכלית, בתדירות ובמחירים שהממשלה המצחיקה שלך מחליטה) ודרך אגב גם חברות התחבורה האנגליות שולחות נציגים ללמוד ולהשתלם באגד שלא לדבר על סימינרים שחברות תחבורה רבות בעולם עוברים באגד כי מי שמבין בתחבורה ציבורית יודע עד כמה אגד היא חברה מתקדמת. דיקסי
אין לי מושג מה זה גחליץ
אני יכול להוסיף רק דבר אחד - גם בזק הייתה עם עמישראל בכל המלחמחות, סיפקה קווים לחזית האוייב, וכל העולם נוסע להשתלם אצל בזק גם כן בלה בלה... ואז הפריטו את החטיבה הבינלאומית. אני לא יודע למי זה שייך עכשיו וזה לא מעניין אותי. מה שכן מעניין אותי - הוא השירות עלה מדרגה. המחירים ירדו. נוצרה תחרות. אותו דבר לגבי כבלים ולווין. חמש עשרה משפחות זה שיפור לעומת מצב כיום - כאשר הבעלים הוא אחד - המדינה. בינתיים אני נוסע מדי פעם באוטובוסים של חברה פרטית מהשכונה שלי למרכז העיר. האוטובוסים נקיים, הנהג מנומס, יש אוטובוס כל עשר דקות. הכל סבבה. שלך אלכס
 

alexUK

New member
חוץ מזה...

אין לי מושג מה זה גחליץ
אני יכול להוסיף רק דבר אחד - גם בזק הייתה עם עמישראל בכל המלחמחות, סיפקה קווים לחזית האוייב, וכל העולם נוסע להשתלם אצל בזק גם כן בלה בלה... ואז הפריטו את החטיבה הבינלאומית. אני לא יודע למי זה שייך עכשיו וזה לא מעניין אותי. מה שכן מעניין אותי - הוא השירות עלה מדרגה. המחירים ירדו. נוצרה תחרות. אותו דבר לגבי כבלים ולווין. חמש עשרה משפחות זה שיפור לעומת מצב כיום - כאשר הבעלים הוא אחד - המדינה. בינתיים אני נוסע מדי פעם באוטובוסים של חברה פרטית מהשכונה שלי למרכז העיר. האוטובוסים נקיים, הנהג מנומס, יש אוטובוס כל עשר דקות. הכל סבבה. שלך אלכס
חוץ מזה...
למה כל דיון צריך להדרדר לנימות אישיות וכינויים נוסח הגחליץ הזה? האם יש לך בעיה עם המוצא הרוסי שלי או שאני לא נמצא בארץ כרגע? לא חושב שזה צריך לרדת לרמה כזאת נמוכה.
 

Carl Freeborne

New member
אגב

חוץ מזה...
למה כל דיון צריך להדרדר לנימות אישיות וכינויים נוסח הגחליץ הזה? האם יש לך בעיה עם המוצא הרוסי שלי או שאני לא נמצא בארץ כרגע? לא חושב שזה צריך לרדת לרמה כזאת נמוכה.
אגב
זו "רפורמה בתחבורה הציבורית" זו לא "הפרטה" - כי אין מדובר מהעברה של בעלות ממשלתית לבעלות פרטית. אלא מהעברה מחברה פרטית אחת (גם אם היא קואופרטיב, וגם אם היא נחשבת ציבורית היא עדיין בבעלות פרטית למעשה) או שתי חברות פרטיות להרבה חברות פרטיות. שימו לב שגם משרד התחבורה קורא לזה "רפורמה" ולא "הפרטה"
 
משרד התחבורה מבלבל ת´שכל !

אגב
זו "רפורמה בתחבורה הציבורית" זו לא "הפרטה" - כי אין מדובר מהעברה של בעלות ממשלתית לבעלות פרטית. אלא מהעברה מחברה פרטית אחת (גם אם היא קואופרטיב, וגם אם היא נחשבת ציבורית היא עדיין בבעלות פרטית למעשה) או שתי חברות פרטיות להרבה חברות פרטיות. שימו לב שגם משרד התחבורה קורא לזה "רפורמה" ולא "הפרטה"
משרד התחבורה מבלבל ת´שכל !
 
אגד - THE ONE & ONLY

דווקא באנגליה........
אי אפשר להיות יותר מרוצה מהתחבורה הציבורית של בריטניה. יש לה חסרונות אבל הם מזעריים לעומת הדינוזאור בשם אגד.
אגד - THE ONE & ONLY
צר לי. הרבה נוהגים להשמיץ את אגד וזה נובע מחוסר הכרת המע´. אגד בהשוואה לחברות תחבורה אחרות בארץ ובעולם מתפקד בצורה מעולה ולי אין פה שום אינטרס אישי ! במשך 20 שנה אני חוקר את כל הנושא הזה של אגד באופן יסודי להחריד. מס´ היתרונות עצום וכדאי שתבדוק את אלפי מכתבי התודה הנשלחים לאגד... ! יחסית למס´ התלונות - זה מדהים ! נהגי אגד עושים מעל ליכולתם והרבה יותר מכל נהגים אחרים בארץ מה גם שדגמי האוטובוסים הקיימים באגד הם הטובים ביותר בעולם. רק לאגד יש MAN NL 313 (לדן יש MAN NL 263 לשם השוואה) וכמובן את 2 דגמי האוטובוסים הטובים ביותר בעולם: MERCEDES O.C 500 החדש (דגם בינעירוני) ו- MERCEDES O404 הנחשב ובצדק ל-"רולס-רויס" של האוטובוסים ! זה שהממשלה עושה שרירים רק מביא לנזקים לטווח הארוך. כדאי שתעקוב מקרוב ידידי אחר המצב באנגליה. ניסית לעשות שם סדר בבלאגן ? הפרטה תביא להעסקת קבלנים פרטיים לתיקון האוטובוסים - דבר זה יביא לפגיעה קטלנית ברמת הבטיחות. יש לי כבר דוגמאות מהארץ ולא כאן המקום לפרט מסיבות ברורות לחלוטין. כל השמצה נגד אגד ניתנת להמסה על נקלה. אני מוכן להמחיש לך ידידי שאין שני לאגד ולא יהיה. כל טוב וערב נפלא לך, אביתר.
 

krause

New member
אגד שנות ה 30 .הכושי עשה את שלו????

אגד - THE ONE & ONLY
צר לי. הרבה נוהגים להשמיץ את אגד וזה נובע מחוסר הכרת המע´. אגד בהשוואה לחברות תחבורה אחרות בארץ ובעולם מתפקד בצורה מעולה ולי אין פה שום אינטרס אישי ! במשך 20 שנה אני חוקר את כל הנושא הזה של אגד באופן יסודי להחריד. מס´ היתרונות עצום וכדאי שתבדוק את אלפי מכתבי התודה הנשלחים לאגד... ! יחסית למס´ התלונות - זה מדהים ! נהגי אגד עושים מעל ליכולתם והרבה יותר מכל נהגים אחרים בארץ מה גם שדגמי האוטובוסים הקיימים באגד הם הטובים ביותר בעולם. רק לאגד יש MAN NL 313 (לדן יש MAN NL 263 לשם השוואה) וכמובן את 2 דגמי האוטובוסים הטובים ביותר בעולם: MERCEDES O.C 500 החדש (דגם בינעירוני) ו- MERCEDES O404 הנחשב ובצדק ל-"רולס-רויס" של האוטובוסים ! זה שהממשלה עושה שרירים רק מביא לנזקים לטווח הארוך. כדאי שתעקוב מקרוב ידידי אחר המצב באנגליה. ניסית לעשות שם סדר בבלאגן ? הפרטה תביא להעסקת קבלנים פרטיים לתיקון האוטובוסים - דבר זה יביא לפגיעה קטלנית ברמת הבטיחות. יש לי כבר דוגמאות מהארץ ולא כאן המקום לפרט מסיבות ברורות לחלוטין. כל השמצה נגד אגד ניתנת להמסה על נקלה. אני מוכן להמחיש לך ידידי שאין שני לאגד ולא יהיה. כל טוב וערב נפלא לך, אביתר.
אגד שנות ה 30 .הכושי עשה את שלו????
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה