מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית

מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שלוש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מהארץ ומחו´´ל מתמודדות על המכרזים להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי קואופרטיב ´´דן´´. הודעת הדובר המקורית כאן
 

Brendan

New member
קו הרכבת נתב´´ג - מודיעין

מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שלוש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מהארץ ומחו´´ל מתמודדות על המכרזים להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי קואופרטיב ´´דן´´. הודעת הדובר המקורית כאן
קו הרכבת נתב´´ג - מודיעין
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
רכבת ישראל תפרסם מחר (5.9.02) את המכרזים הראשונים להקמת קו הרכבת נתב´´ג - מודיעין. הקו למודיעין הוא חלק מקו הרכבת המהירה המתוכנן מירושלים לתל אביב. הודעת הדובר המקורית כאן
 

איליה.

New member
הקו למודיעין יופעל ב-2005? כן, בטח.

קו הרכבת נתב´´ג - מודיעין
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
רכבת ישראל תפרסם מחר (5.9.02) את המכרזים הראשונים להקמת קו הרכבת נתב´´ג - מודיעין. הקו למודיעין הוא חלק מקו הרכבת המהירה המתוכנן מירושלים לתל אביב. הודעת הדובר המקורית כאן
הקו למודיעין יופעל ב-2005? כן, בטח.
כתוב שם שרק בשבוע שעבר פירסמה רשות שדות התעופה מכרז להקמת תחנת רכבת בנתב"ג! איזו סחבת! זה אומר שתחנת נתב"ג תיפתח לא לפני סוף 2004. בקצב כזה, אין סיכוי שהקו למודיעין יהיה מוכן תוך פחות מ-4 שנים. רק בסוף השנה יושלם התיכנון המדויק שלו, יקח עוד 3-4 שנים לבנות אותו (כמו הקו לכפר סבא). ואני מוכן להתערב שבסוף יבנו במודיעין רק תחנה אחת ולא שתיים. ממילא רק תחנת פאתי מודיעין נמצאת על הקו העתידי לירושלים, ואלו מרכז מודיעין נמצאת בקצה הסתעפות. אז ברכבת ישראל ובמשרד התחבורה יגידו - למה לבנות תחנה במרכז העיר כשממילא הרכבות לירושלים יעברו רק בפאתי מודיעין? הרי בפאתי מודיעין תהיה תדירות יותר גבוהה של רכבות וכך היא תהפוך מטבעה לתחנה הראשית של העיר. ובסוף את הקו לירושלים לא יבנו בכלל, וכך תישאר תחנת פאתי מודיעין גם תחנה יחידה בעיר וגם תחנת קצה. ירים את ידו מי שהתסריט הזה לא נשמע לו הגיוני.
 
איליה, מתי להערכתך

הקו למודיעין יופעל ב-2005? כן, בטח.
כתוב שם שרק בשבוע שעבר פירסמה רשות שדות התעופה מכרז להקמת תחנת רכבת בנתב"ג! איזו סחבת! זה אומר שתחנת נתב"ג תיפתח לא לפני סוף 2004. בקצב כזה, אין סיכוי שהקו למודיעין יהיה מוכן תוך פחות מ-4 שנים. רק בסוף השנה יושלם התיכנון המדויק שלו, יקח עוד 3-4 שנים לבנות אותו (כמו הקו לכפר סבא). ואני מוכן להתערב שבסוף יבנו במודיעין רק תחנה אחת ולא שתיים. ממילא רק תחנת פאתי מודיעין נמצאת על הקו העתידי לירושלים, ואלו מרכז מודיעין נמצאת בקצה הסתעפות. אז ברכבת ישראל ובמשרד התחבורה יגידו - למה לבנות תחנה במרכז העיר כשממילא הרכבות לירושלים יעברו רק בפאתי מודיעין? הרי בפאתי מודיעין תהיה תדירות יותר גבוהה של רכבות וכך היא תהפוך מטבעה לתחנה הראשית של העיר. ובסוף את הקו לירושלים לא יבנו בכלל, וכך תישאר תחנת פאתי מודיעין גם תחנה יחידה בעיר וגם תחנת קצה. ירים את ידו מי שהתסריט הזה לא נשמע לו הגיוני.
איליה, מתי להערכתך
תעבור הרכבת הראשונה בכפר סבא?
 

איליה.

New member
אני לא יכול להעריך

איליה, מתי להערכתך
תעבור הרכבת הראשונה בכפר סבא?
אני לא יכול להעריך
כי לא ראיתי באיזה שלב נמצאת ההתקדמות בקו הזה. באתר חדשות הרכבת יש דף מעקב על התקדמות הקו. סביר להניח שבשלב הזה, כשהעבודה קרבה לסיומה, ההערכות של רכבת ישראל יהיו די מדויקות (למרות שגם זה לא בטוח, ע"ע ההגנה
)
 

Brendan

New member
ילד כבן 3 חולץ בשלום

מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שלוש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מהארץ ומחו´´ל מתמודדות על המכרזים להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי קואופרטיב ´´דן´´. הודעת הדובר המקורית כאן
ילד כבן 3 חולץ בשלום
ילד כבן 3 חולץ בשלום לאחר שנשכח באוטובוס על ידי נהג ההסעות.
הודעה לעיתונות מטעם דובר משטרת ישראל: ----------------------------------- ילד כבן 3 חולץ בשלום ביום שלישי 3/9/02 לאחר שנשכח באוטובוס על ידי נהג ההסעות. בשעה 15:20 לערך הבחינה תושבת אשדוד כי באוטובוס נשכח ילד כבן 3 שנראה בוכה ומזיע , הבחורה הזעיקה את המשטרה והשוטרים ניסו לפתוח ולפרוץ לאוטובוס כדי לחלץ את היחד. האוטובוס נפתח והילד חולץ כשהוא בוכה ומזיע , נבדק על ידי מד"א ומצבו קל. מהחקירה של נהג האוטובוס עולה כי מדובר באוטובוס של תלמוד תורה ולדברי הנהג -לא הבחין בתינוק שנשכח. הודעת הדובר המקורית כאן
 

איליה.

New member
מה ההוזלה שבוצעה בחודש יולי?

מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שלוש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מהארץ ומחו´´ל מתמודדות על המכרזים להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי קואופרטיב ´´דן´´. הודעת הדובר המקורית כאן
מה ההוזלה שבוצעה בחודש יולי?
האם ההוזלה היתה רק באיזור בקעת אונו או בכל קווי דן?
 

seffic

New member
ההוזלה

מה ההוזלה שבוצעה בחודש יולי?
האם ההוזלה היתה רק באיזור בקעת אונו או בכל קווי דן?
ההוזלה
הכוונה היא שבחודש יולי עלו תעריפי הנסיעה העירוניים מ 4.90 ל 5.20 ברוב הארץ, ורק בקווי דן עלה המחיר ל 5.00 ש"ח. תעריף זה תקף בכל קווי דן כולל בבקעת אונו.
 

איליה.

New member
זאת אומרת שלמשל בתוך העיר חולון...

ההוזלה
הכוונה היא שבחודש יולי עלו תעריפי הנסיעה העירוניים מ 4.90 ל 5.20 ברוב הארץ, ורק בקווי דן עלה המחיר ל 5.00 ש"ח. תעריף זה תקף בכל קווי דן כולל בבקעת אונו.
זאת אומרת שלמשל בתוך העיר חולון...
המחיר בקווי דן הוא 5.00 והמחיר בקווי אגד הוא 5.20?
 

Sפיידי

New member
אבל זה לא נכון!

זאת אומרת שלמשל בתוך העיר חולון...
המחיר בקווי דן הוא 5.00 והמחיר בקווי אגד הוא 5.20?
אבל זה לא נכון!
נסעתי מלפני שבועיים בקו בחולון והמחיר היה 5 ש"ח ולא 5.20... פעם נכון הוא היה זול יותר (4.80) אבל עכשיו הוא 5, ולא 5.20
 

seffic

New member
אתה נסעת באגד או בדן?

אבל זה לא נכון!
נסעתי מלפני שבועיים בקו בחולון והמחיר היה 5 ש"ח ולא 5.20... פעם נכון הוא היה זול יותר (4.80) אבל עכשיו הוא 5, ולא 5.20
אתה נסעת באגד או בדן?
אני יודע שהמחיר בדן הוא 5 במקום 5.2 ,אבל אני לא יודע בקווי אגד בגוש דן המחיר הוא גם 5 ש"ח.
 

Neta558

New member
השינוי במחירים...

אתה נסעת באגד או בדן?
אני יודע שהמחיר בדן הוא 5 במקום 5.2 ,אבל אני לא יודע בקווי אגד בגוש דן המחיר הוא גם 5 ש"ח.
השינוי במחירים...
בנסיעות בגוש דן מחיר הנסיעה הוא 5 שקלים גם בדן וגם באגד. אחרת תהיה העדפה ברורה של קווי דן באזורים חופפים. בירושלים וחיפה, נסיעה בתוך העיר עולה 5.20 שקלים.
 

Brendan

New member
הסדרת נגישות לשירותי תחבורה ציבורית

מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שלוש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מהארץ ומחו´´ל מתמודדות על המכרזים להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי קואופרטיב ´´דן´´. הודעת הדובר המקורית כאן
הסדרת נגישות לשירותי תחבורה ציבורית
פרוטוקול מס´ ‎515 מישיבת ועדת החוקה, חוק ומשפט יום ראשון, ג´ באלול התשס"ב (‎11 באוגוסט ‎2002), שעה: ‎11:00 סדר היום:תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (הסדרת נגישות לשירותי תחבורה ציבורית), התשס"ב-‎2002 פרוטוקול הועדה כאן
 
25%-50% מהקווים?

מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
שלוש קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מהארץ ומחו´´ל מתמודדות על המכרזים להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי קואופרטיב ´´דן´´. הודעת הדובר המקורית כאן
25%-50% מהקווים?
קשה להתעלם מהעובדה שגם כאן, כמו במקרה של הפרטת קווי אגד, מפריטים בעיקר קווים דלילים ולא רווחיים. רוב הקווים המופיעים בפירוט הם כאלו: החל מ-49 ו-87 שמקשרים בין פ"ת לאונ´ ת"א ולתל-השומר וריקים רוב שעות היום, וכלה בקווים לישובים קטנים, כמו 83,39, 84, 93. הסיבה ברורה: דן ואגד מפעילים לחץ על משרד התחבורה ושומרים על מקורות הרווח שלהם, ועוד מרחיבים את רווחיהם כשהם נפטרים מהקווים הלא-רווחיים. (ואחרי זה עוד מקטרים). לסיכום, אולי יופרטו 25%-50% מהקווים, אך בפועל זה הרבה פחות!
 

seffic

New member
לא בהכרח

25%-50% מהקווים?
קשה להתעלם מהעובדה שגם כאן, כמו במקרה של הפרטת קווי אגד, מפריטים בעיקר קווים דלילים ולא רווחיים. רוב הקווים המופיעים בפירוט הם כאלו: החל מ-49 ו-87 שמקשרים בין פ"ת לאונ´ ת"א ולתל-השומר וריקים רוב שעות היום, וכלה בקווים לישובים קטנים, כמו 83,39, 84, 93. הסיבה ברורה: דן ואגד מפעילים לחץ על משרד התחבורה ושומרים על מקורות הרווח שלהם, ועוד מרחיבים את רווחיהם כשהם נפטרים מהקווים הלא-רווחיים. (ואחרי זה עוד מקטרים). לסיכום, אולי יופרטו 25%-50% מהקווים, אך בפועל זה הרבה פחות!
לא בהכרח
למעשה מופרטים כל הקווים בבקעת אונו כולל הרוחיים שבהם כגון 56, 55, 168,36,37,76, ועוד. בנוסף מופרטים גם שאר הקווים שכרגע הם אומנם לא הכי רווחיים, אך לאחר ההפרטה יש סיכוי רב שישנו חלק מהמסלולים ויאחדו קווים,ואז הם יהיו פעילים יותר וגם רווחיים. הכי חשוב שתהיה הוזלה משמעותית במחיר הנסיעה, לצד שמירה על רמת שירות טובה.
 
מה מפריטים

לא בהכרח
למעשה מופרטים כל הקווים בבקעת אונו כולל הרוחיים שבהם כגון 56, 55, 168,36,37,76, ועוד. בנוסף מופרטים גם שאר הקווים שכרגע הם אומנם לא הכי רווחיים, אך לאחר ההפרטה יש סיכוי רב שישנו חלק מהמסלולים ויאחדו קווים,ואז הם יהיו פעילים יותר וגם רווחיים. הכי חשוב שתהיה הוזלה משמעותית במחיר הנסיעה, לצד שמירה על רמת שירות טובה.
מה מפריטים
אני בכל זאת חושב שיש כאן מדיניות מכוונת. שים לב שבכתבה הנ"ל גם צויין שקווים 68, 69 לא יופרטו. אם תיכנון תהליך ההפרטה היה ענייני, היו מפריטים אולי את קווי דן בקו בת-ים - ת"א העמוס הרבה יותר מאיזור אונו, ראה לדוגמא את קווים 40, 42 שם דן פשוט לא עומדים בביקוש. לעניין ההוזלה מסכים אתך במאה אחוז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה