קו 386 של דןמכללת אריאל- איך מגיעים ?
איך אני מגיע לשם מרכבת מרכז. איזה קו צריך לקחת ? מהו בערך משך זמן הנסיעה ? תודה (אני מקווה שהשאלה לגיטימית)
קו 386 של דן
אין לי מושג כמה זמן זה אורך.
186מכללת אריאל- איך מגיעים ?
איך אני מגיע לשם מרכבת מרכז. איזה קו צריך לקחת ? מהו בערך משך זמן הנסיעה ? תודה (אני מקווה שהשאלה לגיטימית)
שאלה186
קו 386 הוא בעיקר לסטודנטים בשעות מסוימות והוא לא "מטייל" באריאל 186 מתחנה מרכזית עד למכללה זה בערך שעה וחצי שעתיים תלוי בתנועה ותלוי אם האוטובוס נכנס לברקן. כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה גם 286 מגיעה והוא מדלג על פתח תקוה דקך מחלף מורשה.
קווי 186/286 עוברים ליד מסוף 2000.שאלה
קודם כל תודה שענית. 186- הוא עובר דרך הרכבת (או הסביבה) ? "כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה" - לפני המכללה או אחרי ? 286 - איפה אני משיג אותו ? ברכבת או בתחנה מרכזית ? הוא יותר מהיר ?
תודהקווי 186/286 עוברים ליד מסוף 2000.
שניהם מתחילים/מסיימים בתחנה המרכזית, ויש להם תחנה בדרך מנחם בגין, ליד תחנת רכבת מרכז. תיאורטית, קו 286 יותר מהיר מ-186. הוא לא נכנס לפתח תקווה, אלא, נוסע בכביש גהה עד מורשה, ובצומת מורשה פונה ימינה לכביש 5.
186 עובר ברכבת מרכזשאלה
קודם כל תודה שענית. 186- הוא עובר דרך הרכבת (או הסביבה) ? "כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה" - לפני המכללה או אחרי ? 286 - איפה אני משיג אותו ? ברכבת או בתחנה מרכזית ? הוא יותר מהיר ?
תודה רבה186 עובר ברכבת מרכז
הוא נוסע דרך רח המסגר לדרך פ"ת ואז זבוטינסקי לר"ג והתחנה שלו היא ליד אולמי רסיטל פחות או יותר. המכללה מן הסתם היא בסוף הסיבוב והיא בקצה המזרחי של אריאל כאשר הכניסה מהצד המערבי. לגבי 286 צריך לראות במודיעין דן הקו הזה למיטב ידיעתי נוסע אולי פעמיים או שלוש ביום והשוני בו שבמחלף גהה הוא נוסע במקום לתוך פ"ת לכיוון מחלף מורשה ואז לירקון שם הוא חוזר למסלולו. הוא אמור להיות יותר מהיר אבל לי לא יצא אף פעם לנסוע בו. לגבי 386 כדאי לבדוק טלפונית עם דן. הקו הזה הוא בעצם במקום ההסעות של המכללה מאזור ת"א ופ"ת ולכן פועל יחסית מוקדם בבוקר על מנת שהסטודנטים יהיו ב 09:00 במכללה.
מס' שאלות נוספותמכללת אריאל- איך מגיעים ?
איך אני מגיע לשם מרכבת מרכז. איזה קו צריך לקחת ? מהו בערך משך זמן הנסיעה ? תודה (אני מקווה שהשאלה לגיטימית)
כל התשובות לשאלות שלך נמצאותמס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
האפשרויות מוגבלות משהומס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
נצל"שהאפשרויות מוגבלות משהו
או טרמפים או 286/186 לת"א, 86 לפ"ת. אני פעם אחת לקחתי 186 מאריאל עד תחנת הרכבת בראש העין ומשם לתחנת ההגנה, ולמרות שחיכיתי כמעט שעה בתחנת הרכבת (לא יצא לי לבדוק זמנים) הגעתי לתחנת ההגנה יותר מהר, לפי דעתי, מאשר אם הייתי נוסע את כל הדרך באוטובוס. כמו כן האוטובוסים גם לפעמים נכנסים לברקן ואז הדרך מתארכת.
מבאר שבע לפנימיה הצבאית בחיפהנצל"ש
איך אני מגיע מהאר שבע לחיפה לרח' יערות 33 (זאת פנימיה צבאית)?
תודה על העזרהמבאר שבע לפנימיה הצבאית בחיפה
מבאר שבע לוקחים רכבת עד חוף הכרמל. מחוף הכרמל יש שתי אפשרויות: 1. קו 46 מגיע לסוף רחוב חורב, קרוב לפנימיה. 2. אם אתה רואה שזמן ההמתנה ל-46 ארוך מדי, קח כל קו למרכז חורב (11, 99, 123, 125, 133), ומשם קו 20 לרח' איינשטיין (הוא נוסע פעם בשעה אבל מגיע הכי קרוב מכולם) או אחד הקווים לכיוון האוניברסיטה עד סוף רחוב חורב (24, 30, 37). לוח הזמנים של קו 20 ממרכז חורב (השעות הן מקורבות כי האוטובוס מגיע מהדר): 6:50, 7:20, 7:50, 8:20, ומ-9:30 עד 18:30 כל שעה.
מצטער קצת על ההעלאה באוב אבל..מס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.