מכללת אריאל- איך מגיעים ?

מצב
הנושא נעול.

chim chim

New member
מכללת אריאל- איך מגיעים ?

מכללת אריאל- איך מגיעים ?
איך אני מגיע לשם מרכבת מרכז. איזה קו צריך לקחת ? מהו בערך משך זמן הנסיעה ? תודה (אני מקווה שהשאלה לגיטימית)
 

chim chim

New member
../images/Emo51.gif

קו 386 של דן
אין לי מושג כמה זמן זה אורך.
 

קו1

New member
186

מכללת אריאל- איך מגיעים ?
איך אני מגיע לשם מרכבת מרכז. איזה קו צריך לקחת ? מהו בערך משך זמן הנסיעה ? תודה (אני מקווה שהשאלה לגיטימית)
186
קו 386 הוא בעיקר לסטודנטים בשעות מסוימות והוא לא "מטייל" באריאל 186 מתחנה מרכזית עד למכללה זה בערך שעה וחצי שעתיים תלוי בתנועה ותלוי אם האוטובוס נכנס לברקן. כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה גם 286 מגיעה והוא מדלג על פתח תקוה דקך מחלף מורשה.
 

chim chim

New member
שאלה

186
קו 386 הוא בעיקר לסטודנטים בשעות מסוימות והוא לא "מטייל" באריאל 186 מתחנה מרכזית עד למכללה זה בערך שעה וחצי שעתיים תלוי בתנועה ותלוי אם האוטובוס נכנס לברקן. כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה גם 286 מגיעה והוא מדלג על פתח תקוה דקך מחלף מורשה.
שאלה
קודם כל תודה שענית. 186- הוא עובר דרך הרכבת (או הסביבה) ? "כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה" - לפני המכללה או אחרי ? 286 - איפה אני משיג אותו ? ברכבת או בתחנה מרכזית ? הוא יותר מהיר ?
 

אורי404

New member
קווי 186/286 עוברים ליד מסוף 2000.

שאלה
קודם כל תודה שענית. 186- הוא עובר דרך הרכבת (או הסביבה) ? "כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה" - לפני המכללה או אחרי ? 286 - איפה אני משיג אותו ? ברכבת או בתחנה מרכזית ? הוא יותר מהיר ?
קווי 186/286 עוברים ליד מסוף 2000.
שניהם מתחילים/מסיימים בתחנה המרכזית, ויש להם תחנה בדרך מנחם בגין, ליד תחנת רכבת מרכז. תיאורטית, קו 286 יותר מהיר מ-186. הוא לא נכנס לפתח תקווה, אלא, נוסע בכביש גהה עד מורשה, ובצומת מורשה פונה ימינה לכביש 5.
 

chim chim

New member
תודה

קווי 186/286 עוברים ליד מסוף 2000.
שניהם מתחילים/מסיימים בתחנה המרכזית, ויש להם תחנה בדרך מנחם בגין, ליד תחנת רכבת מרכז. תיאורטית, קו 286 יותר מהיר מ-186. הוא לא נכנס לפתח תקווה, אלא, נוסע בכביש גהה עד מורשה, ובצומת מורשה פונה ימינה לכביש 5.
תודה
 

קו1

New member
186 עובר ברכבת מרכז

שאלה
קודם כל תודה שענית. 186- הוא עובר דרך הרכבת (או הסביבה) ? "כמו כן באריאל הוא מסתובב משהו כמו חצי שעה" - לפני המכללה או אחרי ? 286 - איפה אני משיג אותו ? ברכבת או בתחנה מרכזית ? הוא יותר מהיר ?
186 עובר ברכבת מרכז
הוא נוסע דרך רח המסגר לדרך פ"ת ואז זבוטינסקי לר"ג והתחנה שלו היא ליד אולמי רסיטל פחות או יותר. המכללה מן הסתם היא בסוף הסיבוב והיא בקצה המזרחי של אריאל כאשר הכניסה מהצד המערבי. לגבי 286 צריך לראות במודיעין דן הקו הזה למיטב ידיעתי נוסע אולי פעמיים או שלוש ביום והשוני בו שבמחלף גהה הוא נוסע במקום לתוך פ"ת לכיוון מחלף מורשה ואז לירקון שם הוא חוזר למסלולו. הוא אמור להיות יותר מהיר אבל לי לא יצא אף פעם לנסוע בו. לגבי 386 כדאי לבדוק טלפונית עם דן. הקו הזה הוא בעצם במקום ההסעות של המכללה מאזור ת"א ופ"ת ולכן פועל יחסית מוקדם בבוקר על מנת שהסטודנטים יהיו ב 09:00 במכללה.
 

chim chim

New member
תודה רבה

186 עובר ברכבת מרכז
הוא נוסע דרך רח המסגר לדרך פ"ת ואז זבוטינסקי לר"ג והתחנה שלו היא ליד אולמי רסיטל פחות או יותר. המכללה מן הסתם היא בסוף הסיבוב והיא בקצה המזרחי של אריאל כאשר הכניסה מהצד המערבי. לגבי 286 צריך לראות במודיעין דן הקו הזה למיטב ידיעתי נוסע אולי פעמיים או שלוש ביום והשוני בו שבמחלף גהה הוא נוסע במקום לתוך פ"ת לכיוון מחלף מורשה ואז לירקון שם הוא חוזר למסלולו. הוא אמור להיות יותר מהיר אבל לי לא יצא אף פעם לנסוע בו. לגבי 386 כדאי לבדוק טלפונית עם דן. הקו הזה הוא בעצם במקום ההסעות של המכללה מאזור ת"א ופ"ת ולכן פועל יחסית מוקדם בבוקר על מנת שהסטודנטים יהיו ב 09:00 במכללה.
תודה רבה
 

chim chim

New member
מס' שאלות נוספות

מכללת אריאל- איך מגיעים ?
איך אני מגיע לשם מרכבת מרכז. איזה קו צריך לקחת ? מהו בערך משך זמן הנסיעה ? תודה (אני מקווה שהשאלה לגיטימית)
מס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
 
כל התשובות לשאלות שלך נמצאות

מס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
כל התשובות לשאלות שלך נמצאות
באתר דן. פשוט כדאי לחפש קווים 186, 286 ו-386 באתר www.dan.co.il
 

קו1

New member
האפשרויות מוגבלות משהו

מס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
האפשרויות מוגבלות משהו
או טרמפים או 286/186 לת"א, 86 לפ"ת. אני פעם אחת לקחתי 186 מאריאל עד תחנת הרכבת בראש העין ומשם לתחנת ההגנה, ולמרות שחיכיתי כמעט שעה בתחנת הרכבת (לא יצא לי לבדוק זמנים) הגעתי לתחנת ההגנה יותר מהר, לפי דעתי, מאשר אם הייתי נוסע את כל הדרך באוטובוס. כמו כן האוטובוסים גם לפעמים נכנסים לברקן ואז הדרך מתארכת.
 

e2h2

New member
נצל"ש

האפשרויות מוגבלות משהו
או טרמפים או 286/186 לת"א, 86 לפ"ת. אני פעם אחת לקחתי 186 מאריאל עד תחנת הרכבת בראש העין ומשם לתחנת ההגנה, ולמרות שחיכיתי כמעט שעה בתחנת הרכבת (לא יצא לי לבדוק זמנים) הגעתי לתחנת ההגנה יותר מהר, לפי דעתי, מאשר אם הייתי נוסע את כל הדרך באוטובוס. כמו כן האוטובוסים גם לפעמים נכנסים לברקן ואז הדרך מתארכת.
נצל"ש
איך אני מגיע מהאר שבע לחיפה לרח' יערות 33 (זאת פנימיה צבאית)?
 

Image of me

New member
מבאר שבע לפנימיה הצבאית בחיפה

נצל"ש
איך אני מגיע מהאר שבע לחיפה לרח' יערות 33 (זאת פנימיה צבאית)?
מבאר שבע לפנימיה הצבאית בחיפה
מבאר שבע לוקחים רכבת עד חוף הכרמל. מחוף הכרמל יש שתי אפשרויות: 1. קו 46 מגיע לסוף רחוב חורב, קרוב לפנימיה. 2. אם אתה רואה שזמן ההמתנה ל-46 ארוך מדי, קח כל קו למרכז חורב (11, 99, 123, 125, 133), ומשם קו 20 לרח' איינשטיין (הוא נוסע פעם בשעה אבל מגיע הכי קרוב מכולם) או אחד הקווים לכיוון האוניברסיטה עד סוף רחוב חורב (24, 30, 37). לוח הזמנים של קו 20 ממרכז חורב (השעות הן מקורבות כי האוטובוס מגיע מהדר): 6:50, 7:20, 7:50, 8:20, ומ-9:30 עד 18:30 כל שעה.
 

e2h2

New member
תודה על העזרה

מבאר שבע לפנימיה הצבאית בחיפה
מבאר שבע לוקחים רכבת עד חוף הכרמל. מחוף הכרמל יש שתי אפשרויות: 1. קו 46 מגיע לסוף רחוב חורב, קרוב לפנימיה. 2. אם אתה רואה שזמן ההמתנה ל-46 ארוך מדי, קח כל קו למרכז חורב (11, 99, 123, 125, 133), ומשם קו 20 לרח' איינשטיין (הוא נוסע פעם בשעה אבל מגיע הכי קרוב מכולם) או אחד הקווים לכיוון האוניברסיטה עד סוף רחוב חורב (24, 30, 37). לוח הזמנים של קו 20 ממרכז חורב (השעות הן מקורבות כי האוטובוס מגיע מהדר): 6:50, 7:20, 7:50, 8:20, ומ-9:30 עד 18:30 כל שעה.
תודה על העזרה
 

IסושיI

New member
מצטער קצת על ההעלאה באוב אבל..

מס' שאלות נוספות
בחזרה, הקווים הם ליד המכללה ? והאם אני צריך לחזור עם אותו קו או שיש לי עוד אפשרויות ? תשלום-כרטיסיה רגילה ? אם לא כמה זה עולה בערך ? תודה
מצטער קצת על ההעלאה באוב אבל..
אם את/ה רוצה יש אפשרות לכרטיסי אוטובוס מוזלים דרך המכללה שקונים בדואר באמצעות תעודת הסטודנט. ליותר פרטים כדאי לך לבדוק בדקאנט הסטודנטים במכללה. בהצלחה בלימודים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה