מכירת סוף העונה בהפועל חיפה
זהו זה סופי.... כול כוכבי חיפה עזבו.....לאן מועדות הפועל חיפה העונה??? הכיוון בכול אופן לא נראה טוב.. והרי הכתבה המלאה.. רובי שפירא משלים את מכירת החיסול של כוכבי הפועל חיפה. היום (א´) שוחררו אורן זיתוני, רן בן שמעון ועמיר תורג´מן שוחררו מהקבוצה. זייתוני ותורג´מן עוברים למכבי תל אביב ובן שמעון להפועל פתח תקווה. נודע, כי לוני הרציקוביץ´, הבעלים של מכבי תל אביב, שילם כ-600 אלף דולר עבור זיתוני ותורג´מן. זייתוני ירוויח כ-200 אלף דולר לעונה ותורג´מן כ-120 אלף דולר. השניים אמורים לצאת מחר ב-8:00 לגרמניה, שם הם יצטרפו למחנה האימונים של מכבי בנירנברג. קרן שטיינפלד, עו"ד של זייתוני ותורג´מן אמרה היום: "הנושא נסגר, השניים מצטרפים למכבי ת"א ועכשיו הכל רשמי". זייתוני היה נרגש לאחר סיכום העסקה: "זוהי סגירת מעגל בשבילי. שיחקתי עשר שנים בנוער של מכבי ת"א ועכשיו אני שוב לובש את המדים הצהובים. אני שמח ומקווה להשיג עם מכבי ת"א לפחות את מה שהשגתי עם הפועל חיפה. כואב לי מה שקרה להפועל חיפה עם ההתפרקות שלה, ואני מאוד מקווה שהם איכשהוא יצליחו להתאושש". בן שמעון שוחרר ללא תמורה רן בן שמעון, בלם וקפטן הפועל חיפה, שוחרר היום מהקבוצה ללא תמורה. הוא קיבל את כרטיס השחקן שלו מרובי שפירא והצטרף להפועל פתח-תקווה, בה חתם על חוזה לעונה אחת וכבר מחר יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. דרור מרשליקוביץ´, דובר הפועל חיפה: "שחררנו את בן שמעון, כי זה מה שהוא רצה, אני מאחל לו הצלחה". בן שמעון אמר בתגובה: "רובי היה ג´נטלמן איתי, כמו כל התקופה בחיפה שהייתה מכובדת ביותר, וכך אני גם מסיים אותה. התקופה היפה בחיי הייתה בהפועל חיפה, במיוחד בזכות האוהדים. הקשר שלי איתם לא ייפסק. מצאתי בחיפה הרבה חברים לחיים, אבל אני יוצא עכשיו לדרך חדשה במועדון מכובד מאוד שרעב להישגים, וזה אתגר גדול בשבילי". היעד הבא של הפועל חיפה הוא שיחרורו של המגן עפר טלקר, שבעקבות השחרור של אוואט, וכאמור של תורג´מן, זייתוני ובן שמעון, נשאר השחקן הבכיר בסגל של הקבוצה החיפאית.
זהו זה סופי.... כול כוכבי חיפה עזבו.....לאן מועדות הפועל חיפה העונה??? הכיוון בכול אופן לא נראה טוב.. והרי הכתבה המלאה.. רובי שפירא משלים את מכירת החיסול של כוכבי הפועל חיפה. היום (א´) שוחררו אורן זיתוני, רן בן שמעון ועמיר תורג´מן שוחררו מהקבוצה. זייתוני ותורג´מן עוברים למכבי תל אביב ובן שמעון להפועל פתח תקווה. נודע, כי לוני הרציקוביץ´, הבעלים של מכבי תל אביב, שילם כ-600 אלף דולר עבור זיתוני ותורג´מן. זייתוני ירוויח כ-200 אלף דולר לעונה ותורג´מן כ-120 אלף דולר. השניים אמורים לצאת מחר ב-8:00 לגרמניה, שם הם יצטרפו למחנה האימונים של מכבי בנירנברג. קרן שטיינפלד, עו"ד של זייתוני ותורג´מן אמרה היום: "הנושא נסגר, השניים מצטרפים למכבי ת"א ועכשיו הכל רשמי". זייתוני היה נרגש לאחר סיכום העסקה: "זוהי סגירת מעגל בשבילי. שיחקתי עשר שנים בנוער של מכבי ת"א ועכשיו אני שוב לובש את המדים הצהובים. אני שמח ומקווה להשיג עם מכבי ת"א לפחות את מה שהשגתי עם הפועל חיפה. כואב לי מה שקרה להפועל חיפה עם ההתפרקות שלה, ואני מאוד מקווה שהם איכשהוא יצליחו להתאושש". בן שמעון שוחרר ללא תמורה רן בן שמעון, בלם וקפטן הפועל חיפה, שוחרר היום מהקבוצה ללא תמורה. הוא קיבל את כרטיס השחקן שלו מרובי שפירא והצטרף להפועל פתח-תקווה, בה חתם על חוזה לעונה אחת וכבר מחר יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. דרור מרשליקוביץ´, דובר הפועל חיפה: "שחררנו את בן שמעון, כי זה מה שהוא רצה, אני מאחל לו הצלחה". בן שמעון אמר בתגובה: "רובי היה ג´נטלמן איתי, כמו כל התקופה בחיפה שהייתה מכובדת ביותר, וכך אני גם מסיים אותה. התקופה היפה בחיי הייתה בהפועל חיפה, במיוחד בזכות האוהדים. הקשר שלי איתם לא ייפסק. מצאתי בחיפה הרבה חברים לחיים, אבל אני יוצא עכשיו לדרך חדשה במועדון מכובד מאוד שרעב להישגים, וזה אתגר גדול בשבילי". היעד הבא של הפועל חיפה הוא שיחרורו של המגן עפר טלקר, שבעקבות השחרור של אוואט, וכאמור של תורג´מן, זייתוני ובן שמעון, נשאר השחקן הבכיר בסגל של הקבוצה החיפאית.