מכירת חיסול

zed246

New member
מכירת חיסול

מכירת חיסול

היום ברק השיב בחיוב להצעה האמריקאנית. בהארץ היה כתוב ישראל. לא ברק. דבר זה נכון לדעתי, כי לא ברק, בחיר הציבור כרגע, הסכים לזה. אלא ישראל. זה כבר הגיע לעמין תחוש ניכור מהעולם. אנו לא ישראל. אנחנו האנשים של ישראל. חסרי יכולת השפעה על המדינה. כאשר ראש הממשלה מליט שאין צורך להקשיב לעם ומחליט להשיג הסכם מטומטם עם הפלאשתינים רק בתור תרגיל פוליטי מסריח, וזאת לאחר שביום האתמול שני אנשים מתו כתוצאה מפיגוע של הגיהאד ו11 נפצעו כתוצא של פיגוע של החמאס הוא כבר לא מייצג אותנו. הבעיה היא שיש זמן עד שדבר זה ישתנה, אם ישתנה. בינתיים, רצה בערוץ המסחרי הפרסומת של משרד התיירות: ``דווקא עכשיו חופשהב בישראל``. דווקא עכשיו, לפני שייגמר, לרגל העברת בעלים.
 

dann

New member
אפילו אנשי שמאל מובהקים תוקפים את עמדת הממשלה.



מלבד כל החסרונות האחרים של התוכנית, אני רוצה להתמקד בשתיים. א- הנכונות של הממשלה להכיר בזכות העקרונית של השיבה היא הרת אסון. הפלשתינאים לאחר תקופה לא ארוכה יתנו פרשנות אחרת להסכמה עקרונית כזאת, ויפעילו טרור ואלימות ליישם את הזכות הזאת לפי הפרשנות שלהם ולא שלנו. ב- נכונותה של הממשלה לתת להם שטחים הכלולים בתוך הקו הירוק, תשבור את הווטו שלנו עד היום -להתנגדות לדון בשטחים שסופחו אלינו ב-48. ....ובנוסף לכך מומלץ לכל המתלבטים לקרא את דעתו המקצועית של הרמטכ``ל לגבי הויתורים הכלולים במסמך האמריקאי. לפי דעתו זו- רוב אוכלוסית ישראל תהיה נתונה לסכנת פגיעה מהפלשתינאים לאחר מימוש ההסכם.
 

zed246

New member
מאיפה הגעת לזה?



מאיפה הגעת למסקנה שגם אנשי שמאל מובהקים תוקפים את הממשלה? ממני?
 

dann

New member
לא ממך הגעתי למסקנה הזאת



...אלא מתוך קריאת דיעותיהם של אנשי שמאל מובהקים בתקשורת, שמגנים חלקים רחבים במסמך האמריקאי, ובעיקר את נושא זכות השיבה, ואת הנכונות להחליף שטחים. ....גם יוסי שריד אינו מסכים לזכות השיבה, וכמוהו גם אנשי שמאל אחרים!!!!
 
למעלה