מכירת חולצות שאולי מזויפות..

elieli123

New member
מכירת חולצות שאולי מזויפות..

שלום הציעו לי לקנות כמות גדולה של חולצות מפירמה מוכרת. אותו אחד שמוכר את החולצות אומר שהן אורגינליות, אבל, לי לא נראה שבמחיר הזה הן אורגינליות. הוא טוען שזה מפשיטת רגל של חנות. בכל מקרה אני חושב לקנות את החולצות ולמכור אותן באי ביי.. אבל השאלה היא: מכרתי את החולצות, ואז בא אליי מידהו ומתלונן שהן מזוייפות, אז מה קורה? אי ביי מעיפה אותי? תובעים אותי? מה המדיניות? שווה לקחת הסיכון? (זה הרבה רווחים) תודה!
 

gurni

New member
שלום

אתה מתכוון להביא את החולצות לארץ? כי אם יש סיכוי קלוש שהם מזויפות, ממש לא כדאי לך, וזה בלשון המעטה. אם החולצות מפירמה מסוימת- והם מזויפות, המכס יעצור ויחרים אותם+ יתן לך קנס ענק+ ימסור פרטים ליבואן הראשי של הפירמה בארץ והוא יכול לתבוע אותך. בכל מקרה, אתה מוזמן להתחבר אלי למסג'ר [email protected] תוכל להתייעץ איתי ואני אעזור לך בהצלחה!
 

elieli123

New member
חולצות של קלווין קליין

הסחורה בארץ. ראיתי אותה. היא נראית מקורית, והכל נראה מאוד איכותי. הבעלים טוען שהוא יבואן אישי של החולצות והוא נתקע עם הסחורה. הלכתי לחנויות ויש להם סחורה זהה. כך שזה נראה מקורי. אבל.. אי אפשר לדעת... אני האחרון בעולם שיסתבך במשהו לא חוקי, אני מחפש הזדמנות עיסקית סה"כ. אני יכול למכור אותם ולפני זה לדאוג להוציא אולי הודאה (לא הודעה) בכתב על מקוריות המוצר. אשמח לדעתכם.. אלי
 

gurni

New member
נשמע כמו הזדמנות עסקית לא רעה

בעיקרון אתה יכול לבדוק את החולצות ולראות אם הן מקוריות, כדאי לך מאוד לבדוק את דבריו של האיש שטוען שהוא יבואן אישי של החולצות (אולי לא היה לו אישור לייבא) תבקש ממנו לראות מסמכים. תהיה מאוד פרנואיד בקטע הזה כי לא נראה לי שיבואן של קלווין קליין (חברה מאוד נחשבת) פתאום יפשוט רגל, אולי הוא באמת קנה סחורה מזויפת ומנסה להיפטר ממנה.. תבדוק כל דבר שתוכל על העניין.
 
למעלה