מכירים שרת אחסון טוב?

Sharon25

New member
מכירים שרת אחסון טוב?

סליחה שאני מתפרץ לפה עם שאלה כזו, אבל זה נראה לי הפורום המתאים ביותר לשאלות מהסוג הזה. זקוק לשרת אכסון טוב, שלא יגביל אותי בכמות-תעבורה(כמו AGATE הלא נדבנים.. איזה באסה זה לך שאתה צריך לדאוג כל הזמן שלא יהיו יותר מידיי יוזרים באתר, בשביל שלא יהיה יותר מידיי תעבורה, בשביל שלא "יקנסו" אותך - זה אבסורד), משהו בין 600-900 מגה, 2 מסדי-נתונים על MSSQL, וזהו בעיקרון. המחירים בארץ כמו שאני רואה, ממש ממש גבוהים. מישהו מכם מאחסן בחו"ל ויכול לתת אולי פידבקים והמלצות לגבי אתר מסוים? אולי בכל אופן יש שרת-אחסון פה בארץ, שלא מגמגמם כמו 90 אחוז מהחובבנים פה שיש להם ארונות באיזה דיזל-נאבי, אמין ואיכותי, וזול?!
 

Sharon25

New member
האם הקומבינה הבאה, אפשרית?!:

בעקבות המחירים הגבוהים, חשבתי ללכת על כזה דבר. מה שיתפוס את רוב שטח האתר, הוא הUPLOAD שהגולשים יעשו. הגולשים יעלו קבצים בנפח של עד 900 מגה בערך. חשבתי, אולי לקחת נאמר את "נטויז'ין" או עוד איזה ספק מוכר, בתור מארח האתר - שם ישב הדאטה-בייס ועוד כמה מגה נחוצים, ושכל הUPLOAD יתבצע לאיזה אתר אחר, שלא א"כ אמין ומהיר.. אבל רק הקבצים ישבו עליו, לא האתר, לא הדומיין. מה אתם אומרים, אפשרי?! ואגב, זה גם שאלה טכנית, אפשר להשתמש בכלל באובייקט aspupload, מאתר לאתר?! או שהוא עובד רק בתוך ספריות פנימיות.. _______ ואולי עוד אפשרות - להעלות את הקבצים היעודיים לשרת FTP! האם זה אפשרי להעלות אותם דרך האובייקטים, דרך אתר אחר?! תודה רבה רבה.
 

Sharon25

New member
טופ, הכיוון הוא כזה, שימו לב.

60-70 מגה נחוצים לאתר, בשרת אחסון ידוע ומהיר כמו נטויזין\אינטרנט זהב, וכו'. 900 עד 1 ג'גיה אחסון, רק עבור קבצים , בשרת אחסון זול! ואז, בכל פעם שלמשל בפורום ירצה גולש להעלות קובץ, אני אפתח לו את הדף מהשרת השני, ומה אני אבצע העלת-קובץ. מה אתם אומרים על הרעיון?
 

Sharon25

New member
שאלות על נפחי MSSQL (גם ל"כיפה")

אני רוצה לאחסון מערכת-פורומים. אבל אני לא יודע כמה נפח אצטרך עבור כזה דבר. יש לכם אינדקיציה מסוימת? כיוון מסוים, אולי דוגמא.. שתוכלו להראות לי "הנה יש לי מערכת פורומים , והיא שוקלת ככה וככה" (כיפה? כמה שוקלת מערכת הפורומים שלך?). אין לי שמץ, פשוט שמץ!.
 

Salem

New member
חפש בFAQ שלנו

מידע על שרתי איכסון, כל אחד מאיתנו כבר המליץ ונתן חוות דעת על מאחסנים שונים.
 
למעלה