מכירים: דחף פתאומי למשהו מתוק ?

nila77

New member
מכירים: דחף פתאומי למשהו מתוק ?

אולי בגלל ההודעה על אצבעות השוקולד או סתם ככה, כל היום יש לי דחף למשהו מתוק לטעים. אז לקחתי קוביית שוקולד בבוקר, ואחרי ארוחת צהריים שתי מיני קוקיז (קטנטנות כאלה, של אוסם) ועכשיו הייתי בדרך לאכול עוד קובייה של שוקולד אבל שכנעתי את עצמי שלהכניס כביסה למייבש יהיה יותר יעיל ויותר דיאטטי. אז איך מתגברים ? ומעדני דיאט ממש לא משקיטים את הרעב למשהו מתוק וטעים אמיתי. אני חייבת לציין שמבהלך חודש הדיאטה שלי לא היה לי דחף למתוק כמו היום, אולי רק ביומיים הראשונים. חג שמח
 

swann

New member
אולי את לפני מחזור?

לפעמים יש דחף למתוק בגלל הורמונים וזה עובר אחרי יום או יומיים. נסי לאכול איזה פרי במקום, לפחות שיהיה לזה ערך ויטמיני כלשהוא
 

nila77

New member
צודקת, אני אכן כמה ימים לפני מחזור

נרגעתי. :) תודה
 

micpri

New member
כדאי פחמימות מלאות

פחמימות באמת עוזרות לי להרגיע את הדחף למתוק. גיליתי שפחמימות מחיטה מלאה עושות את העבודה יותר טוב.
 

lulyK

New member
באמת לקראת השעה 16:00 יש בד"כ

נפילת סוכר (כך ע"פ דיאטנית שהייתי אצלה). אני לא זוכרת איך בדיוק פטרנו את זה, אבל חלק חשוב מהדיאטה היה כף גרעיני דלעת ו-6 חצאי אגוZי מלך ב-10:00. נסי, אולי זה יעזור
 
מה שאני עושה:

אני מכינה לעצמי מראש (בד"כ בסוף שבוע) דברים מתוקים, טעימים ולא משמינים (כמו עוגת גבינה, עוגיות קוואקר, עוגת תפוזים). ככה תמיד יש לי מה לנשנש אם אני מרגישה צורך למתוק (כמובן שגם מזה אני אוכלת במידה...). ואם אין לי שום דבר מוכן, אני פשוט אוכלת פרוסת לחם עם ממרח שוקולד. זה הרבה פחות נורא משוקולד, בעיקר כי זה גם משביע...
 

sharonb3

New member
רצון למשהו מתוק

שבא לי משהו מתוק וני לוקחת תמר . 2 תמרים = 1 נקודה יותר בריא משוקולד אפשר גם נשיקות קטנות הציעו לנו בשומרי משקל
 
למעלה