מכירים: דחף פתאומי למשהו מתוק ?
אולי בגלל ההודעה על אצבעות השוקולד או סתם ככה, כל היום יש לי דחף למשהו מתוק לטעים. אז לקחתי קוביית שוקולד בבוקר, ואחרי ארוחת צהריים שתי מיני קוקיז (קטנטנות כאלה, של אוסם) ועכשיו הייתי בדרך לאכול עוד קובייה של שוקולד אבל שכנעתי את עצמי שלהכניס כביסה למייבש יהיה יותר יעיל ויותר דיאטטי. אז איך מתגברים ? ומעדני דיאט ממש לא משקיטים את הרעב למשהו מתוק וטעים אמיתי. אני חייבת לציין שמבהלך חודש הדיאטה שלי לא היה לי דחף למתוק כמו היום, אולי רק ביומיים הראשונים. חג שמח
אולי בגלל ההודעה על אצבעות השוקולד או סתם ככה, כל היום יש לי דחף למשהו מתוק לטעים. אז לקחתי קוביית שוקולד בבוקר, ואחרי ארוחת צהריים שתי מיני קוקיז (קטנטנות כאלה, של אוסם) ועכשיו הייתי בדרך לאכול עוד קובייה של שוקולד אבל שכנעתי את עצמי שלהכניס כביסה למייבש יהיה יותר יעיל ויותר דיאטטי. אז איך מתגברים ? ומעדני דיאט ממש לא משקיטים את הרעב למשהו מתוק וטעים אמיתי. אני חייבת לציין שמבהלך חודש הדיאטה שלי לא היה לי דחף למתוק כמו היום, אולי רק ביומיים הראשונים. חג שמח