מכירים את הלופ הזה?

ערסlight

New member
לופ

לופ זו בעצם טבעת ספירלית שחוזרת על עצמה. אתה מכיר את הטבעת הזאת ששמים על המפתח? אז... אפשר אפשר להפריד ביניהם [אם רוצים]
 
ולי לופ מתקשר משום מה

לרכבת ההרים המפחידה הזאת!
 
טבעת הפיות

מכירים את טבעת הפיות?... מה יש קצת מעולם הדימיון מספרים על הפיות שרוקדות במעגל, לאחר הריקוד השמיימי שלהן... צומח דשא, מבצבצות פטריות, פרחים מלבלבים, הן מעניקות חיים לטבע.... קוראים לזה התחדשות.
 

talila3611

New member
נשוי פלוס 2

בעלי חיפש ריגושים ומצא גירושים. לא מציע לך ללכת בדרך הזו, זה רע רע מאוד. אם יש ביניכם כבוד, הערכה סימפטיה ואיפילו מעט אהבה תחשוב טוב בדרך של לתקן לשפר ולטפח ולהחזיר את הריגוש לנישואין שלכם. יש לכם ילדים, תעשה הכל כדי להיות שלם עם עצמך שעשית הכל כדי להציל את הינשואין (אני עשיתי כל שיכולתי להצילם). הכי קל זה להגיד אני עצוב מדוכא, לא בא לי לצאת וכו' יותר קשה לבנות. הגרוש שלי החליט שהוא לא רוצה יותר וזהו ונכנס למלחמה קשה מאוד של גירושין, לא בגלל שמנעתי ממנו (להפך קיבל את תוך חודשים ספורים) אלא בגלל שמצא אשה שאולי יש לו איתה "ריגושים" אבל שולטת בו ומסובבת אותו על האצבע הקטנה ומאז שהכיר אותה המצב התדרדר. ואני בכלל לא שואלת את עצמי אם הוא מאושר כי אני יודעת בוודאות שלא !! אז מציעה לך לחשוב טוב. גירושין זה דבר עצוב, קשה, מכאיב לכולם, כולם מפסידים מזה. תחשוב על הדברים הטובים שיש בזוגתך ובטוחה שיש. בהצלחה.
 

יערית

New member
זוגיות טכנית

צריכה להיתעורר,צריכה עזרה מקצועית.זוגיות כמו מכונית או כל כלי שמשתמשים בו הרבה,צריך שימון ובדיקה באיזו נקודה השיגרה הפכה אותנו מחברים שרוצים עתיד משותף לזוג ששוכרים דירה יחד ומגדלים ילדים על דרך האינסטנס. אחד ממכם צריך להרים את הכפפה ולעזור רגע לפני שמקפלים את החבילה.
 

gilgi2

New member
זה הכל בידיך

אין שום סיבה שבעולם שתעביר את חייך בכזו תחושה. או שתשבו ותנסו לשקם את מה שיש (שזה פתרון נהדר) או שכל אחד יילך לדרכו לבד ויחיה חיים מספקים.
 
תרשה לי להפתיע אותך

אשתך אוהבת אותך מאוד היא רק לא יודעת שהיא צריכה להראות את זה חוץ מזה היא גם צריכה אותך (כסף, ילדים, סידורים וכד') בנוסף לזה שהיא רגילה אליך. מתי בפעם האחרונה קבעת עם חברים להפגש ביום שישי בערב בבית קפה - ולא, אתה לא צריך לשאול אותה לפני זה, פשוט תקבע עובדות (רק תדאג לבייבי סיטר לפני זה- אל תפיל את זה עליה) ותגיד לה "בואי הולכים." נסה חודשיים מקסימום לא יצליח, נפגש בסגול...... יוסי
 

ספיישיל

New member
לא הייתי 10 שנים נשואה אבל

אני מאמינה שלכל אחד יש אחריות אישית משלו במחויבות לזוגיות הזאת. כל אחד איך שרואה שיגרה ואיך שיודע להעריך כל יום מחדש. מי שאיבד/מאבד את הגחלת, מי שתלוי בבנזוגו להעריך את אושרו מתנוון בהערכה העצמית לאושרו וחייו.
 
למעלה