נראה לי קצת תמוהה למשל:
איך הגיוני שפיאט מכרה רק רכב 1 בקטגוריה של 3.5-6 טון? האם ה-M20 וה-M30 לא שוקלים יותר? מה שכן, ניתן להסביר את החלוקה בין המיניבוסים מדגם ספרינטר/איווקו קארפטר שהם נמכרים כמו לחמניות חמות יחסית למיניבוס של מרצדס (נדמה לי שהוא נקרא ויטו/ ואריו ופעם הוא נקרא 814/614) שכמעט ולא נמכר: לדעתי , זה בגלל עליות הביטוח והתפעול השוטף שמתקרבות לעליות של אוטובוס ולכן הרוב קונים את ה ספרינטר/איווקו קארפטר (למרות שהם צפופים וללא תא מטען...).