מכירות בארץ דרך אטסי

מכירות בארץ דרך אטסי

הי, נעים מאוד
היתה לי חנות באטסי עד לפני שנתים, ועכשיו אני חושבת לפתוח אותה שוב.
אז מה השאלה? עד לאחרונה גרנו בארה"ב וקהל היעד שלי היו האמריקאים, לכן לא היתה בעיה עם המשלוח אליהם ועם התשלומים בפיפאל.
עכשיו כשאני לפני פתיחת החנות שוב, עברנו לגור בארץ, וקהל היעד שלי הוא הישראלים ואני תוהה איך נעשה התשלום? הרי משלמים לי בשקלים, זה מומר לדולרים וחוזר אלי בשקלים? יש אפשרות שהתשלום יעשה ישירות אלי בשקלים? (כי אם אני לא טועה בפיפאל צריך כרטיס בין לאומי לא?), אם לא, אז אני פשוט אכוון את התנועה לחשבון האמריקאי שלנו.

ועוד בעיה, כשגרתי בארה"ב מחיר לציור על קנווס שלי היה בהתאם למחירים בארה"ב, בארץ הכל יותר יקר. ולא תיהיה לי ברירה אלא לעלות את המחירים, איך זה יראה בעיני לקוח כשיסתכל על המכירות הקודמות שלי? (בעיה, כבר אמרתי...)

מקווה להעלות את החנות בקרוב שתוכלו להתרשם (בעבר הייתי פה תחת השם noap)
 

NFN123

New member
את לא רוצה למכור גם לאמריקאים?

קהל הישראלים באטסי הוא מאוד מצומצם... רוב האנשים פה באטסי מוכרים בעיקר לאמריקאים... למה את מגבילה את עצמך רק לישראלים? מחירי המשלוח כאן בארץ לא יקרים יחסית ולא תהיה לך בעיה מבחינת מחיר, זה רק לוקח יותר זמן להגיע. אם את רוצה למכור רק לישראלים, אני לא בטוחה שאטסי הוא בהכרח המקום הטוב ביותר בשבילך...

לגבי המחירים - אף אחד לא רואה את המחיר של המכירות הקודמות שעשו אצלך חוץ ממך. לקוח חוזר יכול לראות את מחיר המוצר שהוא ררכש בלבד. חוץ מזה, שלפי מה שאת אומרת כבר עבר זמן, מחירים משתנים בכל מקרה...
 
לשלוח קנבס זה יקר

גם אם הוא קטן (אני מציירת על קנבסים עבים), גם כשגרתי באמריקה הגבלתי את עצמי לגבי גודל הקנבס כדי שמשלוח לא יהיה יקר מידי.
אז בעצם מי קהל היעד שלי? אני חושבת שבכל זאת הקהל הישראלי הוא קהל היעד שלי, אפילו אם זה אומר שהאתר יהיה כרטיס ביקור שלי שאנשים יכנסו רק בשביל לראות את העבודות ויזמינו דרך הטלפון (מצדי..). אבל המחירים צריכים להעשות בהתאם לקהל הישראלי.
וכמובן שיהיו גם ציורים לא ממוסגרים שאותם אפשר יהיה לשלוח בדואר בקלות, לאמריקאים ולישראלים.

אז להשאיר את זה כמו שזה? עם החשבון האמריקאי?
חשבתי שאם הלקוח לוחץ על היסטורי הוא יכול לראות מי קנה באיזה מחיר. עכשיו כשאת אומרת אני נזכרת שבאמת אי אפשר לראות את המחירים.
אז יופי, אתחיל בעבודת מחקר והשוואה.
תודה
 

לימיצ

New member
אם קהל היעד שלך הוא ישראלי אני לא בטוחה שאטסי

הוא הכתובת האידיאלית והייתי בודקת אפשרויות אחרות בעברית, כמו מרמלדה.

את יודעתמאד בבירור מה את רוצה, ואני הייתי עושה נסיון לבחון מאיפה מגיעים לי יותר טלפונים ואז מחליטה...
 
למעלה