מכירות את זה שאתן רואות עבודה יפה ורוצות גם?

  • פותח הנושא sjud
  • פורסם בתאריך

sjud

New member
מכירות את זה שאתן רואות עבודה יפה ורוצות גם?

לפני חודש בערך מישיהי שאלה איך מכינים את הכרטיס ברכה הזה. כרגיל, הבנות ישר הפנו אותה להדרכה מצוינת. כשראיתי את התוצאות, "גרדו לי האצבעות ". אחרי כל מני פעמים שאמרתי , הנה אני מכינה את הכרטיס הזה, ביום חמישי האחרון ישבתי והכנתי את הגרסה שלי לכרטיס היפהפיה הזה.
 

mei8

New member
יפהפה!!

תודה
 

sjud

New member
כרטיס ברכה שהכנתי לחמותי לכבוד ראש השנה

 

wintam

New member
איזה פרח מיוחד!

זה נראה כמו דליה גדולה, מקסים! הולכת לראות את ההדרכה...
 
למעלה