מכיווןשזה קורה כל שבוע

מכיווןשזה קורה כל שבוע

חשבתי להפוך את הארוע לרשמי, לפניכם שרשור מטלות שבועי, כל אחת ואחד מתבקשים לרשום את המטלות השבועיות, אם באה להם כמובן, ולספר אם עמדו במטלות שהיו שבוע קודם, כמו קבוצת תמיכה של המון מטלות... נו מי מתחיל?
 
מטלות? אני ? מה פתאום

מחר - יש לי כדורסל יום שלישי - פגישה עם פסיכולוגית התנהגותית בערב לגבי הילד יום רביעי - כדורסל יום חמישי - כדורסל שישי - מנוחה שבת - עבודה נראה לך שאני לא יעמוד באיזו מטלה? אין מצב !!!!!!!!!!!!!
 

Netta79

New member
../images/Emo13.gif רעיון מגניב

שני-ללמוד לבחינה שיש לי יום שלישי שלישי-סלסה רביעי-עוד לא יודעת חמישי-ערב בנות שישי-ארוחה משפחתית ויומולדת לשתי אחיותי האהובות שבת-סלסה איזה כייף לי , זה נשמע כאילו אני כל הזמן מבלה ... מה עם עבודה כל יום ? לא מטלה? נקיונות ? קניות ?
 

chenchi

New member
אולי גם קצת התנצלות

שבזמן האחרון אני יותר פאסיבית מאקטיבית על גבי הפורום, מין תקופה כזו שהכל מתבשל בפנים... אז אני בשבוע שעבר סיימתי את המבחנים לסמסטר א' (רק שלא יהיו מועדי ב') ועכשיו אני חייבת להכנס ראש בראש בשני סמינרים שאני צריכה להגיש, למזלי בחרתי נושאים שמאוד כיף לי לחקור, אבל אני יכולה להתבחבש המון זמן אם אני לא מחליטה להתיישב לכתוב. אז על הפרק השבוע: יום שני- יום כיף ונסיעה להורים עם הבחור יום שלישי-עבודה יום רביעי- יום כיף עם חברות ישנות ורחוקות (וגם חיפוש שמלת כלה לאחת מהן), בערב עבודה. יום חמישי- עבודה מבוקר עד ערב יום שישי- איך לא? מפגש! סוף שבוע- להתחיל לכתוב ולסיים לפחות 5 עמודים מה-10 שאני צריכה להגיש עד סוף החודש. בין לבין- התחלתי היום דיאטה (לכבוד המפגש...) מקווה להתמיד ולא להתייאש התחלתי לערוך ספר של סופר בתחילת דרכו, אני רק בעמוד 5 אבל נהנית מכל רגע, מקווה לסיים השבוע איזה 50 עמודים. אפשר לומר שרוב המטלות שלי השבוע הן די כיפייות, אז אין סיבה לא לעמוד בכולן!
 

Netta79

New member
חנצ'וש!

את עורכת ספר??? גאון אחת ... חלום חיי בהתגשמותו המון הצלחה בבחינות (וגם בדיאטה , למרות שאוהבים בך כל גרם) תבלי עם החברות ואל תשכחי לבקר
~נטע
 

maybesure

New member
איזה יופי!

אני גם ערכתי והגהייתי ספר לסופר מתחיל. עבודה מתישה אבל מהנה כשמתגלות התוצאות.
 

ק א סי

New member
לי יש מטלה אחת גדולה וקשה

להיות בריאה. כנראה נדבקתי מהילד שהרגיש רע כמה ימים קודם. אני עם ראש מפוצץ וגוף כואב. ואני לא רוצה ולא יכולה להיות חולה !!!!!!! אז המטרה שלי להיות בריאה.
 

maybesure

New member
לא המון אבל:

פינוקים ואקסטרה תשומי לבעל שעובר מחר ניתוחון לא מסובך.
תחפושות לילדים, לאט ובטוח ולא דווקא בשבוע אחד.
הכנת מערך שעור להעברת הרצאה בבי"ס של הבן.
 

ענתי 10

New member
מטלות שלי ../images/Emo3.gif

- להצליח במבחן שיש לי היום. - לנקות את השולחן בעבודה (או לפחות לשאוף לזה) - לארגן את החומר למבחן של יום שני הבא (להתכונן אני אספיק ביום ראשון) - לסדר את מגירה של הקופסאות במטבח
- להשתלט על ים של כביסות ועל סדר כללי בבית אחרי כחודש שהייתי "מנוטרלת" בגלל המבחנים והמחלות.
 
למעלה