מכושפות - 6x19.

Charmed Gal

New member
מכושפות - 6x19.../images/Emo58.gif../images/Emo56.gif../images/Emo185.gif

איזה פרק טוב
^____^ חבל שדריל לא מת וזהו...
פיבי הזו מפגרת. ככה היא מוורת על הכוחות שלה?! בסדר, אם האהבלה חושבת שהיא משתמשת בהם בצורה לא טובה וזה יכול להיות טוב קצת לא להסתמך על הכוחות שלה, סבבה, קבלי אותם בחזרי ושתי "binding potion"
מפגרת!!! ברברס... אוי, לא נמאס להם כבר ממנו? הוא אחד השדים האהובים עלי, אבל הוא כבר נטחן מכל כיוון. לא יכלו להביא איזה שד אחר מהמתים? את המקור... או את הסיר! כן! הסיר! הסיר לעולם לא נטחנת
אני תוהה אם הוא לפחות יהיה קשור לסוף העונה, או שלא נראה אותו יותר... הוא בטח יחזור, זה יהיה מפגר מידי אם לא. הוא סתם חזר לו וזהו? לא רוצה לנקום יותר? ואם אני כבר כותב הודעה, אני אתייחס גם ל-618 משבוע שעבר. איזה באסה לכריס.
לוויאט היו כוחות מהדקה הראשונה בערך שהוא היה בבטן של פייפר, ולכריס אין כלום. הוא לא יחלוף להחליף להם כוחות, אין לו בועת מגן... הוא כולה עם הכמה כוחות וויטלייטר שלו וטלקנזיס. אפילו לרפא הוא לא יכול.
אה, כן, וכולם אמרו שבפרק הזה יהיו סצינות עם פרו גם. זאת אומרת, פלאשבקים. אבל זה עדיין היה יכול להיות נחמד, ולא היה. מאכזב.
 

CastroBoy

New member
אמממ עדיין לא ראיתי, אבל....

בקשר לדריל-גם לדעתי, שימות וזהו! הוא סתם מיותר... בקשר לפיבי- אחרי שאני אראה את הפרק נדבר עליה... ומשהו שמציק לי--- למה רושמים סיר?? אם כבר לרשום סייר... ובעברית זה חוזה, פשוט איך שרשמת, זה נשמע כמו סיר (בישול)....
 

shiri_b

New member
אני לא מאמינה

אתמול ב4 בבוקר ככה באתי וניסיתי להוריד אז רשמתי charmedx19 וזה לא מצא, ולא הבנתי למה היום בבוקר שהתעוררתי הבנתי ששכחתי לרשום 6X19! אז זה מוריד עכשיו
 
חחח.. הפרק הגיע רק ב8 בבוקר...

וגם לי... יורד כמו תפוד... עוד 30 שעות... נקווה שבלילה זה יתקדם ואחרי הבית ספר זה כבר יגמור... *מחזיק אצבעות*
 

The Charmed Boy

New member
אצלי...

רשום עוד 17 שעות, אבל אין לי כוח לחכות!!! מאיפה הורדת שאתה כבר ראית!?
 

a wich

New member
וואי כיף לך

אצלי זה אפילו לא התחיל להוריד! אוףףף שנים בטח ייקח לו
 

g tamir

New member
אם מישהו יכול שלוח לי במסר

קישור למקום שממנו הוא הוריד בתנאי שזה לא KAZAA.
 
גם אני רוצה לדעת

מאיפה אתם מסיגים את הפרקים כל כך מוקדם? איזה תוכנה? תסיחמו בבקשה קישור לאתר שממימנו אפשר להוריד אותה.
 

The Charmed Boy

New member
אז ככה: ../images/Emo58.gif

לדעתי פרק ממש טוב!!!! וכן, בטוח יהיה לברבס תפקיד במשהו בסוף העונה, חייב להיות... רק מה שעיצבן אותי, זה שהפריויו שהיה באתר של ה-WB, היה סתם תמונות. שום דבר ממה שראינו שם (בקטעים שהן "לא בסדר") בכלל לא הוזכר בפרק... יש קטע שרואים את פיבי (בהתחלה חשבתי שזו פייפר, כי נראה היה שיש לה צמה, אבל זו פיבי) מתרחקת מהעיגול המרכזי הזה בדיוק כשהוא הופעל ואז רואים את הקטע עם הזונה ההיא שהפכה להיות פיבי כדי לרצות את קול. אז בכלל לא מה שהיה!! בכלל היה קטע מעונה 2 נדמה לי (לא ממש ראיתי אותו בעבר...) שברבס כזה מעיים על פיבי והיא אומרת לו שאין מעליות בסביבה והוא אומר שזה בכלל לא הפחד הכי גדול שלה. בכל מקרה, קצת קילקל לי!! אבל עדיין אחלה פרק!!!
 

אילקו

New member
שאלה על קטע בסוף הפרק ../images/Emo58.gif

בסוף הפרק ברבס אמר להוא בבית ספר לקסמים בתוך העיגול שהפחד הכי גדול שלו הוא משהו עם הילד של פייפר ולא הבנתי בדיוק באנגלי מה הוא אמר זה היה לא ממש ברור מישהו יכול להסביר מה הוא אמר?
 

CastroBoy

New member
../images/Emo58.gif-(זה רק דעתי!)

אני חושב, שבגלל שגדעון (ככה קוראים לו) הוא זה שיהפול את וויאט לרע- או שפשוט יש לו (לוייאט) יותר כוחות מלגדעון.... אז הוא פוחד ממנו....
 

The Charmed Boy

New member
לא לא לא לא לא לא!!!! ../images/Emo58.gif

הוא אמר לגידעון, שהוא יודע שהפח הכי גדול שלו (של גידעון), זה שהמכושפות יגלו שהוא רודם אחרי וויאט.
 

Ghostmize

New member
פרק מצויין../images/Emo70.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo70.gif

אהבתי בטירוף
אין...הפרקים נהיים טובים יותר ויותר... אהבתי מאוד את הלצאת מהשגרה והאזור הזה שהם זימנו את הישיבה... ואני מת על השפה הזאת שהם מדברים מין שפת כישוף/לטינית כזה
זה כזה מגניב
והראשים האלה שצצו משומקום... ובארבארס הרגיז אותי חחחחח אבל הוא כזה מה לעשות
והייתי כלכך לחוץ שדריל כמעט-מת...
אמאלה!זה כלכך נורא ההוצאות להורג האלה חחחחח...
ואהבתי שליאו וכריס איכשהוא שיתפו פעולה הם חמודים יחד... קיצר פרק מטורף
ועוד משו שאהבתי שכל פעם מגלים שיש כוח יותר גדול ממה שהם חושבים...כלומר שהם גילו את המנקים, ואחר כך גילו שיש מישהו שאחראי עליהם...ולכו תדעו מי עוד...
 

The Charmed Boy

New member
יש כאן כמה דברים ממש מפגרים |ספוילר

קודם כל, נתחיל מזה שהפרק הזה היה טוב, אבל לעומת פרק 18 (שהיה אדיר) הוא... דיי פשוט כזה. אין מה להשוות. חסרה פה עלילה של כריס, שהייתה טובה בפרק הקודם. ומה שהרגיז אותי - זה שלקחו לפיבי את הכוחות בגלל שימוש אישי, אבל יש כזה דבר שד שלא משתמש בכוחות שלו לשימוש אישי......? כאילו, זה לא בסדר! הם בטח עשו את זה (אני בטוח במאה אחוז) בגלל שהם רוצים פחות סיבות להשתמש בכוחות של הבנות. בכל מקרה.... עדיין פרק לא רע. ללא ספק! ובאמת, אם המנקים חיו מאות שנים כבר, למה הם לא עזרו לבנות בסוף עונה 3...? אני יודע אני יודע, שאנן פותרה בלה בלה בלה. אבל הסיפור כאן לא מתאים.. הם יכלו להגיד (שזה גם מה שחשבתי, או שיערתי, שקרה), שהמנקים נוצרו בעיקבות מה שקרה לבנות בסוף עונה 3. זה היה ממש מתאים לדעתי.
 
למעלה