מכונת כביסה מתמלאת מים מעצמה

חן 1111

Active member
מכונת כביסה מתמלאת מים מעצמה

מכונת כביסה קריסטל, בת פחות משנה, מחוברת למים מהניל של הכיור ולסיפון של הכיור לצורך ניקוז (כמו מדיח כלים). בלילה, כשהמכונה בכלל לא עובדת, שומעים גרגורים מהכיור ומוצאים בתוך המכונה מים בגובה של איזה 10 ס"מ מתחתית התוף.
מישהו יודע מה זה יכול להיות?
והאם זה קשור לחיבור הניקוז של המכונה? (מישהו אמר לבעלת המכונה שאסור לחבר ככה).
תודה
 

רוני1955

Active member
יש שתי אפשרויות.

הראשונה, כמו שכתבו, בעיה עם הגרז החשמלי.
השניה, כניסת מים מהסיפון. (אני יוצא מנקודת הנחה שהחיבור נכון). אם יש סתימה בהמשך הצנרת של ניקוז הכיור, והמים עולים, יש סיכוי שמים יכנסו למכונת הכביסה.
תוכל לצרף תמונה של החיבור של המכונה לניקוז?
 

חן 1111

Active member
תודה. כנראה שמצאנו מה הבעיה.

מי שהתקין את המכונה עשה את החיבורים הפוך. הוא חיבר את הניקוז של המכונה ליציאה של הסיפון, זו שאמורה להתחבר לביוב. והחיבור העליון מחובר לביוב. כך שלמעשה כל פעם שפותחים מים בכיור הם זורמים למכונת הכביסה.
כנראה שעשו את זה כי צינור הניקוז של המכונה היה קצר מדי.

 

עומר TT

New member
לא רואה בעיה עם האורך של צינור הניקוז של המכונה

הרי אם תסובב את ה T לא יהיה הבדל מבחינת הצינור הזה, הבעיה לדעתי היא בגובה החור בגב הארון, כרגע גם אם תצליב בין הצינורות אז המים יעמדו בצינור גם לפני וגם אחרי הסיפון (כלים שלובים) ויגיעו לצינור של המכונה במקביל להגעתם לחור בארון שרק ממנו הצינור יכול לרדת למטה. תצטרך לקדוח חור חדש נמוך יותר, בתקווה שלא תצטרך גם להתעסק בצנרת ששם מאחורה.
 

חן 1111

Active member
נכון. יש גם בעיה עם גובה נקודת הניקוז

אבל אם צינור הניקוז יהיה ארוך יותר, אפשר יהיה לנתב אותו נכון - עם עליה וירידה מאחורי המכונה. כרגע זה לא קיים בגלל שהצינור קצר מדי.
 

רוני1955

Active member
אין צורך בעליה וירידה מאחורי המכונה.

מה שצריך שבנקדה אחת לאורך הדרך הוא יהיה מוגבה 60 ס"מ מעל הרצפה. אם הוא יהיה מחובר לסיפון בנקודה הנכונה, הוא יהיה שם 60 ס"מ מעל הרצפה וזה יספיק. כרגע נראה שהוא ארוך מספיק ואפשר להחליף את החיבורים.
 

רוני1955

Active member
איזה אדיוט.

פעם ראשונה בחיים שאני רואה צורה כזו של חיבור. אנשים עושים דברים שאין להם שמץ של מושג בהם, ומתגאים בעצמם על האלתורים.
 
למעלה