מכונות אספרסו - Innova

De Tomaso

New member
מכונות אספרסו - Innova

מי שהוא מכיר / יכול להמליץ ? מכונות האספרסו שלהם (בעיקר DREAM) נראות מאוד אטרקטיביות והיבואן מתכוון להביא כעת גם את אלו המתאימות לקפה טחון.
 

De Tomaso

New member
יבואן

חברת Caspomit (ראה לינק) יצרן של קפה ופודים יש להם אולם תצוגה צנוע עם רוב הדגמים של Innova , קניתי אצלם מטחנה (Innova i1) לפני מספר ימים.
 

angert

New member
מכונות מדבקה?

ממה שזכור לי משיטוטית באתרים יש מספר יצרנים (INNOVA, NEMOX, LELIT ועוד כמה) שמשתמשים במכונת IMAT עם עיצוב ומדבקה שונים. אני לא יודע האם זה נכון לכל הדגמים. אם זה המצב והמחיר לא גבוה מ-IMAT בארץ (2200) אז המכונה היא מאד טובה - מנסיון אישי. אגב, איך נראת המטחנה שקנית? אם זה גם מטחנה של IMAT והמחיר נמוך מ-950 ש"ח אז זה גם מציאה....
 

De Tomaso

New member
Innova

Innova היא חברה עצמאית מספרד בעת מוניטין של כ 40 שנה. היא ידועה באירופה אבל חדשה יחסית בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) ומכאן שאין הרבה ביקורות עליהם. המטחנות נמכרות שם כ שנתיים ועליהן דווקא יש ביקורות טובות, על המכונות מצד שני אין עדיין הרבה אינפורמציה. המטחנות שלהם הרבה יותר מקצועיות (וגדולות) מ IMAT המטחנה i1 מתחרה ישירות ב Rancilio Rocky ובמובנים מסויימים אף עולה על ה Rocky (מנוע חזק יותר, כיוונון טוב יותר של ה סכינים, גוף עשוי מתכת ועוד) לי היא עלתה 1300 ש"ח, לא הכי זול אבל שווה כל אגורה.
 

angert

New member
המכונות והמטחנות...

המטחנה הקטנה (I2) נראת דווקה כדומה מאד ל-IMAT גם בנתונים וגם במבנה. המכונות לעומת זאת (לפחות ממה שמצויין בנתונים טכניים) הן פחות טובות מ-IMAT מבחינת דוד - 300CC מול 225CC. בנוסף, גוף של IMAT עשוי מנרוסטה ולא מאלומיניום או פלסטיק כמו INNOVA. נראה לי שכאן המתחרה האמיתי זה GAGGIA ולא IMAT. מה המחיר של המכונות אלא בארץ? אגב, בביקורות מקצועיות ב-COFFEEGEEK יש ביקורת על מכונה של INNOVA - ראה קישור.
 

angert

New member
אמא'לה! שוד בצהרי היום!

במחיר כזה אפשר כמעט לקנות מכונה עם E-61 או לפחות OSCAR של SIMONELLI (מחיר מכונה עם E-61 - החל מ-6700, OSCAR בערך 3800). IMAT בגימור נרוסטה עולה 2200.
 

ronlotann

New member
אני מוכר מכונת OSCAR

אני מוכר מכונת אוסקאר של נובה סימונלי. פרטים בלוח ציוד יד שנייה.
 
למעלה