מכונה ומיבש/מבצע GPS במגה

הילית111

New member
מכונה ומיבש/מבצע GPS במגה

בוקר טוב לכולם אשמח לקבל המלצה על מייבש כביסה .משהו לא יקר יותר מדי שיעשה את העבודה בצורה טובה ויחזיק שנים משהו נוח לשימוש ושעושה הפעולה של היבוש מהר וחסכוני בחשמל. אשמח להמלצה מניסיון ! יכול להיות שעם המיבש נקנה גם מכונת כביסה אז פה אני מתארת לעצמי שיש כבר המלצות כי ההבדלים בין המכונות השונות גדולות-אשמח להמלצה. גם לגבי מיבש וגם לגבי מכונה אשמח מאוד לדעת גם לאיזה חברות לא להתקרב ! (זה גם חשוב וזה יעזור לי לעשות את הבחירה על דרך השלילה.... ) שאלה נוספת , האם מישהו שמע על המבצע במגה שאם קונים ב 600 שח אפשר לקנות ב 800 שח GPS .זה משתלם או שזה המחיר גם בלי המבצע של מגה? סה"כ 800 שח זה די הרבה לgps לא ? ו-GPS שהם מציעים מומלץ? נוח לשימוש ? אנחנו באורנג אין אפשרות לקנות מאורנג גיפיאס שיתקינו בטלפון ? אשמח להמלצות בנושא . תודה ויום מקסים לכולם
 
המלצה כללית לא קונים מוצרי חשמל או אחרים בחנות שמתמחה במוצרי מזון.
 

ענתיל

New member
עשי חיפוש בפורום. יש המלצות מפורטות לגבי

מכונות כביסה ומייבשים.
 
לחובב והחברים ( באחריות )

לא הייתי פוסל באופן גורף את רשתות המזון המובילות ומציעות גם מוצרי חשמל מלרכוש אצלם מוצרים כאלה ואחרים ( הכל לגופו של מוצר / יבואן ) יש מגוון של מוצרים ( לא רב מדיי ) שאף מומלץ ומאד כדאי לרכוש אצלם.
 

harhanegev

New member
../images/Emo45.gif נכון ומדויק,

הרי גם בחנויות החשמל ה"מקצועיות" יש מלכודות ובעיות ולא רק מוצרים טובים.
 

harhanegev

New member
יש GPS ויש GPS .

אין דבר כזה "לקנות מאורנג גיפיאס שיתקינו בטלפון". שירות דמוי GPS בטלפון סלולארי, זה דבר שזמין רק במקומות בהם יש קליטה, ואינו שירות ה GPS האמיתי והמדוייק שתלויי בלוויינים וזמין בכל מקום נידח שתרצו. כן, 800 שקל זה זול למכשיר GPS, אם כי חשוב מאוד מאוד לברר קודם כמה דברים: [1] מהו הדגם המדוייק של ה-GPS שהם מציעים ? (ובהמשך לברר בחנויות שמוכרות GPS בדרך כלל, בכמה הן מוכרות אותו? אולי זה בכלל GPS שאפש להשיג ב-720 שקל?) [2] מהי האחריות שנותנים - מה כתוב בדיוק בתעודת האחריות? (לעיין לפני שמשלמים) מטעם מי האחריות? היכן תחנת השירות הקרובה? (בכתב ורק בכתב! לא להסתפק ב "טלפן 1-700-xxx-yyy כדי לקבל את כתובת תחנת השירות הקרובה") [3] שאלה צרכנית חשובה וקריטית: האם אני צריך/ה GPS? האם אלמלא המבצע הזה הייתי בטוח בטוח קונה GPS בכל מקרה? אם לא, אז כדאי לוותר על בזבוז כסף סתם.
 
בקשר למחיר GPS

800 שקל זה לא די הרבה. בדרך כלל GPS עולה יותר מ 1000 שקל ולפעמים יותר מ 2000 לסוגים ממש מקצועניים.
 

harhanegev

New member
כמו שכבר ציינתי, כל GPS לגופו.

יש סוגי GPS שעבורם 800 שקל זה מבצע אטרקטיבי, ויש כאלו שעבורם זה מחיר רגיל או אפילו גבוה. ומומלץ לעיין גם בשאר ההערות שכתבתי, הן חשובות.
 
איזה מכשיר זה? של איזו חברה?

אם זה של mio אפילו אחד הדגמים הלא חדשים, זה כדאי כי מדובר מניסיוני במכשיר מצויין וקל מאוד להפעלה.
 
למעלה