מכוח מה מוענק לפקח של חברה מסוימת כוח לרשום דו"ח?
מכוח מה מוענק לפקח של חברה מסוימת כוח לרשום דו"ח?
אפילו שוטרים הרבה פעמים כותבים דו"חות בחוסר סמכות או שיש בהם פגמים אלה ואחרים.
זה נראה כאילו בתחום התחבורה הציבורית הכל מותר לפקח ולכאורה אין שום פגמים. הפקחים אפילו לא יודעים להשיב לשאלה הפשוטה של מכוח מה הם עושים את פעולת רישום הדו"ח. זה הדבר הכי בסיסי ואלמנטרי.
מה צריכה להיות ההכשרה של הפקחים האלה? מי קבע שההכשרה הזאת מספיק מקיפה? מי קבע שאזרח חייב להזדהות בפני פקח תחבורה ציבורית? מי קבע שיש בסמכותו של פקח תחבורה ציבורית לעכב אזרח עד אשר יגיע שוטר ומה פרק הזמן שמותר בכלל לעשות עיכוב כזה? האם במהלך אותו עיכוב הפקח צריך לומר לאזרח את החשד נגדו כפי שאמור לעשות שוטר? ועוד אלף ואחד שאלות משפטיות אחרות.
בקיצור, למה זה נראה כאילו לקחו אדם עשו לו הכשרה של רבע שעה ואז שלחו אותו לעבור באוטובוס ולבדוק שיש לכל אחד כרטיס ומי שאין לו לתת לו פתק מצוקמק שיקרא דו"ח שאין בו אפילו נימוק של העברה.
מכוח מה מוענק לפקח של חברה מסוימת כוח לרשום דו"ח?
אפילו שוטרים הרבה פעמים כותבים דו"חות בחוסר סמכות או שיש בהם פגמים אלה ואחרים.
זה נראה כאילו בתחום התחבורה הציבורית הכל מותר לפקח ולכאורה אין שום פגמים. הפקחים אפילו לא יודעים להשיב לשאלה הפשוטה של מכוח מה הם עושים את פעולת רישום הדו"ח. זה הדבר הכי בסיסי ואלמנטרי.
מה צריכה להיות ההכשרה של הפקחים האלה? מי קבע שההכשרה הזאת מספיק מקיפה? מי קבע שאזרח חייב להזדהות בפני פקח תחבורה ציבורית? מי קבע שיש בסמכותו של פקח תחבורה ציבורית לעכב אזרח עד אשר יגיע שוטר ומה פרק הזמן שמותר בכלל לעשות עיכוב כזה? האם במהלך אותו עיכוב הפקח צריך לומר לאזרח את החשד נגדו כפי שאמור לעשות שוטר? ועוד אלף ואחד שאלות משפטיות אחרות.
בקיצור, למה זה נראה כאילו לקחו אדם עשו לו הכשרה של רבע שעה ואז שלחו אותו לעבור באוטובוס ולבדוק שיש לכל אחד כרטיס ומי שאין לו לתת לו פתק מצוקמק שיקרא דו"ח שאין בו אפילו נימוק של העברה.