מכה לסיטיפס - קנס של מיליון שקלים
מכה לסיטיפס - קנס של מיליון שקלים
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4420747,00.html
מכה לסיטיפס - קנס של מיליון שקלים
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4420747,00.html
בדיוק כתבתי על בעיית התדירות והאיטיות אתמול.מכה לסיטיפס - קנס של מיליון שקלים
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4420747,00.html
אני דווקא חולק עליךבדיוק כתבתי על בעיית התדירות והאיטיות אתמול.
אכן אחרי שנתיים נראה שסיטיפס עדיין רחוקה מלספק את הסחורה. בנסיעה שערכתי בתחילת השבוע מצאתי את אותן בעיות בהן נתקלתי בדגימה הקודמת לפני מספר חודשים ובדגימות נוספות של הרכבת הקלה במהלך השנה עברה ובימי ההרצה העליזים לפני כשנתיים. בכל המקרים בלטו לרעה התדירות שמשמעותה בין היתר צפיפות והאיטיות שנובעת מבעייה בהסדרת העדיפות ברמזורים.
בכתבה עולה כי סיטיפס מבקשת קרונות נוספים לצורך שיפור השירות אך ניתן כבר מחר להכפיל את התדירות אם סוף סוף יפרידו בין שני מערכי הרכבת, זו לא גזרת גורל שגורמת לשני מערכים להיות מחוברים אלא ככל הנראה ניסיון לחסוך בנהגים. שיפור נוסף יתרחש אם ישמרו על מרווחים קצובים בין הרכבות ולא יהיה מצב של שתי רכבות בהפרש קצר ולאחר מכן היעדר רכבת למשך זמן ארוך. שמירה על מרחק דומה בין רכבת לרכבת ניתן ליצור אם ישנה עדיפות ברמזורים כך שזמן הנסיעה בין התחנות איננו מותנה בזמן המתנה רנדומלי ברמזורים ועל ידי הפחתת הצפיפות בתחנות שגורמת לכך שזמן ההמתנה בהן יהיה קצר ואחיד. את זאת ניתן להשיג גם עם צי הרכבות הקיים ע"י כך שמפעילים כמעט את כולו לא רק בשעות השיא אלא ברוב שעות היום והערב ומבצעים את עיקר התחזוקה בשעות הערב והלילה. אין לי ספק שהנוסעים ירוויחו אם צי הרכבות יתוגבר במערכים חדשים, אבל קודם כל כדאי שסיטיפס תוכיח שאת הצי הקיים היא מנצלת באופן מיטבי.
אגב, הרגע גיליתי משהו מעניין:אני דווקא חולק עליך
כמי שנוסע ברכבת על בסיס יומי, אני יכול להעיד שברוב המקרים התדירות בסדר גמור. לא תמיד, אבל לרוב. עדיין ישנה בעיה בעת אירוע כמו חפץ חשוד. במקרה כה סיטיפס ממיכהלהשבית את כל הקו ולא עוברת להפעלה חלקית באופן מיידי.
אן יש עומס בשעות השיא, אבל שוב: לרוב הוא סביר ודומה לעומס בכל כלי תח"צ אחר בעולם.
לגבי הרמזורים, שוב ארשה לעצמי לא להסכים איתך. הרכבת נהנית כעת מעדיפות ראויה בהחלט ברמזורים.
בעיה אקוטית אחת אכן נותרה בעיינה: מכונות הכיטוס של ACS בהחלט מחפשות את מקומן אל המזבלה הקרובה.
לא יזיק גם להוריד חלק מהצפצופיםאני דווקא חולק עליך
כמי שנוסע ברכבת על בסיס יומי, אני יכול להעיד שברוב המקרים התדירות בסדר גמור. לא תמיד, אבל לרוב. עדיין ישנה בעיה בעת אירוע כמו חפץ חשוד. במקרה כה סיטיפס ממיכהלהשבית את כל הקו ולא עוברת להפעלה חלקית באופן מיידי.
אן יש עומס בשעות השיא, אבל שוב: לרוב הוא סביר ודומה לעומס בכל כלי תח"צ אחר בעולם.
לגבי הרמזורים, שוב ארשה לעצמי לא להסכים איתך. הרכבת נהנית כעת מעדיפות ראויה בהחלט ברמזורים.
בעיה אקוטית אחת אכן נותרה בעיינה: מכונות הכיטוס של ACS בהחלט מחפשות את מקומן אל המזבלה הקרובה.
לא יזיק גם להוריד חלק מהצפצופים
כל נסיעה ועצירה בתחנה מלווה בהתרעות רמות כאילו זאת מעבורת חלל.
לא יזיק גם להוריד חלק מהצפצופים
כל נסיעה ועצירה בתחנה מלווה בהתרעות רמות כאילו זאת מעבורת חלל.
לבטללא יזיק גם להוריד חלק מהצפצופים
כל נסיעה ועצירה בתחנה מלווה בהתרעות רמות כאילו זאת מעבורת חלל.
אולי המחלוקת נובעת מכך שהגעתי בשעת השפל 16:33אני דווקא חולק עליך
כמי שנוסע ברכבת על בסיס יומי, אני יכול להעיד שברוב המקרים התדירות בסדר גמור. לא תמיד, אבל לרוב. עדיין ישנה בעיה בעת אירוע כמו חפץ חשוד. במקרה כה סיטיפס ממיכהלהשבית את כל הקו ולא עוברת להפעלה חלקית באופן מיידי.
אן יש עומס בשעות השיא, אבל שוב: לרוב הוא סביר ודומה לעומס בכל כלי תח"צ אחר בעולם.
לגבי הרמזורים, שוב ארשה לעצמי לא להסכים איתך. הרכבת נהנית כעת מעדיפות ראויה בהחלט ברמזורים.
בעיה אקוטית אחת אכן נותרה בעיינה: מכונות הכיטוס של ACS בהחלט מחפשות את מקומן אל המזבלה הקרובה.
יש הבדל בין 20% פחות מהמובטח לביןאולי המחלוקת נובעת מכך שהגעתי בשעת השפל 16:33
להר הרצל ולכן נאלצתי לחכות 7.5 דקות ואילו אתה נוסע ב-rush hour הירושלמית שסיטיפס תרגמו אותה שמית ותחמו אותה לשעה (וחצי). אגב הובטח שבזמן השיא תגיע רכבת כל 4.5 דקות ולא כל 5.5 לכאורה הבדל מינורי אך בפועל מדובר בקרוב ל-20% פחות שירות מהמובטח גם בחלון הזמן הקצרצר שמוגדר כשעת שיא בשעות אחה"צ.
אני נוסע בכל שעות היום.אולי המחלוקת נובעת מכך שהגעתי בשעת השפל 16:33
להר הרצל ולכן נאלצתי לחכות 7.5 דקות ואילו אתה נוסע ב-rush hour הירושלמית שסיטיפס תרגמו אותה שמית ותחמו אותה לשעה (וחצי). אגב הובטח שבזמן השיא תגיע רכבת כל 4.5 דקות ולא כל 5.5 לכאורה הבדל מינורי אך בפועל מדובר בקרוב ל-20% פחות שירות מהמובטח גם בחלון הזמן הקצרצר שמוגדר כשעת שיא בשעות אחה"צ.
התדירות: כל 7 עד 8 דקות.אני דווקא חולק עליך
כמי שנוסע ברכבת על בסיס יומי, אני יכול להעיד שברוב המקרים התדירות בסדר גמור. לא תמיד, אבל לרוב. עדיין ישנה בעיה בעת אירוע כמו חפץ חשוד. במקרה כה סיטיפס ממיכהלהשבית את כל הקו ולא עוברת להפעלה חלקית באופן מיידי.
אן יש עומס בשעות השיא, אבל שוב: לרוב הוא סביר ודומה לעומס בכל כלי תח"צ אחר בעולם.
לגבי הרמזורים, שוב ארשה לעצמי לא להסכים איתך. הרכבת נהנית כעת מעדיפות ראויה בהחלט ברמזורים.
בעיה אקוטית אחת אכן נותרה בעיינה: מכונות הכיטוס של ACS בהחלט מחפשות את מקומן אל המזבלה הקרובה.
השבוע עשיתי תחרות עם הרקללתמכה לסיטיפס - קנס של מיליון שקלים
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4420747,00.html
והשאלה המקצועית:השבוע עשיתי תחרות עם הרקללת
בשעת צהריים עמוסה: מי יגיע ראשון לתחנה הסופית בפסגת זאב? אני ברכב פרטי או הדרעקללת עם חלקים מס' 01 ו- 02 המחוברים זה עם זו....
התחרות החלה בהר הרצל כמובן......חליאה לאל אללה כמה שהדרעקללת איטית... הגעתי 21 דקות לפניה, עם פקקים ועם רמזורים. אכן היא איטית להחריד גם בשעות בהם יש פקקים בכבישים. חבל שהקנס רק מיליון ש"ח ולא שלילה מוחלטת של הזיכיון והעברתו לחברת "פס ירושלים". האיטיות שלה כבר ידועה לכל. אין חדש תחת השמש ולא יהיה שום שיפור בענין זה. רבים מתושבי פסגת זאב נטשו סופית את הדרעקללת לאחר שנפתח כביש מס' 20. כבר אין צורך בה. אולי עדיף להחזיר את המצב לקדמותו. חברת קוקה-קולה תשמח לקבל את פח החלקים המתקראים קרונות למען מיליוני פחיות חדשות ואגד ירושלים תרויח מהמהלך מן הסתם עם אוטובוסים חדישים ומהירים בהרבה מה"צבים" האיטיים הקוראים לעצמם רק"ל = "רקוב לנצח".
מה זה למרות...והשאלה המקצועית:
מה מהיר יותר?
שוסון מודל 1951 של "המקשר" או רק"ל? למי משנייהם עדיף לתת את הנתיב שנבנה לדרעקלת?
שנייהם צרפתים מן הסתם אך ככל הנראה מנוע הסומואה מדגם 615, למרות חולשותיו הרבות והחום הנורא שהוא פולט ליד הנהג עדיפים....
נכון מאוד. ממעט הפעמים שנסעתי בה - תמיד היהמה זה למרות...
ככל הידוע לי גם הרכבת קלה, יש בו הרבה חולשות וחום זוועתי עם מזגן קטן...
מאחר שמדובר בפסאודו BOT לא נראה לי שניתןהשבוע עשיתי תחרות עם הרקללת
בשעת צהריים עמוסה: מי יגיע ראשון לתחנה הסופית בפסגת זאב? אני ברכב פרטי או הדרעקללת עם חלקים מס' 01 ו- 02 המחוברים זה עם זו....
התחרות החלה בהר הרצל כמובן......חליאה לאל אללה כמה שהדרעקללת איטית... הגעתי 21 דקות לפניה, עם פקקים ועם רמזורים. אכן היא איטית להחריד גם בשעות בהם יש פקקים בכבישים. חבל שהקנס רק מיליון ש"ח ולא שלילה מוחלטת של הזיכיון והעברתו לחברת "פס ירושלים". האיטיות שלה כבר ידועה לכל. אין חדש תחת השמש ולא יהיה שום שיפור בענין זה. רבים מתושבי פסגת זאב נטשו סופית את הדרעקללת לאחר שנפתח כביש מס' 20. כבר אין צורך בה. אולי עדיף להחזיר את המצב לקדמותו. חברת קוקה-קולה תשמח לקבל את פח החלקים המתקראים קרונות למען מיליוני פחיות חדשות ואגד ירושלים תרויח מהמהלך מן הסתם עם אוטובוסים חדישים ומהירים בהרבה מה"צבים" האיטיים הקוראים לעצמם רק"ל = "רקוב לנצח".
אמת ! שבויים ופראיירים.מאחר שמדובר בפסאודו BOT לא נראה לי שניתן
לשלול את הרישיון לסיטיפס. הירושלמים שבויים של סיטיפס, אבל לא נורא - עוד 25 שנה למנאייק...
איך זה קורה?!השבוע עשיתי תחרות עם הרקללת
בשעת צהריים עמוסה: מי יגיע ראשון לתחנה הסופית בפסגת זאב? אני ברכב פרטי או הדרעקללת עם חלקים מס' 01 ו- 02 המחוברים זה עם זו....
התחרות החלה בהר הרצל כמובן......חליאה לאל אללה כמה שהדרעקללת איטית... הגעתי 21 דקות לפניה, עם פקקים ועם רמזורים. אכן היא איטית להחריד גם בשעות בהם יש פקקים בכבישים. חבל שהקנס רק מיליון ש"ח ולא שלילה מוחלטת של הזיכיון והעברתו לחברת "פס ירושלים". האיטיות שלה כבר ידועה לכל. אין חדש תחת השמש ולא יהיה שום שיפור בענין זה. רבים מתושבי פסגת זאב נטשו סופית את הדרעקללת לאחר שנפתח כביש מס' 20. כבר אין צורך בה. אולי עדיף להחזיר את המצב לקדמותו. חברת קוקה-קולה תשמח לקבל את פח החלקים המתקראים קרונות למען מיליוני פחיות חדשות ואגד ירושלים תרויח מהמהלך מן הסתם עם אוטובוסים חדישים ומהירים בהרבה מה"צבים" האיטיים הקוראים לעצמם רק"ל = "רקוב לנצח".
היא נוסעת 5 דקות יותר לאט מהזמן הצפויאיך זה קורה?!
אחרי כל הבדיקות, והמהנדסים, והמכשירים, וההכנות, איך זה קורה?! באמת.
כך גם המטרונית: תוכננה לעשות את הקו ב 55 דקות, עושה אותו ב 90. איך זה קורה?! אנא תשובות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.