מכבי VS נאחס (נתניה)

../images/Emo45.gifענק, אבל כמו בכל משחק-

מילה ענקית לקהל!! ראיתם איזה תפאורה מדהימה חיכתה לשחקנים כשהם עלו למגרש? מטריף השנה יש פשוט אווירה שונה ונמאס לי לחפור לכם תבואו תבואו מי שלא בא פשוט מפסיד חוויה
 
../images/Emo45.gifהיה מגניב...

תסביר לי משהו קטן בכניסה לשער 11 עמדו ילדות ואספו כסף לאביזריי עידוד,חבר שלי שאל אותם בשביל איזה מחנה הם אמרו האולטראס...התמקמנו בצד של היציע ואז הגיע ילד עם מצלמה שאלתי אותו לאיזה פורום הוא מעלה את התמונות הוא אמר הכל זה לשחקן ה-12,לא הצלחתי להבין עוד לא הסתיימה כל המחנאות הזאת??? דרך אגב בעיתון פירסם גדי ליפקין שהיו 6000 אוהדים בבלומפילד לי היה ניראה שהיה לפחות 8000,תקנו אותי,כמה היה???
 
כמה דברים

1. בפעם המיליון- בחיים אל תאמין לעיתונות אחי זה הדבר הכי פחות אמין שיש 2. המחנאות לא הפסיקה, להפך, היא רק הולכת וגוברת 3. אני לא מאמין שהתרימו אותך למען האולטראס כנראה צחקו איתך או משהו כי האולטראס כמעט אף פעם לא מרים תפאורות רק השחקן ה12 (גם אני תרמתי לבנות בכניסה והן מהשחקן=])
 
תשובות

1. לדעתי דווקא לא היו 8,000 בבלומפילד... שער 11 היה כמעט מלא, שער 8 היה חצי מלא, שער 13, 2, 1, 7 כמעט ריק, שער 5 לגמרי ריק. 2. זה בכלל לא קשור למחנאות! גם ברגע ששני הארגונים יהיו אחים עדיין התרומות יהיו נפרדות (ראה סעיף 3 עוד רגע) והצלמים יהיו נפרדים (יש אתרים שונים - בכל אתר יש גלריה וזה לא קשור לקשר בין הארגונים). 3. יש אנשים שלוקחים תרומות לאולטראס. האולטראס לא עושים את התצוגות הגדולות בד"כ אבל יש להם הרבה דגלים, כרזות וכו'. הם מן הסתם צריכים פחות כסף ואני מניח שהם גם מתרימים פחות ומקבלים פחות כסף ובצדק...חוץ מזה אני לא אתפלא אם הם עוזרים גם לתפאורה של השחקן לפעמים (אולי לא עכשיו בגלל המחנאות אבל באופן כללי).
 

ftb1

New member
הדבר הכי טוב שאני לוקח מהמשחק

זה שמכבי סוף סוף משחקת כדורגל ומנצחת בלי להיות תלויה בנימני לדבר הזה תורם בעיקר איליץ' שמוסיף למכבי קצת יותר חוכמת משחק
 
מחצית ראשונה שיבחון עשה להם ביה"ס

ואיזה קטנה בין הרגליים נתן אבי נימני לאוזן...בשביל שחקנים כאלה כיף ליראות את מכבי....ואני לא מזלזל באף שחקן שאוכל את הדשא(מה מצבו של מישאלוף?...ייני שהחליף אותו עשה גם עבודה טובה)...וגם לא מצליח להבין את הפירסומים שלא היו מרוצים מאיליץ...יש לו כבר 2 שערים ו-2 בישולים...והוא מארגן את המשחק בצורה טובה,משחק קרוב לשער של היריב... יאלללללה שבוע הבא אשדוד(יש להם ביציע בתיי שימוש של מע"צ ...גועל נפש...אתה עומד בטור לשירותים ובזוית אחת של העין אתה רואה את המשחק...איזה בזיון ליגת על...)
 

z e l i g

New member
משחק שני ברצף

(ותרשו לי להתעלם מהמיקום בליגה של היריבה שבוע שעבר) שמכבי כובשת שני שערים, שאף אחד מהם לא של נמני... ולא במצב נייח יש לנו התקפה? :O
 
הבעיה היא

שעד שאנחנו לא סופגים שער אנחנו לא מתקיפים... וגם כשאנחנו מובילים אנחנו יורדים לבונקר (במשחק הזה ב-10 דקות האחרונות כמעט היה לי התקף לב)
 
למעלה