מכבי ת"א VS כוכבי הליגה: הערב ברוממ

בהביבו

New member
מכבי ת"א VS כוכבי הליגה: הערב ברוממ

ממה. האם אוכל קלבל שעה מדוייקת של תחילת המשחק ? בבקשה לא פתיחת שערים: כניסה--+. תודה.
 

Ploral Reaction

New member
אחחח

טוב לדעת שלפחות שלוקחים את כל הכוכבים מהליגה, יש מי שינצח את מכבי :/ משחק טוב דווקא, קלי מקארתי מאוד הרשים אותי, וטפירו הוכיח שהוא התבגר, ואליפות אירופה לא הייתה חד פעמית.
 

ZVI Z

New member
אני נהניתי מלמונט

ג'ונס,השחקן הזר שהגיע לישראל שאני הכי אוהב. ציפיתי לראות יותר מהשיתוף פעולה הנהדר שיש לו עם קוז'יקרו אבל קוז'י לא היה במיטבו. וכן,טפירו התבגר בצורה מדהימה,ומקארתי ניסה להוכיח משהו..והצליח!
 

סלים וארזה

New member
מנהל
כן מקארתי הוכיח לירושלים שהם עשו טעות כשויתרו עליו. מדובר בשחקן כל בו. גם שלשות, גם חסימות, גם הגנה וגם בלי אגו גדול. שנה שעברה הוא שיחק ליד מינלנד ונתן לו את הבמה. השנה שוב הוא ישחק ליד שחקן דומה, לושיוס דיוויס. דרך אגב, ביל אדוארדס אמור לחתום בירושלים.
 
ואם אנחנו בעניני הרכבים

אז ברקוביץ חזר הביתה לגליל, אומנם רק לחמישה מחזורים בנתים אבל אם הכל יסתדר אני מאמין שהוא ימשיך גם אח"כ. הוא מצטרף ללמונט, ולזר נוסף ששכחתי את שמו שאמור להיות SG מצויין. גם פפי ואליהו כבר חתמו, ופווארד נוסף שנחת אתמול בלילה למבחנים ואמור לתת את הכוח מתחת לסל. (אם הוא הצליח לקבל ויזה למרות השביתה) אני לא בטוח מה קורה עם קוקיה, אבל מפה לשם מינץ הצליח להרכיב חבורה לוחמת שאני מקווה שתעבור את השנה הזו בשלום ובעונה הבאה נוכל להתחיל לנסות לחזור למקום הטבעי של הגליל...
 

סלים וארזה

New member
מנהל
מה זה לחזור למקום הטבעי? שנה שעברה סיימתם מקום שלישי בליגה. השנה מקום רביעי יהיה הישג. יש את שתי הפועלות האדומות, נהריה והקבוצה שצריכה לתת להלפרין דקות.
 
זה לחזור למקום שבו אתה מרגיש בבית

מקום טבעי זה בהחלט בפלייאוף העליון - אבל אם תקרא את מה שאמרתי אז התקווה היא לעבור את העונה הנוכחית בשלום כדי שנוכל בעונה הבאה להתחיל במלאכת השיקום והחזרה למקום הטבעי. העונה כל מקום באיזור מרכז הטבלה יהיה הצלחה.
 

Ploral Reaction

New member
למרות שיש

בליגה העונה שיפור ניכר בהחלט מבחינת חומר השחקנים, הבעיה היא שהתוצאות צפויות מתמיד :/ חוץ מהמקום השני אין פייט על כלום. זה ברור לחלוטין שמכבי תהיה אלופה, שמכבי ירושלים הפועל תל אביב ונהריה יהיו בפיינל פור, ושגבעת שמואל ובני השרון יצטרפו אליהם בפלייאוף העליון בתחילה. לפחות לדעתי זה ככה. וזה מבאס :/ לפחות פייט טוב על מקום שני יהיה.
 
גם שנה שעברה

ירושלים והפועל ת"א היו אמורות להיות בפלייאוף, ר"ג לא הייתה אמורה להיות כה עלובה, והגליל ונהריה בטח לא צפו מהן שהן יגיעו לפלייאוף, ככה שהפתעות תמיד יש. בקשר ל-SG של הגליל- מארק דיוויס הוא שמו אאל"ט. עם ההנהגה של למונט, הקו האחורי הטוב יחסית שיש לגליל, ולמרות אובדנו של שחקן יקר מאוד(קוז'י) שלמעשה חסר תחליף, אני מקווה שהגליל יצליחו להתברג לפלייאוף גם השנה, למרות שהעציבה אותי מאוד גם העזיבה של דרוקר.
 
למעלה