מכבי חיפהVSהפועל פ''ת

מכבי חיפהVSהפועל פ''ת

איצטדיון:קריית אליעזר שעה:19:00 שופט:משה בוחבוט שידור:ערוץ 11 מסגרת:סיבוב 9 בגביע המדינה בסיום עונת 97/98, אלון מזרחי עומד על הבמה ומקבל את הגביע מידיו של עזר ויצמן נשיא המדינה אז. הירוקים חוגגים את זכיית הגביע ובדרך לעונה קסומה לאחר מכן בגביע המחזיקות. מאז חיפה עברו הרבה. זכינו באליפויות, היינו בליגת האלופות, שחקנים באו ושחקנים הלכו. אבל לא הצלחנו לשחזר את ההישג ולזכות בגביע. מחר חיפה תחל את דרכה בגביע בתקווה לזכיה בתואר, מאז אותה עונה. הירוקים שכבר פיספסו דאבל בעונת 02/01 ירצו השנה להגיע עד הסוף ולעשות דאבל שני מאז קם המועדון. חיפה גם ירצו לשכוח את הכישלונות שנחל המועדון במסגרת הגביע בשנים האחרונות כולל נשירה מוקדמת והדחה ע''י הפועל ת''א, הפועל חיפה, והפועל ב''ש. מכבי חיפה מגיעה למשחק הזה אחרי המהפך נגד נתניה ביום שבת. אחרי כל המחמאות שרפאלוב ובן בסט קיבלו, ועם הרבה ביטחון, יצעדו הירוקים למשחק בלי מיכאל זנדברג המוצהב שבמקומו יחליף אותו רפאלוב הצעיר. חיפה יעלו עם ההרכב הכי חזק שברשותה וכונותיה רציניות מאוד. חיפה גם תירגלו פנדלים על מנת להמנע מהפסד בשיטה שחיפה נכשלה בה לא מעט. הפועל פ''ת מגיעים למשחק אחרי התיקו עם הפועל ת''א ביום שבת. בפ''ת מייחסים רצינות גדולה למשחק ומאוד רוצים להפתיע עוד הפעם את חיפה. שיבחון ותמוז שנחשבים למועמדים למכבי חיפה בעונה הבאה יהיו בהרכב במטרה לעלות שלב ואולי לזכות בגביע כדי להציל את העונה הלא ממש טובה של המלאבס. הרכבים משוערים: מכבי חיפה:ניר דוידוביץ, קלמי סבן, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, ליאור רפאלוב (לורפיסה), גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן ורוברטו קולאוטי. הפועל פ''ת:סילבייה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור גיזלוב, זאב חיימוביץ', דליבור ויסקוביץ', רביד גזל, דניאל היידמן, יוסי שיבחון, ארז אליאב, עידן סרור וטוטו תמוז. בהצלחה למכבי חיפה!!
 
אני גאה להיות זה שהיה במשחק

הזכיה האחרון. איזה יום זה היה, עוד מהבוקר בביצפר התרגשתי לקראת הגמר. אבא שלי חזר מוקדם מהעבודה ולקח אותי ואת אח שלי למשחק. אני זוכר ששמרתי את הכרטיסים למשחק, אבל הם נאבדו לי לפני כמה שנים.
 

Benn Is Kane

New member
זה היה נגד הפועל י"ם, לא?

ה-1998? עם הזכייה בהארכה אחרי שפסלו לירושלים שער חוקי, ודורו ומיזרחי (או מיזרחי ובלנצ'וק... או בלנצ'וק ודורו....) כבשו? גם אני הייתי במשחק, ויש לי את הכרטיס עדיין. הייתה לי עבודת מחקר לעשות בארה"ב בכיתה ט' על דבר שאני אוהב, אז עשיתי על חיפה ושמתי כל מיני כרטיסים של משחקים שהייתי בהם (בינהם נגד לוקומוטיב מוסקבה, פריז סאן ז'רמן, דרבי נגד הפועל כשהפועל אירחה, ומנוי של שנת 96' אאל"ט). קבלתי על העבודה 100
. הייתי לע גם עבודה דומה בכיתה ה', גם עשיתי על חיפה, סיקור על שחקנים, משחקים גדולים וכדומה. שוב, קבלתי 100. קראתי את העבודה ההיא לא מזמן. אם רוצים אני יכול לסרוק אותה..
 
כן, מזרחי ובלאנצ'וק

אני עוד זוכר את הפריצה של דורו לאורך כמעט חצי מגרש הוא עשה להם קרקס. עוד יש לי את העיתון של יום למחרת, עם התמונה של קופל, דוידוביץ', ובנאדו עם הגביע. בעונת 01-02 כמעט עוד הפעם זכינו בגביע, ואז עוד זה היה יכול להיות דאבל. עכשיו אין תירוצים.
 

ZIV E

New member
גם אני הייתי במשחק הגמר נגד-

הפועל י"ם. זה היה רגע בילתי נשכח.
 

yarivlevi

New member
אני הייתי בגמרים יותר היסטוריים

1.שנת 93 ראובן עטר כבש מבישול של ברקוביץ וניצחנו 1:0 2. 3:1 על הפועל פ"ת שנת 91 3. 2:2 עם בית"ר י-ם והפסד בפנדלים (טראומה בשביל כל ילד למרות הגול של עופר מזרחי בדקה 90)
 

שי מילר

New member
מנהל
גם אני הייתי במשחק הזה.

אני זוכר שבחצי גמר ניצחנו את אשדוד 5:0 וחשבתי שנקרע לחתיכות את הפועל ירושלים. בסוף ניצחנו בקושי אחרי הארכה. איזה זכרונות..
 

נִיסוֹ

New member
גם אני הייתי במשחק הזה...

בסביבות 30000 ירוקים היו במשחק הזה ישבתי בשערים 8-10 (ולא, לא חילקתי את עצמי לקוביות
) ונראה לי שהכרטיס עלה 15 ש"ח אין דברים כאלו היום
 
חבל שרוני לוי לא נותן לבן בסט

להיות ב- 11 של מכבי חיפה..לדעתי שחקן שכובש ומשחק טוב חייב להמשיך את המומנטום.. ובלי קשר,ארביטמן חרא שחקן
 
../images/Emo1.gif../images/Emo1.gif

איזה שעימומון גדול. הקהל איכזב, סך הכל 2000 איש באיצטדיון, ולחשוב שחיפה עוד ציפו ל-7 אלף. האווירה של שכונה, משחק אימון. הפועל פ''ת באו לסגור את המשחק, ואילו חיפה מתקשים לפרוץ את הבנוקר. לדעתי בקצב הזה, אם חיפה לא תצליח לשבור את הבונקר של פ''ת, המשחק עוד ילך להארכה. נוימן הדפוק הזה כל הזמן אומר שטל גרוע, אבל לדעתי טל כרגע הוא השחקן הכי דינמי במשחק, והוא נראה טוב מאוד.
 

Cade Foster

New member
איכס....

כזאת מחצית מזעזעת לא ראיתי הרבה זמן. אבל אני לא מאשים אותם... גם המועד המצחיק שקבעו למשחק הזה, מה הפלא שיש אווירה של בית קברות... וגם הבונקר של פ"ת, פשוט ביזיון... אבל לקבוצה שרוצה טרבל אין תירוץ לשחק ביכולת עלובה כזו. דווקא סבן ולורפיסה, שני האוברטיידים שלנו נתנו משחק מצויין, עידן טל... כנראה משפיע עליו בעניינים בתקשורת... רוני לוי חייב לתת סטירה לכל אחד מהחבר'ה ולהכניס את הצעירים, אם נמשיך ככה נגיע בקלות לפנדלים, וכשזה ייקרה אפשר אוטומטית לכבות את הטלוויזיה...
 
למעלה