חונה´לה - הכלניות האדומות בחלק|כלני
מאזורי הצפון - והארבל בו ביקרת...............מאחרות לפרוח. פורחות לקראת סוף החורף. לעומת זאת.............כבר עכשיו באזורי הצפון השונים פורחות כלניות לבנות, ורודות סגלגלות...........שמקדימות את האדומות בפריחה באזורים מסויימים בצפון. (הפריחה משתנית בהתאם לתנאי הגדול כמו קרקע ואקלים). בדרום (לא הייתי) אבל האדומות מקדימות את הפריחה - לעומת זאת לא תפרחנה שם כלניות בצבעים אחרים......................וגם,
לא רואים בדרום את הזריחה מהארבל........................
ועוד מידע אפשר לקבל באתר שנקרא "אדומים"/אורה הורביץ יש בו מידע מעניין מאוד על צבעי הכלניות למה מדוע איפה............