מי שפיר- המלצות על רופאים ועוד שאלה

מי שפיר- המלצות על רופאים ועוד שאלה

אני מטופלת אצל ד"ר שלמה מרקוב ברמת השרון, וכנראה אהיה זכאית לבדיקת מי שפיר עפ"י תוצאות החלבון העוברי (מחר אדע בוודאות, בייעוץ הגנטי). * נשאלת השאלה - האם מישהי עשתה אצל ד"ר מרקוב מי שפיר ויכולה להמליץ? * האם כאשר אני זכאית לבדיקת מי שפיר על חשבון הקופה, ועדיין מחליטה לעשות אצל רופא פרטי (ליפיץ, מיזנר או כל מומחה בעל קליניקה פרטית) עדיין אהיה זכאית להחזר מהקופה? אני בכללית ויש לי כללית מושלם. * ושאלה חשובה נוספת - האם לדעתכן אפשרי לקבוע תור פחות משבוע מראש אצל רופא פרטי (כלומר לקבוע מחר ליום חמישי הזה)? אשמח לתגובות והמלצות. תודה.
 
היי, אל תדחפו אותי למטה...

אני שואלת לאחר שעברתי על המון שאלות ותשובות בפורום הזה, ועדיין לא מצאתי את מבוקשי. אשמח לתשובות.
 

1במיה

New member
לא מכוון ../images/Emo140.gifאולי עוד לא קראה משהי

שמכירה ויודעת. לגבי מי שפיר אם נמצאת זכאית לעשות בגלל גיל או המלצת רופא אז את מקבלת מימון חלקי עבור רופא פרטי. לגבי קביעת תורים אצל פרטי זה ענין של מזל למשל אצל פרופסור שמחה יגל בי-ם אין תורים לעוד חודש אבל יש רשימת המתנה ולפעמים פתאום מתפנה מקום - אולי יהיה לך מזל
 

רונאסטל

New member
קודם כל אני מאחלת לך בהצלחה

אם את בוחרת לעשות מי שפיר אצל רופא פרטי, ואת זכאית משרד הבריאות, את צריכה לשלם רק למדקר (ליפיץ 1500, מייזנר 1900), המעבדה ובי"ח על חשבון המדינה, אין לי מושג כמה זה, כי לצערי אני זכאית מההריון הראשון שלי. אני באופן אישי נפגשת עם ליפיץ (בפעם השלישית) ביום חמישי הבא. לגבי התור- נראה לי שכן, מי יוותר על סכום כזה?
 
תודה על התשובות. חן חן.

האם אפשר לשאול מדוע את זכאית מההריון הראשון? האם בכל הריון בדיקת החלבון העוברי יצאה מדאיגה? אצלנו (הריון ראשון) הבדיקה הראתה שהורמון HCG נמוך מהנורמה (0.17 כשהמינימום 0.21), כך שיש חשד לטריזומיה 18. אנחנו בחרדות, אבל משתדלים לקחת בפרופורציות. לפחות חסכו לי את ההתלבטות של כן או לא מי שפיר.... אני מאחלת לך ולי בדיקות תקינות ורק בריאות!!
 

רונאסטל

New member
בהריון הראשון שלי

בגיל 24... פגעתי לסטטיסטיקה בעין. היה לי עובר עם תסמונת דאון. ולכן מאז אני זכאית. אם אני זוכרת נכון סה"כ השקלול היה 1:390 בערך. כלומר היו עוד 389 נשים בקבוצת הגיל שלי, עם תוצאות כמו שלי- שאצלן הכל היה בסדר. מאז אני רבה עם הסטטיסטיקה... בהריון השני עשיתי סיסי שליה. בהריון השלישי יצא לי משהו כמו 1:5000. ועכשיו... שבוע הבא ליפיץ כאמור. מחזיקה לך (40) אצבעות חזק חזק שתעקפי את הסטטיסטיקה ובגדול.
 

princess gina2

New member
היי קודם המון בהצלחה

ומקווה שהבדיקות יהיו תקינות אני הייתי מטופלת אצלו פעם הוא מקסים אבל לא ידעתי שהוא מטפל בנשים הרות מנסיון שלי תבררי בקליניקה מה הניסיון שלו וכמה פעמים הוא ביצע את הבדיקה הנ"ל ועדיף מישהו מוכר בעל ניסיון ואפילו אם צריך להוסיף כסף בשביל זה, הכל בשביל שקט נפשי!!!! תשמרי על קור רוח אל תתני ליועצים הגנטיים לבלבל לך את הראש בהצלחה.
 
לגבי מרקוב

לא מכירה אישית אבל הוא רופא ותיק מאוד ומנוסה, ומנהל את המרפאה בהרצליה ואני מאמינה שיש לו נסיון במאות אם לא אלפי דיקורים. אני עשיתי אצל פרטי - וקבענו תור לאותו שבוע. לגבי החזרים - תבדקי אם הרופא אם הוא מוכן לחלק לך את החשבונית ליעוץ ולמי שפיר את יכולה לקבל החזר לפחות על חלק מהסכום. בהצלחה
 
אני ביצעתי את הבדיקה פעמיים

אצל אותו הרופא - ד"ר אריה ישעיה מבגבעתיים. הבדיקה מתבצעת באסותא. הוא מאוד מקצועי ומאוד מיומן. הוא גם הרופא שלי באופן שוטף, וסמכתי עליו מאוד. ממליצה בחום רב. בהצלחה בבדיקה! נעמי
 
למעלה