מי שפיר - דחוף !!!!! תענו לי...

נושי28

New member
מי שפיר - דחוף !!!!! תענו לי...

שלום!! עלי לעבור מי שפיר עקב בדיקת חלבון עוברי לא תקינה. מבקשת המלצות על פרופסור מייזנר וצלאל. מה העלויות של פרופ' צלאל למי שפיר? האם מישהי יודעת לגבי החזר של מאוחדת על בדיקה פרטית...? אנא עיזרו!!
 

27חומד

New member
עלות מי שפיר פרטית

אצל צלאל: 2800 ש"ח. 1400 לו -1400 לבי"ח. בירור סופי של העלות תצטרכי לעשות מול המזכירה שלו. ממליצה עליו בחום, נדקרתי אצלו בתחילת ינואר. לגבי החזרים - תרימי טלפון לקופה שלך ותבררי. המון הצלחה בבדיקה
ולהבא, אין טעם לפתוח 3 הודעות חדשות זהות. את יכולה להקפיץ, לסמן את ההודעה שלך באייקונים שתבלוט וגם פשוט להתקשר בעצמך לרופאים הנ"ל לקבל את המידע הכי עדכני אצלם במרפאה.
 

liatka

New member
אין לי מושג לא מכירה אבל...

אם תעשי חיפוש בפורום על כל אחד מהם תקבלו המון תשובות. עד כמה שזכור לי המלצות חמות היו על שניהם בפורום. שיהייה בהצלחה!!!!
 

pitzale

New member
צלאל מומלץ בחום

על מייזנר גם לא חסרות ממליצות. אני אישית שמעתי סיפור לא טוב עליו. אבל מצד שני, בטח לכל רופא יש פאשלה אחת לפחות ברזומה שלו... בכל אופן, אצל צלאל עשיתי את הסקירה והוא מקסים.
 
קודם כל חשוב להירגע (ולא בהתנשאות)

נושי28, לפי הדחיפות אני מתארת לעצמי שקיבלת את התוצאות של החלבון העוברי היום. דיברת כבר עם הרופא שלך, שלי מאד הרגיע אותי וכך גם כל מי שמסביבי. עשיתי מי שפיר לפני חודש וחצי אצל ליפיץ ויצא תקין. באמת באמת צריך לזכור שמרבית מרביתן של התוצאות של מי השפיר תקינות כי בדיקת התבחין המשולש היא סטטיסטית וזה לא אומר כלום על העובר. חשובה מאד האופטימיות לבריאות הנפשית כי קחי בחשבון שהתוצאות לוקחות זמן ולא מגיע לעובר להיות מושפע מהחרדה הזו בעיקר כי מרבית הסיכויים שהכל תקין. מה התוצאות שקיבלתי? את יודעת איזה ערך היה חריג מבין השלושה?
 

נושי28

New member
תודה על התשובות

השקלול של התשובות ביחד עם הגיל (לא זקנה כ"כ רק 34) יצא 1:150 כל בדיקה בנפרד יצאה בתוך התחום...
 
מעולה, עכשיו לקבוע תור ויאללה...

לבצע את הבדיקה. הכי חשוב לדעתי זה לא מי רופא יותר נחמד/מסביר פנים וכו' אלא פשוט כזה שזו התמחותו וזה מה שהוא עושה כל הזמן, מבצע דיקורי מי שפיר. ככל שיש להם יותר ניסיון בביצוע הדיקור כך הסיכון נמוך יותר וזה בעצם מה שמשנה. הרי את תוצאות הכרומוזומים לא ישנה אף רופא. תראי הרי שאומרים שיש סיכון בבדיקה זה לא משנה אם הוא מאד קטן כי חס וחלילה אם קורה משהו בשביל אותה אחת זה מאה אחוז טרגדיה אז הטוב ביותר שאפשר לעשות והחשיבות שבבחירת הרופא היא להקטין עד למינ' האפשרי את הסיכון. אני הייתי מאד מרוצה מליפיץ, מקצועי לעילא ולעילא (שזה אומר גם חיטוי מוקפד). וחשוב מאד, לנוח, לנוח לנוח אחרי הדיקור! אגב, הדיקור עצמו אמנם לא נעים, אבל לא נורא - בתור מי שיש לה פוביה ממחטים וזריקות פשוט לא הסתכלתי על המחט ולא על המסך (את זה הבעל עשה) הסטתי את המבט ותוך דקה להערכתי (אפילו 40 שנ') זה הסתיים.
 
למעלה