מי שער שיאמר דינג אפשר גם לכתוב אם בא לכם... :]
ל לא קוראים לי דרור New member 25/4/04 #1 מי שער שיאמר דינג../images/Emo70.gif אפשר גם לכתוב אם בא לכם... :]