נעמי קשניסקי
New member
מי שמע, מי יודע אודותיו, יכול לעזור
מחפשת נ-ו-א-ש-ו-ת אדם שעבד עימי, בסניף איינשטיין מס` 833, ברמת-אביב (היום, תל-אביב), בשנת 1983. לרוע-המזל המובהק, אינני זוכרת את שמו הפרטי, את שם משפחתו. התיאורים שאני יכולה לתת הם : עבד על הטלר. יישב בין סיגלית לבין בנצי (שעבדו, אף הם בסניף, באותה תקופה). באותה תקופה היה בסביבות גיל 21-25. היום, צריך להיות, בסביבות גיל הארבעים. עזב קיבוץ לטובת החיים בעיר. התגורר ברמת-אביב (קרוב לסניף). נאה עד מאוד. גובהה ממוצע. אם אני זוכרת נכון, צבע שיערו, בלונדיני, שטני, בהיר / לא כהה. רזה. מעשן ; הייתי נוהגת להעלים את הסיגריות + המצית. התנהל מירדף בכל הסניף (בקומה העליונה / בקומה התחתונה). כשלא הייתי מחזירה, היה קופץ לסופר שנימצא במרחק של, דקות מספר מהסניף, קונה סיגריות, ומצית חדש. ביומי האחרון לעבודתי בסניף, עובדיי המחלקה קנו לי, מתנה למזכרת. גם הוא לקח בזה חלק. בא לקראתי, קרא בקול ידידותי, ``היי כפרה . . .`` למרות, שעברו כ``כ הרבה שנים מאז אני זוכרת את זה כאילו זה אירע, אתמול . . . ! ! ! ניסיתי לברר אודותיו, אצל הנהלת כוח אדם, של בנק-לאומי. ניסיתי לברר אודותיו, אצל הלישכה לפניות הציבור, של בנק-לאומי. כל שאני זוכה לו, אטימות, קשיחות, נימה מאוד לא סימפטית, ואפילו עלובונות (אכן ואכן). ניסיתי לברר אודותיו, אצל פקידים שעבדו עימנו בסניף, ועובדים שם גם היום. ניסיתי לברר אודותיו, אצל פקידים שעבדו עימנו בסניף, ועובדים בסניפים אחרים. אף אחד לא יודע למי אני מתכוונת. אף אחד לא זוכר. הוא לא היה אחד שקשה להתעלם ממנו, בגלל, יופיו. אומרים, שאין סיכויי למצוא מישהו מהעבר הרחוק, מלפניי שנים כה רבות. אינני רוצה להרים ידיים בקלות, כעת, אני מנסה בדרך הזאת. ביזבזתי ה-מ--ו-ן אנרגיה, זמן שבא על חשבון אחרים / על חשבוני, טלפונים, התקשרויות בפקס, ואף באינטרנט. ללא הואיל עד כה. בינתיים, מצב רוחי יירוד. המוטיבציה יירודה אף היא. לא אחת, שנתי נודדת. הראש כל הזמן טרוד, איפוא עוד אני יכולה לחפשו. אם אתה עצמך גולש לאתר, ניתקל בהודעה זו, כפי שאני מאוד מאוד מאוד מייחלת לכך, אנא אנא אנא, צור עימי קשר. אם מישהו יודע למי אני מתכוונת, לפי התיאורים הללו, אם מישהו יודע אודותיו, יכול לומר לי איזו שהיא אינפורמציה עליו, שיהיה לי קצה חוט לחפשו, להפנות אותי אליו, להפנות אותו אליי, אנא אנא אנא, צרו עימי קשר. אבל, באמת, רק מי שיודע. אם למישהו יש קשר עם הנהלת כוח אדם של בנק-לאומי, ויכול לעזור, אנא אנא אנא צרו עימי קשר. אם למישהו יש רעיון / רעיונות, איפוא עוד אני יכולה לאתרו, אנא צרו עימי קשר. אודה ואוקיר כל עזרה ! ! ! כל עזרה תהיה לי לעזר רב ! ! ! מי ייתן, ותפילתי תיענה, ולו רק הפעם. אמן ואמן ! ! !
מחפשת נ-ו-א-ש-ו-ת אדם שעבד עימי, בסניף איינשטיין מס` 833, ברמת-אביב (היום, תל-אביב), בשנת 1983. לרוע-המזל המובהק, אינני זוכרת את שמו הפרטי, את שם משפחתו. התיאורים שאני יכולה לתת הם : עבד על הטלר. יישב בין סיגלית לבין בנצי (שעבדו, אף הם בסניף, באותה תקופה). באותה תקופה היה בסביבות גיל 21-25. היום, צריך להיות, בסביבות גיל הארבעים. עזב קיבוץ לטובת החיים בעיר. התגורר ברמת-אביב (קרוב לסניף). נאה עד מאוד. גובהה ממוצע. אם אני זוכרת נכון, צבע שיערו, בלונדיני, שטני, בהיר / לא כהה. רזה. מעשן ; הייתי נוהגת להעלים את הסיגריות + המצית. התנהל מירדף בכל הסניף (בקומה העליונה / בקומה התחתונה). כשלא הייתי מחזירה, היה קופץ לסופר שנימצא במרחק של, דקות מספר מהסניף, קונה סיגריות, ומצית חדש. ביומי האחרון לעבודתי בסניף, עובדיי המחלקה קנו לי, מתנה למזכרת. גם הוא לקח בזה חלק. בא לקראתי, קרא בקול ידידותי, ``היי כפרה . . .`` למרות, שעברו כ``כ הרבה שנים מאז אני זוכרת את זה כאילו זה אירע, אתמול . . . ! ! ! ניסיתי לברר אודותיו, אצל הנהלת כוח אדם, של בנק-לאומי. ניסיתי לברר אודותיו, אצל הלישכה לפניות הציבור, של בנק-לאומי. כל שאני זוכה לו, אטימות, קשיחות, נימה מאוד לא סימפטית, ואפילו עלובונות (אכן ואכן). ניסיתי לברר אודותיו, אצל פקידים שעבדו עימנו בסניף, ועובדים שם גם היום. ניסיתי לברר אודותיו, אצל פקידים שעבדו עימנו בסניף, ועובדים בסניפים אחרים. אף אחד לא יודע למי אני מתכוונת. אף אחד לא זוכר. הוא לא היה אחד שקשה להתעלם ממנו, בגלל, יופיו. אומרים, שאין סיכויי למצוא מישהו מהעבר הרחוק, מלפניי שנים כה רבות. אינני רוצה להרים ידיים בקלות, כעת, אני מנסה בדרך הזאת. ביזבזתי ה-מ--ו-ן אנרגיה, זמן שבא על חשבון אחרים / על חשבוני, טלפונים, התקשרויות בפקס, ואף באינטרנט. ללא הואיל עד כה. בינתיים, מצב רוחי יירוד. המוטיבציה יירודה אף היא. לא אחת, שנתי נודדת. הראש כל הזמן טרוד, איפוא עוד אני יכולה לחפשו. אם אתה עצמך גולש לאתר, ניתקל בהודעה זו, כפי שאני מאוד מאוד מאוד מייחלת לכך, אנא אנא אנא, צור עימי קשר. אם מישהו יודע למי אני מתכוונת, לפי התיאורים הללו, אם מישהו יודע אודותיו, יכול לומר לי איזו שהיא אינפורמציה עליו, שיהיה לי קצה חוט לחפשו, להפנות אותי אליו, להפנות אותו אליי, אנא אנא אנא, צרו עימי קשר. אבל, באמת, רק מי שיודע. אם למישהו יש קשר עם הנהלת כוח אדם של בנק-לאומי, ויכול לעזור, אנא אנא אנא צרו עימי קשר. אם למישהו יש רעיון / רעיונות, איפוא עוד אני יכולה לאתרו, אנא צרו עימי קשר. אודה ואוקיר כל עזרה ! ! ! כל עזרה תהיה לי לעזר רב ! ! ! מי ייתן, ותפילתי תיענה, ולו רק הפעם. אמן ואמן ! ! !