נעמי קשניסקי
New member
מי שמע, יודע אודותיו, ויכול לעזור ?
אנא, תשומת ליבכם, להודעה זו : הנני מחפשת נ-ו-א-ש-ו-ת אדם שעבד עימי, בבנק-לאומי, סניף איינשטיין מס` 833, ברמת-אביב (היום, תל-אביב). בשנת 1983. לרוע-המזל המובהק, אינני יודעת, את שמו הפרטי / את שם משפחתו. התיאורים שאני יכולה לתת הם : עבד על הטלר. יישב בין סיגלית לבין בנצי (שעבדו אף הם בסניף באותה תקופה). היה בסביבות גיל 21-25. היום צריך להיות, בסביבות גיל, הארבעים. עזב קיבוץ לטובת החיים בעיר. התגורר ברמת-אביב (קרוב לסניף). נאה עד מאוד. גובהה ממוצע. רזה. אם אני זוכרת נכון, צבע שיערו, בלונדיני / שטני (בהיר / לא כהה). מעשן ; הייתי נוהגת להעלים את הסיגריות + המצית. התנהל מירדף בכל הסניף (בקומה העליונה / בקומה התחתונה). כשלא הייתי מחזירה את המובקש, היה קופץ לסופר, שנימצא במרחק של דקות הליכה מהסניף, קונה סיגריות + מצית חדש. ביומי האחרון לעבודתי בסניף, עובדיי המחלקה קנו לי, מתנה למזכרת. בא לקראתי, קרא בקול מאוד ידידותי, ``היי כפרה . . .`` למרות, שעברו כ``כ הרבה שנים מאז אני זוכרת את זה כאילו זה אירע, אתמול . . . ! ! ! ניסיתי לברר אודותיו אצל, הנהלת כוח-אדם של בנק-לאומי. ניסיתי לברר אודותיו אצל, לשכת פניות הציבור של בנק- לאומי. כל שאני זוכה, אטימות, קשיחות, נימה מאוד לא סימפטית, ואפילו עלבונות (אכן ואכן). קשה לי להאמין, שזה הגוף שעבדתי עבורו. ניסיתי לברר אודותיו, עם פקידים שעבדו עימנו בסניף, עובדים שם גם כיום. עם פקידים שעבדו עימנו בסניף עובדים כיום בסניפים אחרים, לרוע-המזל, אף אחד לא יודע למי אני מתכוונת. אף אחד לא זוכר. הוא לא היה אחד שקשה לשכוח אותו, בגלל, יופיו. ביזבזתי המון אנרגיה שבא על חשבון אחרים, על חשבוני, טלפונים, התקשרויות בפקס, באינטרנט, כעת אני מנסה בדרך הזאת. אומרים, שאין סיכויי למצוא מישהו מתקופת העבר, מלפניי שנים כה רבות. אינני רוצה להרים ידיים בקלות. מנסיון מהעבר למדתי, שאם באמת מעוניינים להשיג משהו משיגים זאת בדרך הקשה. בינתיים, מצב רוחי ירוד. המוטיבציה יירודה אף הוא. לא אחת, שנתי נודדת. הראש כל הזמן טרוד, איפוא / איך עוד אני יכולה, לאתרו. אם אתה עצמך גולש לאתר, ניתקל בהודעה זו, כפי שאני מאוד מאוד מאוד מייחלת לכך, אנא אנא אנא, צור עימי קשר. אם מישהו יודע למי אני מתכוונת, אם מישהו יודע אודותיו, יכול לתת לי כל אינפורמציה עליו, אלה המתגוררים ברמת-אביב או כל עיר / יישוב אחר, אם מישהו יכול להפנות אותו אליי, להפנות אותי אליו, כפי שאני מאוד מאוד מאוד מייחלת לכך, אנא אנא אנא צרו עימי קשר אבל באמת, רק מי שיודע. אם למישהו יש קשר עם הנהלת כוח אדם של בנק לאומי, ויכול לעזור לי בכך, אנא צרו עימי קשר. אם למישהו יש רעיון / רעיונות, איפוא עוד אני יכולה לחפשו אנא, צרו עימי קשר. אודה ואוקיר כל עזרה ! ! ! כל עזרה תהיה לי לעזר רב ! ! ! מי ייתן, ותפילתי תיענה ולו רק הפעם, אמן ואמן ! ! !
אנא, תשומת ליבכם, להודעה זו : הנני מחפשת נ-ו-א-ש-ו-ת אדם שעבד עימי, בבנק-לאומי, סניף איינשטיין מס` 833, ברמת-אביב (היום, תל-אביב). בשנת 1983. לרוע-המזל המובהק, אינני יודעת, את שמו הפרטי / את שם משפחתו. התיאורים שאני יכולה לתת הם : עבד על הטלר. יישב בין סיגלית לבין בנצי (שעבדו אף הם בסניף באותה תקופה). היה בסביבות גיל 21-25. היום צריך להיות, בסביבות גיל, הארבעים. עזב קיבוץ לטובת החיים בעיר. התגורר ברמת-אביב (קרוב לסניף). נאה עד מאוד. גובהה ממוצע. רזה. אם אני זוכרת נכון, צבע שיערו, בלונדיני / שטני (בהיר / לא כהה). מעשן ; הייתי נוהגת להעלים את הסיגריות + המצית. התנהל מירדף בכל הסניף (בקומה העליונה / בקומה התחתונה). כשלא הייתי מחזירה את המובקש, היה קופץ לסופר, שנימצא במרחק של דקות הליכה מהסניף, קונה סיגריות + מצית חדש. ביומי האחרון לעבודתי בסניף, עובדיי המחלקה קנו לי, מתנה למזכרת. בא לקראתי, קרא בקול מאוד ידידותי, ``היי כפרה . . .`` למרות, שעברו כ``כ הרבה שנים מאז אני זוכרת את זה כאילו זה אירע, אתמול . . . ! ! ! ניסיתי לברר אודותיו אצל, הנהלת כוח-אדם של בנק-לאומי. ניסיתי לברר אודותיו אצל, לשכת פניות הציבור של בנק- לאומי. כל שאני זוכה, אטימות, קשיחות, נימה מאוד לא סימפטית, ואפילו עלבונות (אכן ואכן). קשה לי להאמין, שזה הגוף שעבדתי עבורו. ניסיתי לברר אודותיו, עם פקידים שעבדו עימנו בסניף, עובדים שם גם כיום. עם פקידים שעבדו עימנו בסניף עובדים כיום בסניפים אחרים, לרוע-המזל, אף אחד לא יודע למי אני מתכוונת. אף אחד לא זוכר. הוא לא היה אחד שקשה לשכוח אותו, בגלל, יופיו. ביזבזתי המון אנרגיה שבא על חשבון אחרים, על חשבוני, טלפונים, התקשרויות בפקס, באינטרנט, כעת אני מנסה בדרך הזאת. אומרים, שאין סיכויי למצוא מישהו מתקופת העבר, מלפניי שנים כה רבות. אינני רוצה להרים ידיים בקלות. מנסיון מהעבר למדתי, שאם באמת מעוניינים להשיג משהו משיגים זאת בדרך הקשה. בינתיים, מצב רוחי ירוד. המוטיבציה יירודה אף הוא. לא אחת, שנתי נודדת. הראש כל הזמן טרוד, איפוא / איך עוד אני יכולה, לאתרו. אם אתה עצמך גולש לאתר, ניתקל בהודעה זו, כפי שאני מאוד מאוד מאוד מייחלת לכך, אנא אנא אנא, צור עימי קשר. אם מישהו יודע למי אני מתכוונת, אם מישהו יודע אודותיו, יכול לתת לי כל אינפורמציה עליו, אלה המתגוררים ברמת-אביב או כל עיר / יישוב אחר, אם מישהו יכול להפנות אותו אליי, להפנות אותי אליו, כפי שאני מאוד מאוד מאוד מייחלת לכך, אנא אנא אנא צרו עימי קשר אבל באמת, רק מי שיודע. אם למישהו יש קשר עם הנהלת כוח אדם של בנק לאומי, ויכול לעזור לי בכך, אנא צרו עימי קשר. אם למישהו יש רעיון / רעיונות, איפוא עוד אני יכולה לחפשו אנא, צרו עימי קשר. אודה ואוקיר כל עזרה ! ! ! כל עזרה תהיה לי לעזר רב ! ! ! מי ייתן, ותפילתי תיענה ולו רק הפעם, אמן ואמן ! ! !