מי שמבין פה בתחנות מזג אוויר :

TheChessMaster

New member
מי שמבין פה בתחנות מזג אוויר :

אני צריך עזרה. בזמנו קניתי והזמנתי דרך דייויס את התחנה הכי חדישה שלהם כיום : VONTAGE PRO 2. מה שלא הזמנתי עדיין : זה את התוכנה למחשב. אני לא יודע מה להזמין בדיוק. כי התוכנה מגיעה עם מכשיר כזה שאמור להתחבר למחשב דרך USB ולקלוט באופן אלחוטי אם אני לא טועה מהתחנה נתונים ולהעביר אותם בזמן אמת למחשב. בדקתי באתרים ויש כל מני. השאלה איזה צריך ? אני מאמין שאני צריך USB אבל לא בטוח. אם מישהו מבין ויכול להמליץ אודה לו. תודה רבה.
 

TheChessMaster

New member
העלות של התחנה :

כולל משלוח הכל 438$. אה הייתי צריך לשלם פה במכס עוד 100 דולר אם אני לא טועה. לשחרר את זה. למה רצו פה במכס עוד 100 דולר או כמה שזה עלה לי לשחרר את זה לא יודע. אבל בסוף הכל משתלם ! תחנה מקצועית ומדהימה. http://www.scientificsales.com הזמתני דרך האתר הזה אמין וטוב מאוד. לא יודע אם מזל אבל יצא לי שהתחנה הגיעה אליי הביתה אחרי 3 ימים אפילו פחות מארה"ב. דייוויס באתר שלהם ובכלל לא עושים משלוחים לישראל ! לכן חיפשתי והזמנתי דרך האתר הזה למעלה. אמין טוב ומהיר !
 

גדי ל

New member
עוד שאלה אחת: האם התחנה כוללת

מגן קרינה פרקטי מהשפעות השמש על הטמפרטורה??
 

TheChessMaster

New member
אז יש שתי תחנות כאלה :

שתיהן PRO 2. רק יש סטאנדרית ואחת עם תוספות. ובשתיהן יש נגן קרינה. אבל בשניה שהיא גם יקרה יותר יש מגן קרינה יותר טוב. לא כל כך מבין בזה. לקחתי אני את הרגיל מבין השתיים. בלינק המצורף תוכל לראות את כל סוגי התחנות. אני הזמנתי את ה 6152 כמובן שזו אלחוטית. אבל גם אלחוטיות של יש כל מני סוגים עם כל מני מגיני קרינה שונים. חשוב לציין שהתחנה לא מגיעה עם תוכנה ולא עם הדבר הזה מעמד כזה שעליה שמים את התחנה. אלה צריך להזמין בניפרד. דברים חשובים מאוד.
 

TheChessMaster

New member
ניקולאי תודה אבל יש בעיה :

התחנה רחוקה. היא תהיה על הגג. אלחוטית. איך אני אחבר את הכבל USB שהוא 2.4 מטר לתחנה ? התחנה תהיה ממוקמת במרחק של איזה 15-20 מטר מהמחשב. לפחות.
 

ניקולאי

New member
אתה מתבלבל...

כל הציוד שלך כולל תיבת החיבורים על הגג. הקונסולה, איפו שאתה רואה את כל הנתונים שלך נמצאת אצלך בבית. רכיב הזיכרון מותקן בתוך הקונסולה הנמצאת אצלך בבית.
 

TheChessMaster

New member
אהה הבנתי מעולה ! אז בעצם :

עם התוכנה אני אוכל חוץ מלשלוף נתונים מהזכרון גם לראות בזמן אמת נתונים במחשב נכון ? יענו REALTIME.
 

oren3110

New member
אללה הזמנתי את התחנת הזאת -->

צריך להגיע בחמישי-שישי ככה :) איזה אושר :):)
 

oren3110

New member
לא נראה לי שזה בא עם מגן קרינה....

אבל זה לא בעיה בשבילי...
 

oren3110

New member
תשמע אני קניתי את זה...

באגרולן ב1600 שקל כי למרות שבאתר בחו"ל זה היה ב800 שקל....אבל עם כל המכס והמשלוח הגענו ל1500 שקל... ככה שעדיף לקנות בארץ ולקבל תוך 3 ימים בלי בעיות של משלוחים ומכסים וכל מיני שטויות...ב100 שקל יותר מאשר כל הבעיות....
 

adi cb14

New member
שלח לי מסר כשתקבל אותה

ותגיד לי איך היא ומה עם המגן קרינה סבבה?
 
למעלה