מי שלא בא לו להתעצבן שלא יכנס.

מי שלא בא לו להתעצבן שלא יכנס.

http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,410,209,15434,.aspx בקרוב ייכנסו לסל התרבות של בתי הספר שתי הצגות פוליטיות העוסקות בכיבוש הישראלי בשטחים - "חורף בקלנדיה" - מסמך תיאטרלי המבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו במחסום קלנדיה - ו"פרוייקט ג'בליה" - ניסיון דוקו-תיאטרלי להתעמת עם זיכרונות של חייל ששירת במחנה הפליטים ג'בלייה בשנת 1988. שתי ההצגות מראות או מתארות סיטואציות שבהן השתמשו חיילי צה"ל באלימות קשה נגד הפלשתינאיים במחסומים. גועל נפש.. אחרי שהמוסלמים סיימו להשחית את הילדים שלהם, עכשיו הם מנסים להשחית את שלנו - והשמאל כמובן נותן להם =\ במקום החרא הזה שיביאו הצגה שמדברת למשל על החייל שנהרג היום בשכם.
 

סלוניק

New member
כלומר

אתה מודה שמדובר במציאות ("אירועים אמיתיים") אבל לא מוכן שהיא תצא לאור?
 

Go and Show

New member
אני לא יודע במה החבר כאן מעליך מודה אבל...

2 ההצגות האלה, כמו גם ההצגה "פלונטר" מציגות את האויב שלנו, בזמן מלחמה, באור חיובי מאוד, בזמן שאנו, שיוצאים להלחם בעל-כורחינו, נאלצים להתמודד עם בוגדים מבית, שיוצאים בשם הצדק, האחווה והיושר, למען אותו אויב. אותו אויב שרוצה בהשמדתך - פרופר. אין זה עוד עימות ע"ר "כיבוש שטחים", או מאבק בין לאומים על שטח, אלא מלחמה דתית. פונדמנטליסטים מוסלמים כגון החמאס לא ינוחו עד לשחרור פלסטין "הכבושה". השיח' אחמד יאסין והדר. ראנטיסי ימאח שמם הם אנטישמים בדיוק כמו שהיטלר ימאח שמו היה אנטישמי. ואולי אף יותר. הם מתים עכשיו - זה לא אומר שאבו מוסא מרזוק או ח'אלד משעל הם אוהבי ישראל.
 
מה קשור?

קודם כל לא משנה מה היה שם כמו תמיד הערבים ו\או השמאלנים כמו תמיד יציגו את זה בצורה פי 100 יותר אכזרית ממה שבאמת קרה שם.. ולמה להביא הצגות על זה? ואם כבר להביא אז למה לא להביא סיפורים על אומץ לב של חיילים? צריך ללמד ציונות לא שנאת ישראל כמו שהשמאל והערבים רוצים.. בקטנה יש אמון בנוער הישראלי (ההצגות לכיתות י-י'ב) אם תנסו להראות להם תעמולה אנטי ישראלית ישרקו לכם בוז ויעיפו אותכם בבעיטה מהאולם.
 

סלוניק

New member
אתה לא קולט, מה?

מה שאתה רוצה זה לבצע סוג של שטיפת מוח: אתה מודה שזו מציאות קיימת (או לפחות סוג של נראטיב) אבל מתעקש שמערכת החינוך תציג רק צד אחד של המטבע במקום לאפשר לבני אדם לבחור ולגבש את עמדתם בעצמם. אין לך באמת "אמון" בנוער הישראלי אם אתה לא מוכן לאפשר לו מחשבה חופשית.
 
קודם כל אבל כן הם כן מציגים רק צד אחד של המטב

את הצד של האויב.. אין הצגות בסל התרבות על קרבות נועזים של חיילי צה" נגד רוצחים פלסטנאים או איזה חייל גיבור שהציל את החבר שלו.. אין שום דבר בסגנון לעומת זה יש 2 הצגות שבטח גם אותם עיוותו על הצד של הפלסטנאים
 

סלוניק

New member
עד היום מערכת החינוך

הקפידה להציג אך ורק את הנראטיב הישראלי ולא את המציאות בשטח (יולי תמיר לא הצליחה אפילו להעלות מפות שמציינות את הקו הירוק!), צריך להיות עיוור בשביל לטעון שהמצב היום הוא "מאוזן". מה גם שאני לא יודע למה חייבים "לאזן" באופן מלאכותי כל הזמן במקום פשוט להציג את המציאות כפי שהיא ולאפשר לאנשים להחליט בעצמם במה הם מעוניינים. על כל פנים אני לא יודע איפה אתה למדת, אבל בבתי הספר שאני למדתי בהם בהחלט שמעתי על "קרבות נועזים" של חיילי צה"ל, על הנראטיב הציוני ועל היסטוריה יהודית כאילו לא היה שום דבר מעבר לה. לא זכור לי שאי פעם הזכירו את הנראטיב הפלסטיני, הנאכבה או הנאקסה.
 
../images/Emo6.gif בואנה בחיים לא ראיתי כל כך הרבה שטויות

בהודעה אחת. אני בכלל לא יודע מאיפה להתחיל להגיב לזה
 

סלוניק

New member
אז כדאי שתמצא

כפי שכתבתי בהודעה אחרת, אני לא מנהל דיונים עם "אין לי כח לפרט אבל אני צודק".
 
לא הכל צריך להוציא לאור

(ובמיוחד לא על ידנו) תשאל את תפוז
שמוציאים לאור דברים שלא נעימים להם, אז הם מפעילים את כל האמצאים כדאי לנסות למחוק ולהשתיק אותם.
 

סלוניק

New member
יש לך תסביכי רדיפה רציניים.

לא ראיתי את הנהלת תפוז חוסמת אותך לצמיתות כי אתה "מוצא לאור דברים שלא נעימים להם".
 

swatch7e

New member
אם כבר לשם איזון

שיעשו הצגה על מאורעות תרפ"ט אם כבר אז איזון כמו שצריך ... בכל אופן אין מה לעשות ... נקווה שהממשלה הזאת תעלם ומהר לפני שישחיטו לנו את הנוער וישטפו את מוחו . בתקווה וכאשר הימין האמיתי יעלה (וזה לא רחוק בכלל) הוא יאזן את העניין . אה וצירפתי בשביל השמאלנים לינק למאורעות תרפט , לא יזיק להם . http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A2%D7%95%D7%AA_%D7%AA%D7%A8%D7%A4%22%D7%98
 
למעלה