מי שחשב שקריאת עברית מקובץ לא בעיתי

shirims

New member
מי שחשב שקריאת עברית מקובץ לא בעיתי

אז מי שחשב שקריאה מקובץ עיברית לא בעייתית טעה! אני חשבתי שאם אני קוראת מקובץ טקסט בעיברית לתוך הפלאש אין סיכוי שהעברית תתהפך וגם שאלתי כאן כמה אנשים.... אז זהו - שהעברית כן מתהפכת....
אם למישהו יש פיתרון.... בבקשה בבקשה בבקשה נא לרשום לי תודה
 

bnayal

New member
במה זה מתבטא ה"היפוך" הזה?

שלום הופך ל"םולש"
זה לא קרה לי כבר הרבההההההה זמן... (מאז פלאש 5 אם אני זוכר נכון)
 

Galle

New member
אני מניח שרשמת את זה:

System.useCodepage=true;​
בהתחלה.. נכון?
 

shirims

New member
בתוך המובי קליפ שקורא

קודם כל רציתי ממש להודות לך על שאתה עונה כאן לכולם כל כך מהר האם אני צריכה לרשום זאת בתוך המובי קליפ שקורה לי לקובץ הטקסט ואז העיברית לא תתהפך? אם אתה יכול להסביר לי קצת יותר זה יהייה ממש מצויין תודה רבה!!
 

bnayal

New member
לא

בבמה הראשית, בפריים הראשון, בשורה ראשונה. לא על שום MC\כפתור וכו' וכו'
 

shirims

New member
וזה יעבוד למרות...

למרות שהקריאה קשורה למובי קליפ?
 
למעלה