מי שחשב שקריאת עברית מקובץ לא בעיתי
אז מי שחשב שקריאה מקובץ עיברית לא בעייתית טעה! אני חשבתי שאם אני קוראת מקובץ טקסט בעיברית לתוך הפלאש אין סיכוי שהעברית תתהפך וגם שאלתי כאן כמה אנשים.... אז זהו - שהעברית כן מתהפכת....
אם למישהו יש פיתרון.... בבקשה בבקשה בבקשה נא לרשום לי תודה
אז מי שחשב שקריאה מקובץ עיברית לא בעייתית טעה! אני חשבתי שאם אני קוראת מקובץ טקסט בעיברית לתוך הפלאש אין סיכוי שהעברית תתהפך וגם שאלתי כאן כמה אנשים.... אז זהו - שהעברית כן מתהפכת....