איזה טלנובלה געגעוים אליהההה!!!! אני חולה על ארסאלי ארמבולה (פרלה) היא שחקנית מהממת והמשחק שלה אמיתי ויפה!!!!אין עליה!!! וגם על גבי ספניק 2 השחקניות שאני הכי אוהבת
טלנובלה מזה יפההה גבריאל סוטו!!!! איזה חתיך!! וארסלי בכלל מהממת!.....וואי אבל הראו שם מלא דברים קשים...כמו אנסו שם כמה בנות....כמו לוליטה....רצחו מלא אנשיםםם (חח מלא!!)..... אבל אהבתי אותה...
טלנובלה מ=ד=ה=י=מ=ה אני מתגעגעת רצחחחח!!!! אהבתי את הבנות דודות שכחתי את השם שלהם.... אהבתי את לחיטסיה איזה אמא נשמההההה!!!
פרלה חולה עלייך יפה שלי
גבריאל סוטו כוסון הייתה לי תמונה שלו ושל קיקה שלי ביחד אני יחפש גבריאל היה יותר מתאים עם פרלה לא אהבתי אותו אם אלחנהדרה בארוס אין אקשן איתםםםםם רק עםן פרלה הוא היה מדהיםםםםם פאקו חתיךך משחק בלהתאהב מחדש בויוה פלטינה אין על הטלנובלהה הזאת!!!!!
זאת לדעתי הטלנובלה הכי מותחת בעולםםםםםםםם!!! אהבתי לגמריייי!!!! אני מתגעגע לפרלה, ללטי ובמיוחד לסבסטיאן שעשה הרבה מאוד בטלנובלה הזאת!! מתי זה מגיע בש.ח? שנתמכר מחדש...חחח לילה טוב לכולם!
טלנובלה מאוד יפה!! גבריאל כזה חתיך!!!! אני אנשנש אותו!!
אראסלי מאוד יפה, יש לה קול מדהים, אבל הרמת משחק שלה לא משו, לא ברצפה, אבל היא צריכה להשתפר!! מה גם, בצילומים היא עשתה הרבה בעיות להפקה, היא עשתה מה בראש שלה!!