מי ראת/ה בדרך אל האושר

מי ראת/ה בדרך אל האושר

איזה טלנובלה געגעוים אליהההה!!!! אני חולה על ארסאלי ארמבולה (פרלה) היא שחקנית מהממת והמשחק שלה אמיתי ויפה!!!!אין עליה!!! וגם על גבי ספניק 2 השחקניות שאני הכי אוהבת
 

gal y kike

New member
../images/Emo187.gifגם אני ראיתי

טלנובלה מזה יפההה גבריאל סוטו!!!! איזה חתיך!! וארסלי בכלל מהממת!.....וואי אבל הראו שם מלא דברים קשים...כמו אנסו שם כמה בנות....כמו לוליטה....רצחו מלא אנשיםםם (חח מלא!!)..... אבל אהבתי אותה...
 
../images/Emo45.gif

טלנובלה מ=ד=ה=י=מ=ה אני מתגעגעת רצחחחח!!!! אהבתי את הבנות דודות שכחתי את השם שלהם.... אהבתי את לחיטסיה איזה אמא נשמההההה!!!
פרלה חולה עלייך יפה שלי
גבריאל סוטו כוסון הייתה לי תמונה שלו ושל קיקה שלי ביחד אני יחפש גבריאל היה יותר מתאים עם פרלה לא אהבתי אותו אם אלחנהדרה בארוס אין אקשן איתםםםםם רק עםן פרלה הוא היה מדהיםםםםם פאקו חתיךך משחק בלהתאהב מחדש בויוה פלטינה אין על הטלנובלהה הזאת!!!!!
 

סוכריה16

New member
גבריאלה וקיקה!? מה הקשר?

חח שימייייייי!!! יאא נזכרתי גם ברשע הזה שחטף אותה ורצה להתחתן איתה יאבהההה הכי קטעים שהוא היה בנדוד שלה....
 
גמני ראיתי!!! מתגעגע בטירוף...

זאת לדעתי הטלנובלה הכי מותחת בעולםםםםםםםם!!! אהבתי לגמריייי!!!! אני מתגעגע לפרלה, ללטי ובמיוחד לסבסטיאן שעשה הרבה מאוד בטלנובלה הזאת!! מתי זה מגיע בש.ח? שנתמכר מחדש...חחח לילה טוב לכולם!
 
הביצית שלנוווו../images/Emo8.gif

בבדרך אךל האושר משחקת בלהתאהב מחדש גם ביצית
ושיחקה ביש מצב לאהבה לא ראיתי..... שחקנית מדהימה
 
../images/Emo99.gif

שחקנית יפיופית גם.... תשחק בלבבות על הגבול אהרון שחקן ראשי שם..... מצפים לטלנובלההההה
 
גבריאל

הלוואי ויהיה שידור חוזרררר איך שנאתי את זאת שהוא התנש איתה איזה מכשפההההה קיצור גוד נייט אנשייםםםם
 
גם אני ראיתי אותה

טלנובלה מאוד יפה!! גבריאל כזה חתיך!!!! אני אנשנש אותו!!
אראסלי מאוד יפה, יש לה קול מדהים, אבל הרמת משחק שלה לא משו, לא ברצפה, אבל היא צריכה להשתפר!! מה גם, בצילומים היא עשתה הרבה בעיות להפקה, היא עשתה מה בראש שלה!!
 
למעלה