מי צריך את ש"ס שיש את קדימה.

shlomogross1

New member
פששש... ממש משכנע

אני מצטט אותך: "הסלידה הזאת, בניגוד ליחסי מין בין זכרים, הינה טבעית והיא באמת נוגדת את הטבע!!! " תשמעי, ממש משכנע. ועוד הוספת 3 סימני קריאה, אז בכלל... זה נימוק משכנע. אין לך תשובה, אולי תודי בזה ? אין לך נימוק הגיוני. את כתבת קביעה, לא משהו מנומק. בדיוק כמו שאת קובעת דברים, גם אחרים יכולים לקבוע, ואין לך זכות לקרוא להם חשוכים ופרימיטיביים. גם הם אומרים לך : "הסלידה ממשכב זכר, הינה טבעית והיא באמת נוגדת את הטבע!!! "
 

אשרת

New member
אין טעם בדו שיח החרשים הזה.

אתה לא מוכן לקבל דברים שהוכחו מדעית, וזהו זה. משום שיש מקרים של הומוסקסואליות בטבע, אז זה קצת בעייתי לטעון את הטענה הזאת, אבל שיהיה. בזה באמת תם הדיון שלי איתך.
 

shlomogross1

New member
רדוד, רדוד

מה הוכח מדעית בדיוק ? בטבע יש גם גילוי עריות כמו משכב זכר, אם את מסתמכת על הטבע - מדוע לא להתיר גם גילוי עריות ? רדוד מאוד.
 
אני לא רואה שום דבר רע בהמעטת

המין האנושי. וכבר עשרות שנים שאיידס היא לא מחלה של הומוסקסואלים או שקשורה רק לקיום יחסי מין. אתה פשוט בור, זו הבעיה.
 
כי זה משפחה, וזה לא.

באותה מידה אתה יכול לשאול מדוע כשזכר שוכב עם נקבה זו נטיה ומדוע הדוגמאות הסוטות שנתת זו סטיה. אם אתה לא רואה את ההבדל בין הדברים, אז אתה הסוטה.
 

shlomogross1

New member
אז מה ?

אני רוצה הסבר מאוהבי ותומכי ההומואים שיסבירו לי מדוע זכר עם זכר זה לגיטימי ואח עם אחותו זה לא. ואל תגידו לי "כי ככה"
 
זה לגטימי מאותה סיבה

שזכר ונקבה זה לגטימי. האם אתה יכול לתת סיבות למה זה לא לגטימי? או שזה רק בגלל שזה "מגעיל אותך"? האם כל מה שמגעיל אותך ישר הופך ללא לגטימי בעיני החברה?
 

shlomogross1

New member
פספסת את הנקודה

לא מעניין אותי זכר עם נקבה, מעניין אותי למה אח עם אחותו זה לא לגיטימי ? מדוע אתה פוסל מוסרית וחוקית את רצונם של שני בני אנוש לקיים יחסים עם מי שהם רוצים בהסכמה ?
 

אשרת

New member
כבר הסברתי לך את זה.

יש פה עניין גנטי לקוי מאוד. ואמצעי מניעה - לא בהכרח פותרים זאת, כי אין שום אף אמצעי מניעה של 100%.
 

shlomogross1

New member
את לא רצינית

אם את לא סומכת על אמצעי מניעה, אז מה דעתך על אם ובנה ששוכבים והאם מבצעת הפלה כעבור חודש ? או אמא חסרת רחם לא עלינו שאין סיכוי שתלד, למה שלא תקיים יחסים עם בנה ?
 

אשרת

New member
שוב פעם!!!

יש פה סלידה מובנית , פסיכולוגית, פיזילוגית מיקום יחסי מין בין בני משפחה. מה לא ברור בזה?! את הסלידה הזאת אתה לא יכול להוציא או לעקור מן השורש גם לא בדוגמות ההזויות שלך בניסיון לשכנע אותנו שגילוי עריות הוא שווה ערך להומוסקסאוליות. רק בראש המעוות שלך זה אותו דבר.
 

shlomogross1

New member
אבל זה בדיוק אותו דבר במשכב זכר

אני מצטט אותך: "יש פה סלידה מובנית , פסיכולוגית, פיזילוגית מיקום יחסי מין בין בני משפחה. מה לא ברור בזה?! את הסלידה הזאת אתה לא יכול להוציא או לעקור מן השורש". את בעצם עונה - למה אסור גילוי עריות ? כי ככה. וזה מה שאני אומר לך על משכב זכר - למה הוא אסור ? כי ככה. אין לך זכות להתייחס בלעג לשוללי משכב זכר, כי את שוללת גילוי עריות בדיוק מאותם סיבות.
 

shlomogross1

New member
תיקון לתגובה

תוציאי מהציטוט את "יחסי מין בין בני משםחה" ותכניסי "בין שני זכרים".
 

אשרת

New member
יש לך בעיה בהבנת הנקרא שלך, חמוד.

סלידה שהיא מובנית בתוכנו, היא לא "ככה". זאת סיבה עיקרית וחשובה. כבר אמרתי לך שאין סלידה מובנית מקיום יחסי מין עם זכר, ולו משום שיש טענות שהאדם הוא למעשה יצור דו מיני, יכול להמשך לפה או לשם או לשניהם, בהתאם לכל מיני נסיבות שאופפות אותו. מי שבנתיים מזלזל באדם אחר, זה אתה באלו שלא מאמינים במה שאתה מאמין, ובאלו שעושים מה שטוב להם ולא שואלים את אלו עם הכיפות שחיים עדין תקופה קדומה למדי.
 

shlomogross1

New member
ולך כנראה יש בעיה בהיקשים לוגיים ..

את אומרת לי שיש לך "סלידה מובנית בתוכך" מגילוי עריות, ואת מצפה שבגלל זה תומכי גילוי עריות לא יקראו לך 'פריטיבית וחשוכה' על ההתנגדותך לקיום יחסים בין אח לאחות. מדוע כשאני אומר לך שיש לי סלידה מובנית בתוכי ממשכב זכר - מדוע שלא תכבדי את הסלידה שלי כמו שאת מצפה שיכבדו את הסלידה שלך ? אז ענית - כי יש טענות שהאדם הוא יצור דו מיני. אז תומכי גילוי עריות יגידו לך - 'ואנחנו טוענים שהאדם הוא יצור משפחתי מיני'. לפי הטיעונים שלך, אם את פוסלת גילוי עריות - את חיה בתקופה קדומה למדי ומזלזלת באחרים, וכו' וכו'.
 

אשרת

New member
בלה בלה בלה.

בניגוד אליך, אני לא נמצאת במיעוט. אם יש תופעה אנתרופולוגית שהיא ממש ייחודית היא האיסור על גילוי אריות. סלידה מובנית, היא סלידה שנובעת מתוך אמונה או חינוך, אלא משהו שהוא פשוט בא 'מובנה' בתוכנו. את הסלידה ממשכב זכר היא לא מובנית אלא נובעת מחינוך, אמונות וכו'. עניין תרבותי נטו. הם יכולים לומר מה שהם רוצים - רק שהמציאות ומהחקרים מעידים אחרת.
 

shlomogross1

New member
אכן - בלה בלה בלה....

את קובעת לגיטימיות של מעשים לפי התנהגות הרוב. אני מניח שאם היית חיה בסדום היית רואה כלגיטימי את כל המעשים שנעשו שם בהסכמה. (את בטוחה שאת הרוב ? אני מציע לך לבדוק היטב). את אומרת שבסלידה מגילוי עריות מובנית בתוכינו, אבל סלידה ממשכב זכר נובעת מחינוך. את ממציאה דברים לא עובדתיים, ותומכי גילוי עריות יכולים לומר לך בדיוק אותו דבר - שאם תתני להם את מערכת החינוך, יקום לך כאן דור שתומך בגילוי עריות.
 

אשרת

New member
לך תלמד פסיכולוגיה מעט.

לך תקרא מעט מחקרים. ורק אחרי זה תמשיך לקשקש בנושאים שאין לך מחצי מושג לגביהם. אני אהיה קצת יותר נחמדה ממך ולא אאחל לך שילדיך יקימו בניהם יחסי מין, כי בתור אחת שנכפה עליה דבר כזה, אני יכולה לומר לך שזה E%$%^ המשך יום טוב לימודים פוריים.
 

shlomogross1

New member
כשאין מה לומר - מדברים מעורפל

"לך תלמד פסיכולוגיה".... אוקיי, גברת ידענית מדופלמת. תשובות ברורות אין לך.
 
למעלה