מי צריך את ש"ס שיש את קדימה.

אשרת

New member
מי צריך את ש"ס שיש את קדימה.

המחוקק מקדימה מתנגד לביקור נערים הומואים במליאה. "ביקורם יהפוך את בית המחוקקים לדיקטטורה של סטיות וסדום ועמורה מסתבר שהומופוביות וטיפשות הינה עם נחלת מפלגות שלכאורה הן חילוניות.
 

shlomogross1

New member
תגובה

אלוהים כבר אמר בספר ויקרא פרק יח מה הן תועבות בעיניו: גילוי עריות, משכב זכר, ניאוף, משכב בהמה. הח"כ מקדימה הולך בדרך הנורמלית, ואת תומכת בסוטי מין שעושים תועבות. אני גאה להיות גילוי-עריותופוב, הומופוב, משכב-בהמפוב, ניאופופוב, ולסביפוב.
 

אשרת

New member
מי זה אלוהים?

ממתי אנחנו חיים במדינת הלכה? מה דעתך שאני אקבע עכשיו שכל החרדים הם סוטים כי הם לא דומים לי (ואגב, הומופוביה היא סוג של סטיה, ועל כן אתה בעצמך כרגע הגדרת את עצמך סוטה, דבר שאתה בטח רואה בו דבר שלילי)? מדינת ישראל, לשמחתי הרבה עדין לא מתנהלת על פי חוקי התנ"ל הפרימיטיביים משהו , וזכותו של כל אדם ללא קשר לנטייתו המינית (בטבע יש בהחלט מקרים של הומוסקסואליות) להיות היכן שהוא רוצה להיות , כולל בכנתס ישראל. ואם כנסת ישראל היא סדום ועמורה, זה לא בגלל ההומוסקסואלים, אלא בעקיר בגלל מי שמאייש שם את הכסאות, כולל אותם המופומבים עם הכיפות.
 

shlomogross1

New member
ממש כמו פרעה "מי ה' אשר אשמע בקולו"

אנו לא חיים במדינת הלכה אלא במדינה יהודית ודמוקרטית. אתה יכול לקבוע מה שאתה רוצה לעצמך, למשל שאתה מדען טילים גרעיניים בן 115. פוביה זה פחד/רתיעה/סלידה. כשלעצמם הם אינם רעים, אני מניח שיש לך פוביות שונות שאינם סטיות. אין לי רצון להתווכח על אמיתות התורה, בהצלחה עם דרכך הפלורליסטית, הלוואי שבניך ילכו בדרכך ויקיימו גילוי עריות בהסכמה. נא לא למחוק את זה, הרי זה לגיטימי, נכון ? יחי הפלורליזם והנאורות.
 

אשרת

New member
ראשית כל, אני בת.

ובתור אחת שחווה על בשרה גילוי עריות, אני חייבת לומר לך לא רק שאתה הומופוב חשוך אתה גם אדיוט ברמות על, אם אינך מסוגל בכלל להבחין בהבדל בנטיה מינית לבין סטיה מינית שהינה גם עבירה על החוק.
גועל נפש.
 

shlomogross1

New member
אולי תואילי להסביר לי

למה כשאח שוכב בהסכמה עם אחותו זו סטיה ועבירה על החוק ? מדוע ? מה רע ?
 

אשרת

New member
כדאי שתלך לקרוא את ספר החוקים

של מדינת ישראל ותלמד מעט אנתרופולוגיה ומעט רפואה. אולי זה קצת יכניס קצת בינה לתחום הזה.
 

shlomogross1

New member
את מתחמקת

מדוע כשזכר שוכב עם זכר זו "נטיה" אבל כשאב שוכב עם ביתו בת ה20 בהסכמה או אמא עם בנה הבוגר בהסכמה או אח עם אחותו בהסכמה - זו "סטיה". אני מחכה לתשובה..
 

אשרת

New member
אני לא מתחמקת.

תריץ חיפוש בגוגל ותראה למה נישואין קרובים ובטח ובטח קיום יחסי מין בין קרובי משפחה הוא אסור. גילוי עריות , בניגוד להמוסקסואליות, היא עברה על החוק מהסיבה שמניתי למעלה. וגילוי עריות היא לא!!! נטיה מינית, ואם אתה לא מסוגל להבחין בהבדל בין השניים, אז חבל מאוד.
 

shlomogross1

New member
עשיתי מה שאמרת ולא קיבלתי תשובה

ראיתי שהטעמים הם - פגמים גנטיים, המעטת המין האנושי, קירבה שמולידה סלידה. אבל אותם טעמים בדיוק יש על משכב זכר - בעיות רפואיות ואיידס, המעטת המין האנושי, וסלידה. אם שוכבים עם אמצעי מניעה - פותרים את הפגמים הגנטיים. אם עושים זאת חד פעמי - פותרים את המעטת המין האנושי. וסלידה - זה עניין אייש. אז למה לא גילוי עריות ?
 

אשרת

New member
בולשיט.

הומואים כבר לא ממש נמצאים בקבוצות סיכון לאיידס, המחלה הזאת תוקפת גם אנשים הטרוסקסואלים, וגם רופאים וכו', אז אולי גם תוציא אותנו מחוק? אתה לא פותר כלום, כי גם באמצעי מניעה יש פגמים ותמיד יש תקלות. אומרים לך פה - שיש סלידה מובנית אצלנו מקיום יחסי מין בין בני משפחה. והנזקים הנפשיים של דבר כזה הוא עצום, ואני אומרת לך זאת מתוך ניסיון שלי אישי, בתור קורבן לגילוי עריות. אתה פשוט הומפוב שמנסה למצוא תירוצים מתחת לאדמה למה זה אסור. עצוב.
 

shlomogross1

New member
חחח

באמצעי מניעה יש תקלות ? נו באמת... בכל דבר יש תקלות, זה לא טיעון. מדוע אח ואחות שלוקחים אמעצי מניעה ובכל מונעים פגמים גנטיים מתינוקים - מדוע שלא ישכבו ? את טוענת לנזקים נפשיים ? מדוע שלא תטעני כך גם על משכב זכר ? כי תגידי שאם הם מרגישים שאין להם נזק נפשי אז זכותם. אז למה לא להתייחס כך גם לגילוי עריות ? לא אני מנסה למצוא תרוצים מתחת לאדמה, אלא את מנסה בכל מחיר למנוע ממני לחשוף את האמת הפשוטה - שאת צבועה, אין לך הסבר הגיוני למה אם משכב זכר זה לגיטימי - גילוי עריות אינו לגיטימי.
 

אשרת

New member
צבועה?!

זה שאתה לא מקבל את ההסברים שניתנים על ידי אנשי מקצוע, זאת בעיה שלך. זה הופך אותך לאדם צבוע, חשכן, והומפוב- שידוע שפוביות הינה סטיה קלה. אני לא מצדיקה שום דבר, אני פשוט טוענת , שלאף אחד אין זכות לפסול מישהו אחר בגלל הנטיות המיניות שלו , ורק בגלל שהוא מאמין במשהו שהוא שנוי במחלוקת ואשר לאותו אחד שכתב את התנ"ך לא היתה שום הסמכה רפואית לקבוע את אשר קבע.
מומלץ שתשנן את הדבר הבא -- חיה ותן לחיות. ומתישהו גם לך תחפש כמה בנות אשר עברו גילוי עריות ותאמר לנו מה מצבן הנפשי, ולעומת זאת לך להומוסקואלים ודבר איתם ותאמר בבקשה באיזה טראומות הם חיים.
 

shlomogross1

New member
אני מרגיש שאני מדבר לקיר

נעבור שוב על הטיעונים נגד גילוי עריות ונראה שהם קיימים גם במשכב זכר או שניתן למנוע אותם, ואז עולה השאלה - למה משכב זכר לגיטימי וגילוי עריות לא ? טיעון אחד - גילוי עריות יוצר פגמים גנטיים. תשובה לטיעון - אפשר לשכב ללא הולדת תינוק. למשל - האשה כבר בהריון מתקדם, או שהיא חסרת רחם, או שכל אחד מהם לקח 20 אמצעי מניעה מכל הסוגם, או שהיא עושה הפלה. הטיעון התבטל. טיעון שני - גילוי עריות יוצר נזקים נפשיים. תשובה לטיעון - אפשר לטעון את זה גם על משכב זכר, אבל את לא מתחשבת בטיעון זה כי לכל אחד יש חרות וזכות להחליט אם הוא חסין לנזקים נפשיים. מסויימים או לא. הטיעון התבטל. נו, אז למה לא ?
 

shlomogross1

New member
אם תראה לי

שגילוי עריות בהסכמה גורם נזקים נפשיים, אראה לך שמשכב זכר גורם נזקים נפשיים. כרגע אני ממש לחוץ לצאת לאוניברסיטה, היום האחרון של הסימסטר. בלילה אשיב לך על זה.
 

אשרת

New member
אינ לא יודעת היכן אתה לומד

אבל בטח יש לכם באוניברסיטה כמה וכמה פסיכולוגים. לך תשאל אותם על הנזקים הנפשיים של גילוי עריות. אני יכולה לומר לך בבטחה, שאחד מהנזקים הנ"ל הוא סלידה מיחסי מין ... ומעוד כמה דברים.
 

אשרת

New member
אפשר אפשר אפשר אפשר אפרש.

פשוט תוציא את כולנו מחוץ לחוק ושלום על ישראל. ועכשיו ברצינות, רואים שאין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר. אף אחד לא חסין מפני נזקים נפשים, אבל מה לעשות שאם זכר שוכב עם זכר הוא כנראה גם נמשך מינית אליו, ואין שום סלידה מזה, פרויד וחבר מרעיו טענו שהאדם בכלל בבסיסו הוא דו מיני - נמשך גם לנקבה וגם לזכר. - חוסר הידע שלך בנפש האדם מבטל את כל הטיעונים ההזויים שלך. אז עזוב, אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר, ואתה כנראה מוצא את התירוץ שלך באתר של אמנון יצחק. לגבי הטיעון הראשון - מומלץ שפשוט תאסור על האישה להכנס להריון, ושלום על ישראל. המחלות הגנטיות שנוצרות בעקבות גילוי עריות חריפות יותר מאלו שנגרמות מיחסי מין בין אנשים בלי מטען גנטי שונה לחלוטין, אם אתה מתעקש לא להבין זאת - אז אתה מוזמן לגבר עם עצמך, הקיר.
 

shlomogross1

New member
תגובה

די לדמודגיה של הוצאה מחוץ לחוק, אני מנסה להבין את הלך המחשבה שלכם ולא מצליח. למשל: את אומרת "מה לעשות שאם זכר שוכב עם זכר הוא כנראה גם נמשך מינית אליו, ואין שום סלידה מזה". ומדוע שלא תאמרי באותה מידה "מה לעשות שאם אח שוכב עם אחותו בהסכמה הוא כנראה גם נמשך מינית אליה, ואין שום סלידה מזה". לא הבנתי - מדוע שאאסור על אשה להיכנס להריון ? הסיבה *שלך* לאסור גילוי עריות היא עיוותים גנטיים, לא הסיבה שלי. וכן שאלתי *אותך* - מדוע תאסרי גילוי עריות אם האשה תעשה הפלה אחרי גילוי העריות, או אם היא בהריון כבר וכדומה.
 

אשרת

New member
שום דמגוגיה.

אבל אין לזה שום קשר. הסלידה הזאת , בניגוד ליחסי מין בין זכרים, הינה טבעית והיא באמת נוגדת את הטבע!!! כך שהטענה שלך לא רלוונטית בכלל. ואתה בטח חושב שלעשות הפלה זה עניין של מה בכך מבחינה מנטלית. יופי. תסלחו לי כל הזכרים פה - אבל רואים שאתה זכר ושרמת ההבנה שלך בדבר הזה הוא אפסי לחלוטין.
 
למעלה