מי פנוי לעזרה טכנית? ../images/Emo53.gif
קנינו מכשיר חדש אתמול ומשום מה הוא לא קורא לנו את הסרט. בדקנו דיסק אודיו והוא מתנגן על הדוד. בדקנו את הסרט במחשב והוא מתנגן עליו. רק כשמכניסים את הסרט לדוד הוא מודיע שאין דיסק. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה ? המכשיר הוא DVD ITT 2838A המון תודה לכל מי שיוכל לעזור
קנינו מכשיר חדש אתמול ומשום מה הוא לא קורא לנו את הסרט. בדקנו דיסק אודיו והוא מתנגן על הדוד. בדקנו את הסרט במחשב והוא מתנגן עליו. רק כשמכניסים את הסרט לדוד הוא מודיע שאין דיסק. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה ? המכשיר הוא DVD ITT 2838A המון תודה לכל מי שיוכל לעזור