מי פנוי לעזרה טכנית?

מי פנוי לעזרה טכנית? ../images/Emo53.gif

קנינו מכשיר חדש אתמול ומשום מה הוא לא קורא לנו את הסרט. בדקנו דיסק אודיו והוא מתנגן על הדוד. בדקנו את הסרט במחשב והוא מתנגן עליו. רק כשמכניסים את הסרט לדוד הוא מודיע שאין דיסק. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה ? המכשיר הוא DVD ITT 2838A המון תודה לכל מי שיוכל לעזור
 

רונן ס

New member
להחליף את המכשיר

להוסיף עוד 400 שקל ולקנות מכשיר של חברה כמו פיוניר או טושיבה. מכשירים אמינים שלא ממהרים להתקלקל.
 
הסרט לא צרוב

ודיסק צרוב ששמנו (מוסיקה בלבד) הוא קרא יפה מאוד. יש עצה?
 

eytcor

New member
דוד = DVD, וולאה שחקת אותה... ../images/Emo6.gif

פנה לאקדמיה ללשון עברית לרשום זאת רשמית.
 
למעלה