מי פה מכיר את כרמיאל?

מצב
הנושא נעול.

Yaron Livne

New member
מי פה מכיר את כרמיאל?

מי פה מכיר את כרמיאל?
מעניין אותי מה דעת המומחים פה על קווי הפנים של כרמיאל, 1 2 3 4 6 7. האם אפשר לשפר אותם? האם יש היגיון באיך שהם מסודרים כיום? מעגליים כשנשיאי ישראל מעובה על ידי שלושה ולפעמים ארבעה קווים ברוב האורך ואז קווים ארוכים ומסורבלים לשכונות שונות? דוגמא הכי בולטת שאני חושב עליה זה קו 2. אם מישהו רוצה לסוע מהמערבית לביג, ובטח שלמרכז הישן, קו 2 ממש עושה לו עיקוף שלם ומיותר. איך הייתם מסדרים את התחבורה בכרמיאל יותר ביעילות?
 

ה2

New member
הקווים הפנימיים בכרמיאל פועלים באופן כזה

מי פה מכיר את כרמיאל?
מעניין אותי מה דעת המומחים פה על קווי הפנים של כרמיאל, 1 2 3 4 6 7. האם אפשר לשפר אותם? האם יש היגיון באיך שהם מסודרים כיום? מעגליים כשנשיאי ישראל מעובה על ידי שלושה ולפעמים ארבעה קווים ברוב האורך ואז קווים ארוכים ומסורבלים לשכונות שונות? דוגמא הכי בולטת שאני חושב עליה זה קו 2. אם מישהו רוצה לסוע מהמערבית לביג, ובטח שלמרכז הישן, קו 2 ממש עושה לו עיקוף שלם ומיותר. איך הייתם מסדרים את התחבורה בכרמיאל יותר ביעילות?
הקווים הפנימיים בכרמיאל פועלים באופן כזה
שהם משרתים, כל אחד בפני עצמו (והכוונה לקווים 1 2 3 4), שכונה אחרת. כך למשל 1 מגיע לדרומית ולמכוש, 2 למערבית וכן הלאה. כולם עוברים בנשיאי ישראל שהוא רחובה הראשי של העיר על מנת לשרת את כל מי שנמצא על הציר הראשי או בקרבתו או לחליפין להביא ממנו ואליו את תושבי השכונות. מובן ש-2 הוא הקו הבעייתי ולכן, אגד בשיתוף עם עיריית כרמיאל יזם הפעלת קו 5 שאמור היה להתחיל לפעול כבר אתמול, 1.1.14. לצערנו חל עיכוב מסוים והפעלת קו 5 תתעכב מעט, אולם הוא בהחלט יחל לפעול בעתיד הנראה לעין. קו 5 יביא לכך שמסלולו של 2 יתקצר משום שחלק ממסלולו של קו 2 יעבור לקו 5. בעתיד הרחוק יש מחשבה לערוך שינויים בכל הקוים תוך תקווה שהקווים יהפכו מקווים מעגליים לקווים רגילים של הלוך וחזור. באשר ל קווי 6, 7, הרי שהם קווים שפועלים בשעות בהן כמות הנוסעים מצומצמת כמו בלילה ולכן כל אחד מהם "משתלט" על מחצית משכונות העיר. למרבה השמחה, ובניגוד לערים אחרות, עיריית כרמיאל פועלת בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם אגד כך שקיימת אוזן קשבת לכל הבעיות וכפי שציינתי קודם לכן, יש בהחלט מחשבה על פיתוח התחבורה בעיר ושינויים מבורכים בעתיד.
 

Yaron Livne

New member
אוו׳! טוב לדעת!

הקווים הפנימיים בכרמיאל פועלים באופן כזה
שהם משרתים, כל אחד בפני עצמו (והכוונה לקווים 1 2 3 4), שכונה אחרת. כך למשל 1 מגיע לדרומית ולמכוש, 2 למערבית וכן הלאה. כולם עוברים בנשיאי ישראל שהוא רחובה הראשי של העיר על מנת לשרת את כל מי שנמצא על הציר הראשי או בקרבתו או לחליפין להביא ממנו ואליו את תושבי השכונות. מובן ש-2 הוא הקו הבעייתי ולכן, אגד בשיתוף עם עיריית כרמיאל יזם הפעלת קו 5 שאמור היה להתחיל לפעול כבר אתמול, 1.1.14. לצערנו חל עיכוב מסוים והפעלת קו 5 תתעכב מעט, אולם הוא בהחלט יחל לפעול בעתיד הנראה לעין. קו 5 יביא לכך שמסלולו של 2 יתקצר משום שחלק ממסלולו של קו 2 יעבור לקו 5. בעתיד הרחוק יש מחשבה לערוך שינויים בכל הקוים תוך תקווה שהקווים יהפכו מקווים מעגליים לקווים רגילים של הלוך וחזור. באשר ל קווי 6, 7, הרי שהם קווים שפועלים בשעות בהן כמות הנוסעים מצומצמת כמו בלילה ולכן כל אחד מהם "משתלט" על מחצית משכונות העיר. למרבה השמחה, ובניגוד לערים אחרות, עיריית כרמיאל פועלת בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם אגד כך שקיימת אוזן קשבת לכל הבעיות וכפי שציינתי קודם לכן, יש בהחלט מחשבה על פיתוח התחבורה בעיר ושינויים מבורכים בעתיד.
אוו׳! טוב לדעת!
בגלל זה השאירו מקום ריק ב 5 ?
 

Yaron Livne

New member
מאיפה ידועים לך הדברים האלה?

הקווים הפנימיים בכרמיאל פועלים באופן כזה
שהם משרתים, כל אחד בפני עצמו (והכוונה לקווים 1 2 3 4), שכונה אחרת. כך למשל 1 מגיע לדרומית ולמכוש, 2 למערבית וכן הלאה. כולם עוברים בנשיאי ישראל שהוא רחובה הראשי של העיר על מנת לשרת את כל מי שנמצא על הציר הראשי או בקרבתו או לחליפין להביא ממנו ואליו את תושבי השכונות. מובן ש-2 הוא הקו הבעייתי ולכן, אגד בשיתוף עם עיריית כרמיאל יזם הפעלת קו 5 שאמור היה להתחיל לפעול כבר אתמול, 1.1.14. לצערנו חל עיכוב מסוים והפעלת קו 5 תתעכב מעט, אולם הוא בהחלט יחל לפעול בעתיד הנראה לעין. קו 5 יביא לכך שמסלולו של 2 יתקצר משום שחלק ממסלולו של קו 2 יעבור לקו 5. בעתיד הרחוק יש מחשבה לערוך שינויים בכל הקוים תוך תקווה שהקווים יהפכו מקווים מעגליים לקווים רגילים של הלוך וחזור. באשר ל קווי 6, 7, הרי שהם קווים שפועלים בשעות בהן כמות הנוסעים מצומצמת כמו בלילה ולכן כל אחד מהם "משתלט" על מחצית משכונות העיר. למרבה השמחה, ובניגוד לערים אחרות, עיריית כרמיאל פועלת בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם אגד כך שקיימת אוזן קשבת לכל הבעיות וכפי שציינתי קודם לכן, יש בהחלט מחשבה על פיתוח התחבורה בעיר ושינויים מבורכים בעתיד.
מאיפה ידועים לך הדברים האלה?
אילו שינויים מתוכננים בהמשך לדעתך? איך היית מתכנן את זה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה