מי עשתה מנוי ל"הורים וילדים"? האם

מי עשתה מנוי ל"הורים וילדים"? האם

האם ה"דיל" שווה? משלמים 79 ש"ח לחודש במשך שנה, ומקבלים את העיתון במשך 3 שנים. (מחיר העיתון בחנויות הוא 42 ש"ח). מקבלים גם עגלה בשם "טיולון מאגנום 3" של ד"ר בייבי. (שווה משהו? מישהי ניסתה את זה? זה אמור להיות לילדים מגיל חצי שנה). מקבלים גם חוברת הנקה, יומן היריון של 80 עמודים שאמור לפרט מה קורה כל חודש (ושוב... מישהי משתמשת בזה? האם זה אכן שווה משהו?) וכן מינוי ל"מוקד ייעוץ" של שניידר (מענה טלפוני בין 7 בבוקר ל- 9 וחצי בערב). ובכן... מה שמעניין אותי זה האם העיתון שווה משהו, האם הטיולון הספציפי הזה שווה משהו, והאם יומן ההיריון שווה משהו. תודה
 
אני עשיתי מנוי

אבל בזמנו הם חילקו את העגלה "סוהו" של ד"ר בייבי. אני מאוד אוהבת את העיתון. לטעמי הוא מעולה, וזו הסיבה שעשיתי את המנוי. העגלה היתה בונוס מבחינתי. יומן ההריון הוא יותר חוברת בסגנון של "מתחתנים" - כתבות והרבה פרסומות. רובן היו מיותרות בשבילי כי את הכל כבר קראתי באינטרנט... את מוקד הייעוץ לא ניסיתי (לא היה בשביל מה).
 

shalhevet2

New member
שאלה- באיזה שבוע

כדאי לעשות את המנוי הזה? אני בשבוע 11 ונראה לי מוקדם מידי. מצד שני, היומן הריון שלהם נראה לי מתאים.
 
ביקשתי שיקפיאו לי אותו עד החודש ה-9

את המתנה קיבלתי חודש אחרי שעשיתי את המנוי. אז זה לא באמת משנה מתי את עושה.
 
העיתון לא שווה..

לא מתחדש .. כתבות חוזרות על עצמן.. ובטח שלא להתחייבות ל 3 שנים... אי אפשר לבטל אחכ את המנוי.. ממש חתונה קתולית..
 

POOH*

New member
לי יש מנוי...

העיתון בסדר.. יש אגב את רוב הכתבות ברשת - לי אישית אבל מאד לא נוח לקרוא ברשת.. אני כן נהנית מלקבל אותו פעם בחודש.. נכון שחלק מהתכנים חוזרים על עצמם אחרי כמה חודשים אבל בכל זאת.. כשהגדולה נולדה היה לי מאד נחמד בלילות לבנים לשבת איתה על הכורסת הנקה ולקרוא כשאני לא יכולה לישון.. וגם עכשיו [היא כבר בת שנתיים] אני נהנית לדפדף בו. והטיולון אחלה.. יש לנו כזה מהגדולה [הוא נמצא אצל ההורים שלי בתור עגלה שניה] עם הקטן השתמשנו איתו מגיל 0. POOH
 

שימה

New member
תבקשי שישלחו עיתון לדוגמא

חברה שלי עשתה את המנוי והיא מרוצה. אני קיבלתי ממנה שתי חוברות והספיק לי . לא מצא חן בעיני בכלל-מלא מלא מלא פרסומות. כאילו שלא משמלמים על העיתון. וגם הכתבות לא חידשו לי יותר מידי -הכל כבר קראתי באינטרנט אז לי לא היתה התלבטות. ובאופן עקרוני אני נגד עיתונים שאת משלמת ומקבלת פרסומות גלויות וסמויות בכל מקום. אבל כל אחת והשיקול שלה.
 
היי קומיקסית אני נרשמתי

ל"הורים וילדים" בשבוע שעבר, וביום שישי ה-17/2 היה הפנינג של נשים הרות באשדוד בשיתוף ביה"ח קפלן ברחובות וחב' SBC וכשהגעתי לאולם היה תערוכות של כל המוצרים ביניהם גם העגלה שמקבלים והחוברות וכיוצ"ב וזה דבר נהדר לפי דעתי ואני נרשמתי בכייף.
 

lital_helmer

New member
יש להם את הכנסים האלה מידי פעם

בפעם. גם לא מנויות יכולות להגיע לכנסים. אני עשיתי מנוי לשנתיים וזה עיתון די נחמד, לא יכולה להגיד שמחדש לי משהו אבל באמת בסך הכל חביב.
 
למעלה